مزایا و معایب باربری ارزان

معایب باربری ارزان و مزایای آن چیست و چه نکاتی در انتخاب باربری ارزان مورد توجه قرار می گیرد ؟ شرکت های باربری دارای خدمات متنوعی هستند که هر کدام از آن ها هزینه های مختلفی برای مشتریان دارد. پایین بودن کیفیت خدمات از مهم ترین معایب باربری ارزان محسوب می شود. اگر محدودیت بودجه ندارید به شما پیشنهاد می کنیم برای باربری صرفه جویی نکنید زیرا باعث خسارات مالی برای شما خواهد شد.

معایب باربری ارزان 

آیا معایب باربری ارزان بیشتر از مزایای آن است ؟ باربری و اسباب کشی یکی از رخدادهایی است که تمام افراد حداقل یکبار در زندگی آن را تجربه کرده اند . جابجا کردن کالا و وسایل سلامت آن ها را تهدید می کند. مخصوصا اگر خودتان قصد انجام آن را داشته باشید. افرادی که تجربه ای در اسباب کشی و باربری ندارند باید از خدمات شرکت های مربوطه استفاده کنند زیرا آن ها در کار خود ماهر هستند و به خوبی با نکات باربری آشنایی دارند. یکی از معایب باربری ارزان پایین بودن کیفیت خدمات این نوع از شرکت هاست. به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می دهند از خدمات با کیفیت بالا استفاده کنند تا وسایل و بار آن ها در حین جابجایی دچار آسیب و صدمه نشود.

برخی از افراد تصور می کنند که اگر از خدمات ارزان قیمت استفاده کنند در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. زیرا ریسک آن ها بالا می رود و هیچ تضمینی برای به سلامت رسیدن بار به مقصد وجود ندارد. بیان این نکته لازم است که  شرکت حمل و نقل بین شهری به دلایلی همچون جذب مشتری و جلب اعتماد او دست به کاهش هزینه ها می زنند و تمام تلاش آن ها بر این است که خدماتی درخور به مشتریان خود ارائه دهند و همواره آن ها را راضی نگه دارند. در ادامه مطلب شما را با جوانب مختلف در خصوص مزایا و معایب باربری ارزان آشنا خواهیم کرد.

باربری ارزان چه معایبی دارد ؟  

عدم بیمه کردن بار در باربری ارزان 

یکی از مواردی که می تواند تضمین کننده سلامت بار باشد بیمه های باربری است. شرکت های مربوطه موظف هستند بار را بیمه کنند تا در صورت وقوع هر گونه حادثه غیر منتظره ای بیمه خسارت شما را پرداخت کند. شرکت هایی که خدمات ارزان قیمت ارائه می دهند معمولا بار را بیمه نمی کنند و همین مساله باعث می شود تا ریسک شما افزایش پیدا کند.

اگر شما خوش شانس باشید و در طول مسیر هیچ گونه اتفاق غیر منتظره و ناخوشایندی رخ ندهد و بار شما به سلامت به مقصد برسد می توان گفت که هزینه باربری برای شما مقرون به صرفه بوده است. اما به طور کلی شرکت هایی که هزینه بیشتری از شما دریافت می کنند بیمه های باربری را نیز برای شما انجام می دهند.

عوامل و شرایط جوی مانند برف و بوران از مهم ترین فاکتورها در بروز حوادث جاده ای هستند. زیرا باعث واژگونی خودرو و آسیب به بار خواهند شد. تصادف و آتش سوزی جزو مواردی هستند که بیمه آن ها را پوشش می دهد و به صاحب بار خسارت پرداخت خواهد کرد. در مطالب پیشین به بررسی ” انواع بیمه های باربری ” و جوانب مختلف آن ها پرداختیم و به بیان این نکته نیز پرداختیم که بیمه های باربری دارای دو نوع ” بیمه مسئولیت ” و ” بیمه داخلی ” می شود.

نداشتن مجوزهای مربوطه  

معمولا باربری های ارزان مجوزهای لازم را ندارند زیرا سطح خدمات آن ها بسیار ضعیف است و قطعا نمی توانند برای این نوع از خدمات مجوز بگیرند. معایب باربری های ارزان قیمت بسیار بیشتر از مزایای آن است. به همین دلیل توصیه می کنیم که ریسک نکنید و ترجیح دهید که از خدمات شرکت هایی استفاده کنید که کیفیت آن ها در حد قابل قبول می باشد. قطعا پرداخت هزینه بیشتر و کاهش ریسک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود .

استفاده از کارگران کم مهارت  

جابجایی وسایل و بارگیری آن ها نیازمند بهره گرفتن از کارگران حرفه ای و با تجربه است. معمولا شرکت های باربری ارزان از کارگران روزمزد استفاده می کنند و این مساله باعث می شود تا آن ها مهارت کافی در جابجایی وسایل شما را نداشته باشند. اغلب افرادی که از این نوع باربری کمک می گیرند دچار پشیمانی می شوند زیرا وسایل آن ها در حین باربری دچار شکستگی و آسیب های فراوانی می شود. عدم پوشش بیمه نیز می تواند مشکل شما را چند برابر کند.

عدم استفاده از خودروی باربری مناسب 

همان طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم باید برای حمل و نقل از ماشین های باربری بین شهری مناسب استفاده شود. کامیون ، وانت ، خاور ، کامیونت و …. از رایج ترین ماشین های باربری محسوب می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی و ظرفیت مشخصی هستند. وزن بار باید متناسب با ظرفیت ماشین باشد. زیرا در صورتی که وزن بار بیشتر از ظرفیت خودرو باشد باعث می شود تا به موتور خودرو و سیستم داخلی آن فشار مضاعف وارد شود. همچنین حمل و نقل بارهایی با وزن کم در ماشین هایی با ظرفیت بالا باعث افزایش هزینه های شما خواهد شد. پس بهترین گزینه برای باربری انتخاب ماشین مناسب برای بار است که اغلب شرکت های باربری ارزان به این نکته توجه نمی کنند .

برترین خدمات شرکت های باربری 

پس از اینکه به بررسی معایب باربری ارزان پرداختیم نوبت به این می رسد که برترین وظایف شرکت های باربری را نیز برای شما عزیزان توضیح دهیم. بسیاری از افراد نمی دانند که شرکت های باربری چه وظایفی در قبال آن ها دارند به همین خاطر در خیلی از مواقع از حقوق خود عقب نشینی می کنند. در این بخش به مواردی اشاره می کنیم که جزو وظایف این نوع از شرکت های خدماتی محسوب می شود.

کیفیت در ارائه خدمات  

هیچ چیز به اندازه کیفیت نمی تواند باعث جلب رضایت مشتری شود حتی اگر هزینه آن زیاد باشد. کیفیت در ارائه خدمات از مهم ترین و برترین وظایف شرکت های باربری محسوب می شود.

ارائه خدمات در بسته بندی وسایل  

برخی از افراد شاغل هستند و زمان زیادی در اختیار ندارند تا بتوانند از صفر تا صد باربری را خودشان انجام دهند. به همین دلیل شرکت های باربری دارای نیروهایی کارآزموده و خبره در خصوص بسته بندی وسایل هستند که در صورت تمایل به محل اعزام می شوند و این کار را برای صاحب بار انجام می دهند. استفاده از جعبه ها و کارتن های متناسب با بار از نکات مهم در این باره به شمار می رود.

ارائه بیمه های باربری  

تضمین کیفیت و سلامت بار بسیار مهم است و خیال مشتری را از بابت سالم ماندن بار راحت می کند .شرکت های معتبر و خوش نام حتما این مساله را مد نظر قرار می دهند و از ” بیمه باربری داخلی ” بدین منظور استفاده می کنند.

سرعت انجام کار  

سرعت انجام کار برای مشتریان بسیار مهم است. زیرا آن ها نمی توانند وقت زیادی را تلف کنند. به همین دلیل اپلیکیشن حمل و نقل بار برای ارائه سریع ترین خدمات در دسترس شما عزیزان است. شرکت های با سابقه به دلیل نیروهای خبره ای که در اختیار دارند معمولا دارای سرعت بالایی در انجام کارها مانند بسته بندی وسایل ، بارگیری ، حمل و نقل و تخلیه بار هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.