اپلیکیشن حمل و نقل بار

سامانه هوشمند چند کاربره

شما به عنوان یک راننده، صاحب بار و یا یک شرکت باربری می توانید به کمک اپلیکیشن حمل و نقل بار ، استخدام شوید، بار خود را ارسال کنید و سفارشات زیادی را دریافت کنید. به همین راحتی! فقط نیاز به دانلود اپلیکیشن دارید.

ویژگی های اپلیکیشن حمل و نقل بار

کاربری آسان

دارای امنیت بالا

امکان اعمال فیلتر

دسترسی به نقشه

وجود مناقصه

سرعت بارگذاری بالا

جهت ثبت سفارش و یا مشاوره، با ما در تماس باشید

انواع خدمات اپلیکیشن حمل و نقل بار

رانندگان

رانندگان با عضویت در اپ و ارائه مدرک می توانند درخواست های موجود را مشاهده کنند و با ایجاد مناقصه بار را جهت جابه جایی انتخاب کنند.

 

صاحبان بار

صاحبین بار با ثبت نام در اپلیکیشن و مشخص کردن امکانات دلخواه می توانند درخواست خود را ثبت کنند و ارسال بار انجام می گیرد.

شرکت های باربری

شرکت های باربری با دریافت پنل اختصاصی رانندگان خود را برای حمل بار اینترنتی تعریف می کنند و از سود و مزایای ویژه ای برخوردار می شوند.

 

دانلود اپلیکیشن حمل و نقل بار برای رانندگان

مراحل کار با اپلیکیشن

برای دریافت بهترین خدمات با ما در ارتباط باشید
۱
۲
۳
۴
مزایای باربری بین شهری

مزایای اپلیکیشن حمل و نقل بار

  • تضمین امنیت بارهای ارسالی توسط اپلیکیشن حمل و نقل بار 
  • دریافت کدهای تخفیف با ثبت سفارش توسط اپلیکیشن
  • امکان ایجاد مزایده برای تعیین قیمت باربری
  • درآمد زایی بالا برای رانندگان و دریافت بیمه
  • مدیریت آسان رانندگان و مشتریان برای شرکت های باربری

اعتماد شما چراغ روشن راه ماست.تعهد در سلامت جابجایی و اخلاق مداری در جلب رضایت مشتریان از اهداف و قوانین وزمه است، در صورت وجود هرگونه مشکل ضمن ثبت سفارش و درخواست انجام خدمات همین حالا با ما در ارتباط باشید

 

نیاز به پشتیبانی دارید؟همین حالا کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن حمل و نقل بار برای کاربران

سوالات مربوط به صاحبان بار

پاسخ سوالات پرتکرار در مورد خدمات باربری بین شهری

بله در صورتی که خود صاحبان بار درخواست بیمه نامه را بدهند، از طریق اپلیکیشن صادر می شود و بار شما بیمه می شود.

با ثبت سفارش باربری به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن، بیمه نامه نیز به صورت آنلاین صادر می شود و فایل آن برای شما ارسال می شود

تا قبل از صدور بارنامه این امکان وجود دارد اما بعد از صدور باید هزینه ای از این بابت پرداخت شود.

پرداخت هزینه فقط به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است. با مشخص شدن قیمت، شما به درگاه بانک جهت پرداخت وصل می شوید

فقط کافیه اپلیکیشن حمل بار ما را از مارکت های معتبری که لینکشون را در این صفحه گذاشته ایم دانلود کنید و نصب کنید.

سوالات مربوط به رانندگان

در ابتدا اپلیکیشن ما را که لینک اش هم در این صفحه هست را دانلود کنید. سپس بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. با پر کرد فرم موجود و ارسال مدارک ثبت نام شما تکمیل می شود. با بررسی کارشناسان و مورد تایید بودن، شما می توانید کار خود را آغاز کنید.

بر روی هر گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios می توانید این اپلیکیشن را نصب کنید و هیچ محدودیتی ندارد.

با استفاده از “موقعیت یاب” بر روی نقشه و یا “مپ گوگل” امکان ثبت آدرس مبدا و مقصد وجود دارد.

خیر. برای ثبت نام و ورود به سامانه که هزینه ای لازم نیست. حتی بعد از دریافت هر سفارش، درصد بسیار کمی باید به شرکت پرداخت کنید که بسیار ناچیز است

نحوه کار با اپلیکیشن حمل و نقل بار

دانلود از مارکت های معتبر

اولین قدم برای استفاده از اپلیکیشن حمل و نقل بار، دانلود از مارکت های معتبر است. این اپ برای سیستم عامل اندروید و ios در دسترس است. اما فعلا در مارکت مایکت در دسترس و آماده ی دانلود است. شما عزیزان با مراجعه به این صفحه می توانید اپلیکیشن را دانلود کنید.

 

ورود/ثبت نام در اپلیکیشن

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن حمل و نقل، با صفحه ای برای ثبت نام و یا ورود مواجه می شویم. اگر قبلا در اپ ثبت نام نکرده باشیم دکمه ی ثبت نام را زده و وارد مرحله ی بعدی می شویم. اگر قبلا ثبت نام کرده ایم، دکمه ی ورود را می فشاریم. سپس کافیه شماره موبایل خود را وارد کنیم. سپس کدی جهت احراز هویت ارسال می شود که این کد یکبار مصرف است. با وارد کردن کد، وارد حساب کاربری خود در اپلیکیشن می شویم.

 

تکمیل فرآیند ثبت نام

در اینجا با سه فرم برای اشخاص متفاوت جهت ثبت نام مواجه هستیم. یک فرم ثبت نام برای افراد حقیقی است. منظور از افراد حقیقی صاحبین بار هستند که تقاضای ثبت سفارش باربری دارند. فرم دیگر برای شرکت های باربری است که به عنوان حقوقی باید پر شود. شرکت های باربری که قصد دارند کسب و کار خود را توسط اپلیکیشن حمل و نقل بار توسعه دهند. و فرم سوم مخصوص متصدیان باربری است. بعد از پر کردن فرم فرآیند ثبت نام تکمیل می شود.

 

ثبت درخواست

پس از ثبت نام و یا ورود به اپلیکیشن حمل و نقل باربری شما با صفحه ای رو به رو می شوید برای ثبت درخواست جدید. در اینجا می توانید بر روی دکمه ی ثبت درخواست حمل جدید بزنید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین اگر از قبل سفارشی داده اید می توانید آن را پیگیری کنید و یا سفارش های قبلی خود را مشاهده کنید و از جزئیات آن با خبر شوید.

 

تعیین مبدا و مقصد

اولین قدم برای ثبت سفارش در اپلیکیشن، تعیین مبدا است. این کار به راحتی توسط نقشه ای از گوگل مپ صورت می گیرد. روش کار این طور است که ابتدا استان و شهر خود را انتخاب می کنید و سپس لوکیشن دقیق را از روی نقشه تعیین می کنید و با زدن دکمه ی ادامه، همین مراحل را برای تعیین آدرس مقصد نیز انجام می دهید.

 

استفاده از منوی کاربری

این اپلیکیشن منوی کاربری دارد که دارای قابلیت های ویژه ای است. اولین قسمت برای ثبت درخواست بار است که همانند مراحل قبل، سفارش درخواست ثبت می شود. قسمت بعدی پروفایل کاربری است که تمامی اطلاعاتی که در ابتدا کامل کرده اید وجود دارد و امکان ویرایش آنها نیز است. سفارش های که از قبل ثبت کرده اید نیز در لیست سفارش ها قابل رویت است. در قسمت اعلانات نیز هر پیامی از طریق راننده و یا کارشناسان برای شما ارسال شود، قرار می گیرد و در آخر قسمت پشتیبانی است که به صورت مفصل در قسمت بعدی توضیح داده می شود.

 

خدمات پشتیبانی اپلیکیشن

یکی از مهم ترین قسمت های اپلیکیشن، ارائه خدمات پشتیبانی است. هر مشکلی که در طی ثبت سفارش، پرداخت ها، تحویل و دریافت بار صورت بگیرد از طریق پشتیبانی قابل پیگیری است. شماره تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی راه های ارتباطی کارشناسان ما با شما هستند. همچنین آدرس دقیق از طریق نقشه نیز برای شما ثبت شده است. تیم پشتیبانی ما همواره آماده ی خدمت گذاری به شما هستند.

 

اخبار وزمه در خبرگزاری ها

همه چیز درمورد اپلیکیشن حمل و نقل

معرفی اپلیکیشن حمل و نقل بار

شاید برای شما به عنوان یک کسب و کار بزرگ انتقال بار یک چالش بزرگی باشد. مثلاً شما یک شرک کشتیرانی هستید و نیاز دارید که تجهیزات خود را به شهری دیگر منتقل کنید. مسلماً اعتماد کردن به هر باربری امکان‌پذیر نیست و ممکن است مشکلاتی پیش بیاید پس در اینجاست که اپلیکیشن های حمل و نقل بار به کمک ما می‌آیند. در ادامه به بررسی امکاناتی که به کمک ما می‌آیند می‌پردازیم.

شرکت های باربری و رانندگان قابل اعتماد

شرکت وزمه با استفاده از اپلیکیشن خود رانندگانی را استخدام می‌کند که همگی واجد شرایط باشند و تمامی مدارک از قبل تحویل گرفته و بررسی می‌شود سپس در اپلیکیشن افزوده می شوند. همچنین شرکت های باربری که خدماتی را در اپلیکیشن حمل و نقل ارائه می‌دهند همگی بر اساس قوانین موجود تأیید شده هستند و مجوز های لازم را دارا هستند.

 

شرکت های باربری و رانندگان قابل اعتماد

خدمات و قابلیت های اپلیکیشن حمل و نقل بار

تعیین نوع ماشین

به کمک اپلیکیشن حمل و نقل بار می‌توانید نوع ماشین خود را برای انتقال انتخاب کنید. با توجه به میزان بار ، حجم و اندازه شان پیشنهاد هایی به شما داده می‌شود که آنکه مورد نیاز شماست را انتخاب می کنید.
همچنین مشخصات کامل ماشین در اپلیکیشن حمل و نقل بار به طور کامل نمایش داده می شود. این اطلاعات شامل شماره پلاک، ابعاد، میزان فضا برای بارگیری و .. می باشد.

تعیین نوع ماشین

مشخص بودن راننده ماشین

در کنار مشخصات ماشین، مشخصات فرد راننده که شامل نام، شماره تلفن، سوابق کاری و میزان امتیازی که دیگر کاربران به ایشان داده‌اند نمایش داده می شود. شما با مشاهده ی امتیاز و نظرات کاربران می‌توانید اعتماد بیشتری به یک راننده داشته باشید و او را برای حمل بار خود برگزینید.

مشخص بودن راننده ماشین

تعیین مبدأ و مقصد

یکی از مشکلاتی که در صورت سفارش تلفنی پیش می‌آید این است که ماشین حمل بار اینترنتی در رسیدن به مبدأ و یا مقصد دچار مشکل می‌شود و مسیری اشتباه را می‌رود که هم‌زمان از دست می‌رود و هم میزان مصرف سوخت برای راننده زیاد می شود.
اما در اپ حمل و نقل باربری با این مشکلات اصلاً رو به رو نخواهید بود. شما از روی نقشه وابسته به گوگل مپ می‌توانید مبدأ و مقصد را مشخص کنید و رانندگان متبحر ما نیز خود را به همان آدرسی که در نقشه آنلاین مشخص کرده‌اید می رسانند. پس دیگر با تلفن‌های مکرر از سوی راننده برای یافتن آدرس روبه رو نیستید و در مقابل راننده نیز در هنگام رانندگی مجبور به صحبت با تلفن نیست.

تعیین مبدأ و مقصد

امکان ردیابی بار

باربری به صورت سنتی هیچ گاه امکان ردیابی کالا به صورت دقیق را به شما نمی دهد. حداکثر امکانات آن‌ها در اختیار گذاشتن شماره ی راننده جهت پاسخ‌گویی است که اغلب راننده هم جواب نمی‌دهد و یا اگر جواب دهد شاید پاسخ دقیقی ندهد.
اما این مشکل در اپلیکیشن حمل و نقل بار وجود ندارد. شما با وارد شدن در حساب کاربری خود می‌توانید باری که سفارش داده‌اید را ردیابی کنید و از محل دقیق آن با خبر شوید. این اپ ردیابی بار علاوه بر کمک به صاحبین بار، کمک بزرگی به رانندگان در کم شدن تعداد پاسخ‌های می کند.

امکان ردیابی بار

پرداخت هزینه مصوب

یکی از مشکلاتی که در سفارش خیلی از خدمات برای ما پیش می آید، واحد نبودن قیمت ها در زمان پاسخ‌گویی است و هزینه ای که در آخر کار گرفته می‌شود بیشتر از میزان تعیین شده در ابتدای کار است. اما زمانی که شما سفارش خود را توسط اپلیکیشن باربری سفارش می دهید، هزینه‌ها از همان ابتدا برای هر نوع ماشین باربری مشخص است که بر اساس هزینه مصوب است و شما در آخر کار دقیقاً همان هزینه را پرداخت می‌کنید بدون هیچ افزایشی و این پرداخت به صورت آنلاین نیز هست که جلوی سودجویی خیلی از افراد گرفته می‌شود.

پرداخت هزینه مصوب

منظم بودن ارسال

یکی از چالش های بزرگی که در سفارش باربری تلفنی با آن رو به رو هستیم بد قولی هایی است که اتفاق می افتد. راننده دیر به مقصد می‌رسد و یا رسیدن ماشین تا مبدأ نیز با تاخیرهایی رو به رو است. البته بیشتر این نامنظمی بخاطر نداشتن برنامه‌ریزی دقیق براساس شرایط مانند ترافیک، شرایط جوی و .. است. زمانی که یک سفارش با اپلیکیشن  حمل بار اینترنتی ثبت می‌شود با توجه به روز درخواست شرایط جوی ، مسافت و ترافیک احتمالی در آن ساعات روز پیش‌بینی می‌شود و بر اساس آن زمان رسیدن بار داده می شود.
البته گاهی ممکن است راننده با اتفاقات غیرمترقبه ای مانند تصاف در جاده رو به رو شود که موجب تاخیرش می شود. آن هم از طریق اس ام اس به صاحب بار اعلام می شود
یکی از محبوبیت های این اپلیکیشن این است که بسیار منظم عمل می کند. به این صورت که دقیقاً در همان تاریخ و ساعتی که مشخص کرده‌اید بار شما تحویل گرفته می‌شود و اصطلاحاً هیچ بد قولی اتفاق نمی افتد.

منظم بودن ارسال

چرا اپلیکیشن حمل و نقل وزمه؟

اپلیکیشن باربری وزمه با فراهم آوردن بستری امن در فضای اینترنت همواره آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. با آنلاین شدن بیشتر کسب و کارها، نیاز است که باربری ها نیز از این فضا بهره ببرند. باربری ما با داشتن صد ها راننده ی مجرب با ماشین های باربری مناسب به همراه کارگرانی کاربلد خدمات خود را ارائه می دهد. همچنین صدور بارنامه الکترونیکی، بیمه نامه آنلاین، پشتیانی ۲۴ ساعته در کل روز هفته نیز از دیگر خدمات اپلیکیشن مفید ما است.
اپلیکیشن باربری برای حمل و نقل بار همیشه باید مطابق با نسخه های روز سیستم عامل های اندروید و ios باشد تا صاحبین بار و رانندگان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و با آن کار کنند. این اپلیکیشن کاربری آسانی دارد و حتی کسانی که خیلی وارد به دنیای اپ ها نیستند هم به راحتی می توانند با آن کار کنند. همچنین منوی ناوبری این برنامه کاربردی نیز بسیار حرفه ای و متناسب با نیاز کاربر طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن حمل بار آنلاین این است که پس از ثبت سفارش و مشخص شدن قیمت، این هزینه تغییر نمی کند و ثابت است. خیلی از مواقع پیش می آید که در ابتدا قیمتی برای باربری مشخص می شود اما در آخر راننده، کارگران حمل و نقل و خود شرکت ادعای دریافت هزینه ی بیشتری به بهانه های مختلف می کنند. اما زمانی که شما سفارش خود در اپ ما ثبت می کنید و هزینه ای را تایید می کنید، هر مشکلی پیش بیاید و هر عاملی هم که دخیل باشد این هزینه بیشتر نمی شود و هیچ تغییری نمی کند. شما موظف به پرداخت همان هزینه ی تایید شده می باشید.

چرا اپلیکیشن حمل و نقل وزمه؟

اپلیکیشن حمل و نقل بار دقیقا چه کار میکند؟

اپلیکیشن وزمه یک سرویس نوین برای حمل و نقل بین شهری می باشد، این اپ امکانات ویژه ای برای صاحبین بار ، باربری و رانندگان دارد و فرایند باربری را بسیار ساده کرده است. در این بخش به دقیق به شما خواهیم گفت که این اپلیکیشن دقیقا چکار میکند. در اپلیکیشن صاحب بار می تواند بار خود را ثبت کند. این بار در قالب پیشنهاد به رانندگان فرستاده میشود. برای ثبت بار باید اطلاعاتی همچون مبدا و مقصد، نوع کامیون حمل و قیمت پیشنهادی یا قیمت توافقی مشخص گردد، میتوان توضیحات دیگری هم به این اطلاعات افزود. اپلیکیشن یک نسخه دیگر دارد که مخصوص به رانندگان است؛ پیشنهادی که صاحب بار ثبت کرده به رانندگان واجد شرایط یعنی رانندگانی که آن کامیون را دارند و شهر آنها نیز برای این حمل نقل مناسب می باشد ارسال میشود. رانندگان میتوانند این پیشنهاد را ببینند و میتوانند قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهند. حال بین رانندگان یک مزایده برگذار میشود و هر کس قیمت خود را پیشنهاد میدهد. صاحب بار میتواند با بررسی این گزینه ها، گزینه مناسب را انتخاب کند و بار خود را به او بسپارد. البته اپلیکیشن امکانات ویژه تری نیز برای شرکت های حمل و نقل بار دارد.

یکی از محبوبیت های این اپلیکیشن این است که بسیار منظم عمل می کند. به این صورت که دقیقاً در همان تاریخ و ساعتی که مشخص کرده‌اید بار شما تحویل گرفته می‌شود و اصطلاحاً هیچ بد قولی اتفاق نمی افتد.

یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن امکان لغو کردن سفارش است. اما مهم است که چه زمانی و در چه مرحله ای لغو سفارش انجام شود. اگر شما به عنوان صاحب بار، قبل از صدور بارنامه سفارش را لغو کنید، نیازی به پرداخت جریمه نیست. اما اگر بارنامه صادر شده باشد، هزینه ی بارنامه باید پرداخت شود. و اگر بارنامه صادر شده باشد و بارگیری توسط راننده هم انجام شده باشد تمامی مبلغ باید پرداخت شود.

ایجاد شغل از دیگر امکانات فوق العاده ی اپلیکیشن حمل بار برای رانندگان است. هر فردی که ماشین باربری مناسب (وانت، کامیون، خاور و یا تریلی) همراه با تمامی مدارک لازم آن و دارا بودن گواهی نامه رانندگی داشته باشد، می تواند در این اپ ثبت نام کند. پس از ثبت نام و ارسال مدارک، تیم کارشناس ما تمامی موارد را بررسی می کنند و در صورت وجود نقصی به شما اطلاع می دهند در غیر این صورت شما به عنوان راننده در وزمه استخدام می شوید و پس از دریافت درخواست از طرف دارندگان بار و شرکت در مناصه می توانید درآمدزایی خود را شروع کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های حمل ونقل بار

با پیشرفت روزانه ی تکنولوژی، شرکت های باربری به سمت ارائه خدمات آنلاین روی آورده اند و اپلیکیشن های کارآمدی را روزانه روانه ی مارکت های معتبر آنلاین می کنند. در ادامه به بررسی این اپلیکیشن ها می پردازیم.

اپلیکیشن حمل و نقل وزمه

وزمه یک استارتاپ موفق در زمینه ی باربری است که با داشتن دو اپلیکیشن به صاحبین بار، شرکت های باربری و رانندگان خدماتی ویژه را ارائه می دهد. در اپلیکیشن مربوط به کاربران، صاحبین بار با تعیین مبدا، نوع و میزان بار و نوع ماشین باربری، مبدا و مقصد را تعیین می کنند. از آن طرف رانندگان در اپلیکیشن مخصوص راننده، درخواست ها را بررسی می کنند و هر کدام قیمتی را پیشنهاد می دهند. کاربر آن را که مورد نظرش است را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت می کند.

اپلیکیشن زینگ

زینگ نیز سامانه ی باربری است که به صورت چندگانه برای رانندگان، صاحبان ناوگان، شرکت های باربری و مشتریان اپلیکیشنی را مهیا ساخته است. زینگ همچنین بستری را برای بازاریاب ها نیز فراهم کرده است تا با معرفی کردن رانندگان و مشتریان درآمدی را کسب کنند. در اپلیکیشن این باربری، امکان اجرای مناقصه ی آنلاین بین تمام رانندگان وجود دارد. و همچنین بارنامه، بیمه نامه ی قانونی و رسمی با توجه به استانداردهای کشور برای هر باری صادر می شود. رانندگانی که از این اپ استفاده کنند بدون واسطه و کمیسیون حقوق خود را دریافت می‌کنند و دارای بیمه نیز هستند.

اپلیکیشن اوبار

یکی از بزرگترین سامانه ها در زمینه ی باربری، اوبار است. این اپلیکیشن حمل و نقل بار با هدف برقراری ارتباط بین صاحبین بار و رانندگان بدون واسطه تولید شده است. که نتیجه ی آن استخدام صدها راننده در اپ و داشتن روزانه هزاران سفارش از طرف صاحبین بار است. صاحبین بار از طریق سایت و یا اپلیکیشن سفارش خود را ثبت می کنند و قیمت پیشنهادی خود را نیز وارد می کنند. سپس راننده ی واجد شرایط، سفارش را قبول می کند و به سمت مبدا حرکت می کند. این شرکت تیم پشتیبانی قوی برای اطلاع رسانی به نحو احسن را داراست.

حمل بار اینترنتی روش مدرن باربری امروزی

برای انجام خدمات باربری نیازی نیست از روش های سنتی استفاده کنید. باربری اینترنتی با استفاده از اپلیکیشن های باربری روشی آسان و بسیار کارآمد برای شما خواهد بود.

حمل بار اینترنتی روش مدرن باربری امروزی

مزایای حمل بار اینترنتی

امروزه با وجود پیشرفت گسترده در تکنولوژی افراد سعی می کنند تا خود را با علم و دانش روز وفق بدهند. از این رو با به وجود آمدن سیستم حمل بار اینترنتی افراد زیادی تصمیم به استفاده از آن گرفتند و عده ای نیز با آن مخالفت کردند. در صورتی که در عصری که همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود، به وجود آمدن سیستم حمل بار اینترنتی نیز زیاد جای تعجبی ندارد. در واقع این سیستم بدین صورت کار می کند که تمامی فرآیندی که باید در باربری سنتی و با روش های سخت انجام می شد را به صورت آنلاین و به راحتی انجام می دهد. این موضوع کمک به صرفه جویی در زمان و هزینه های دو طرف صاحبان بار و رانندگان و یا شرکت های باربری می کند. در کل سیستم حمل بار اینترنتی سیستمی امروزی می باشد که علاوه بر امکانات باربری سنتی، امکانات جدیدی را به شما ارائه می دهد مانند مشاهده لحظه ای بار و راننده و یا پرداخت هزینه به صورت آنلاین. در مجموع زمانی که همه افراد از تکنولوژی های جدید استفاده می کنند اگر شما نیز هرچه زودتر با شرایط وفق نگیرید از این فرصت های طلایی جا می مانید.

حمل بار اینترنتی روش مدرن باربری امروزی

فعالیت ۲۴ ساعته

از مزایا حمل بار اینترنتی این است که امکان خدمات رسانی را به صورت ۲۴ ساعته و حتی در روز های تعطیل را دارد. ممکن است شما باری را داشته باشید که بسیار مهم است که سریعا به مقصد برسد. مانند دارو و یا… در این شرایط نیاز دارید یک مرکز حمل بار اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما باشد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ماشین باربری و راننده خود را  انتخاب کنید و با تعیین مسافت از هزینه باربری نیز مطلع شوید. در کل پیدایش سیستم های آنلاین به این علت بود که یک سیستم مدیریتی قدرتمند بتواند به تمامی نیاز هایی که افراد دارند در کمترین زمان پاسخ دهد و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس باشد.

داشتن تاریخچه فعالیت

در حمل بار اینترنتی زمانی که از اپلیکیشن حمل و نقل بار استفاده می کنید تمامی سوابق و فعالیت های شما چه به عنوان صاحب بار و یا چه به عنوان راننده ثبت می شود. این موضوع به شما کمک می کند تا از فعالیت های خود با خبر شوید و بتوانید به راحتی محاسبه هزینه های خود را انجام دهید.

دریافت خودکار بارنامه

در شرکت های حمل بار اینترنتی یک مزیتی نسبت به باربری سنتی وجود دارد و آن هم نه تنها بارنامه بلکه تمامی مدارکی که برای باربری لازم باشد به صورت خودکار صادر می شود و نیازی به نسخه کاغذی آن ها نمی باشد گرچه اگر تمایل داشته باشید می توانید نسخه کاغذی آن ها را هم تهیه کنید اما این نسخه های الکترونیکی از هر لحاظ ایمن هستند و می توانید ب آنها اعتماد کنید.

 

مزایای حمل بار اینترنتی

  •  امکان پیگیری سفارش به صورت آنلاین و از روی نقشه
  • ارتباط سریع تر و راحت تر با رانندگان حمل بار
  • اطمینان از رعایت استاندارد ها و اصول فنی برای باربری
  • امکان ثبت سفارش آسان بدون اشتباهات در باربری های سنتی
  • دارای مزایای ویژه برای رانندگان و درآمدزایی ثابت و بالا

مزایای حمل بار اینترنتی

چرا حمل بار اینترنتی ؟

با پیشرفته شدن و مدرن شدن همه ی کسب و کارها و تلفیق آنها با تکنولوژی، باربری هم در این سو حرکت کرد. باربری آنلاین از طریق اپلیکیشن و یا سایت می تواند استفاده شود. ثبت سفارش به صورت آنلاین باعث می شود تا اطلاعات بار و جزئیات کامل به صورت دقیق ثبت می شود. امکان پیگیری بار از روی نقشه امکان پذیر است. همچنین بیمه نامه و بارنامه نیز به صورت آنلاین ایجاد و ارسال می شود که کار را بسیار آسان می کند.

چرا حمل بار اینترنتی ؟

انواع خدمات باربری وزمه

شرکت باربری وزمه از بزرگترین شرکت های کشور ایران در زمینه باربری می باشد. این شرکت آماده خدمت رسانی به صاحبان بار می باشد. لازم به ذکر است که شرکت باربری وزمه توانسته است با ساخت اپلیکیشن حمل و نقل بار، امکان درخواست باربری را برای صاحبان بار به صورت آنلاین و اینترنتی فراهم کند. این امر موجب صرفه جویی در زمان و آگاهی از هزینه باربری در ابتدا و قبل از ثبت سفارش برای صاحبان بار می شود که خود از مهم ترین مزایا حمل بار اینترنتی می باشد.

انواع خدمات باربری وزمه

انواع روش های باربری

باربری به دلایل متفاوتی صورت میگیرد بعضی ها برای اسباب کشی از خدمات باربری استفاده میکنند و عده ای برای تجارت وغیره.

اما با روش های باربری تا چه حدی آشنا هستید؟ اگر دوست دارید که این روش ها را بشناسید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات حمل و نقل هوایی

این نوع حمل بار توسط هواپیما انجام می شود. حمل بار هوایی برای افراد به خصوص برای افراد تاجر از اهمیت خاصی بخوردار است.واز سرعت بالایی نسبت به بقیه روش ها برخوردار است.
وزن محومله در این نوع باربری مهم است چون این روش از چگالی بالایی برخوردار است باعث می شود که فضای زیادی درزمان باربری اشغال نشود.

انواع روش های باربری

حمل و نقل به کمک ماشین ‌های جاده

در حمل و نقل به کمک ماشین های جاده از اتوموبیل هایی همچون کامیون , تریلر , خاور , وانت و نیسان استفاده می شود. دقت در نحوه بارچینی و تخلیه بار یکی از مهم ترین فاکتورها در حمل بار  اینترنتی و جابجایی اثاثیه می باشد.این روش بدرد افرادی می خورد که قصد اسباب کشی و باربری بینشهری یا داخل شهر را دارند.

بارگیری جزئی

این روش مخصوص بارهایی با حجم و حساسیت کم می باشد و توسط خودروها معمولی انجام می شود.برای مثال معمولا از این روش  باربری برای سفارش های آنلاین شاپ ها استفاده می شود.و  به منظور باربری داخل شهر استفاده میشود

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی یکی از روش های به صرفه و ارزان باربری است به همین دلیل معمولا تاجران از ین روش استفاده می کنند و سود زیادی می برند همچنین لازم به ذکر است که  با توجه به مسیرهایی که در اطراف آن‌ها در دسترس است، انتخاب می‌شود.

خدمات ریلی

بعضی از محصولات صنعتی که باربری آن ها در جاده سخت می باشد توسط این روش بارری میشوند .این نوع باربری توسط قطار و در راه آهن انجام می شود.استفاده از حمل و نقل ریلی به دلیل استفاده از مصرف سوخت کمتر، ایمنی بالاتر، نیروی انسانی کمتر و کیفیت حمل میتواند انتخاب درستی در حمل و نقل کالا باشد.

تفاوت باربری و اتوبار

شاید بنظرتان میان باربری و اتوبار تفاوتی نباشد و فکر کنید کاربر هر دو در حمل بار اینترنتی یکسان است ولی  باید بدانید که در ماهیت این دو لغت کمی تفاوت وجود دارد. برای درک این تفاوت باید معانی آن هارا درک کنیم که کلمه “اتوبار” اصطلاحا به معنای حمل و جابجایی بار و اسباب و اثاث بصورت زمینی و از طریق ماشین های باربری از قبیل کامیون و یا وانت بار است.
اما کلمه باربری یک اصطلاح کلی در زمینه حمل و نقل بار است و اتوبار هم شامل آن می شود. باربری شامل باربری هوایی و دریایی که قبلا به آن پرداخته ایم نیزمی شود.اتوبار ها در واقع برای حمل بار های درون شهری بیشتر مناسب می باشد در واقع دارای وانت و نیسان می باشند و این برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشند مناسب نمی باشد. و در پایان یکی دیگر از تفاوت های باربری و اتوبار این است که باربری ها بیمه نامه های رسمی را دارند اما بعضی از اتوبار ها دارای بیمه نامه های معتبری نیز نمی باشند. همچنین برخی از باربری ها برای اثاث کشی و حمل بار شما نیرو های بسته بندی و تجهیزات آن را دارا می باشند اما اتوبار ها تنها خودرو را در اختیار شما قرار میدهند.

کارگران باربری چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟

کارگران باربری اپلیکیشن حمل و نقل بار به طورمستقیم با مشتری در ارتباط می باشند و کوچکترین خطای آن ها باعث عدم رضایت مشتری می شود و مشتری به راحتی شرکت دیگری را ترجیح می دهد  بنابراین خصوصیات کارگران باربری ای که در اپلیکیشن حمل و نقل بار بار استخدام شده اند از  از عوامل مهم موفقیت در کسب و کار شرکت‌های باربری می باشد.

قدرت بدنی بالا : یکی از معیارهای مشتری در انتخاب کارگران باربری اپلیکیشن های حمل و نقل بار داشتن قدرت بدنی کارگر است . زیرا کارگری که فاقد این ویژگی باشد قطعا توانایی حمل بار را نخواهد داشت و ممکن است علاوه بر بار به خودش نیز صدمات جبران ناپذیزی وارد کند و نتواند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد.

دقت بالا:برای جلوگیری از آسیب رساندن به بار و اسباب مشتری کارگر باربری باید از دقت بالایی برخوردار باشد تا هنگام جا به جایی کوچک ترین صدمه ای را به بار مشتری وارد نکند بنابراین کارگر حمل بار باید دقت و ظرافت خاصی در کار داشته باشد و توانایی برخورد با هر گونه مشکلات احتمالی در زمینه اسباب کشی و اثاث کشی را داشته باشد.

سایر ویژگی ها:

صبر و حوصله: ازآنجایی‌که کارگر حمل بار اینترنتی روزانه با کارفرماها و مشتریان متفاوتی برخورد می‌کند که هرکدام آن‌ها خواهان جابه‌جایی کالا به شیوه خودشان هستند، نیاز است تا کارگران حمل بار اینترنتی با صبوری و آرامش نسبت به انجام امور اقدام کنند. اگر کارگران این خصوصیت را داشته باشند و به‌خوبی از آن استفاده کنند قطعاً سبب جلب رضایت مشتری خواهند شد. علاوه بر این حمل بار نیز راحت‌تر صورت می‌گیرد و باعث جلب اعتماد مشتری به شرکت حمل بار اینترنتی می‌شود.

روحیه انجام کار بصورت تیمی: حمل بار اینترنتی ازجمله کارهای است که انجام دادن آن به‌تنهایی ممکن است دشوار باشد. به‌خصوص وقتی کالایی سنگین‌تر از توان کارگر حمل بار است، نیاز است تا کارگران با کمک یکدیگر اقدام به جابه‌جایی کالا کنند. پس یک کارگر حمل بار باید دارای روحیه کارتیمی بالایی باشد تا بتواند به‌راحتی در این رده شغلی فعالیت کند.

خوش برخورد: همان‌طور که گفتیم کارگر حمل بار اینترنتی از این‌جهت که به‌طور مستقیم با مشتریان سروکار دارد، باید خوش‌برخورد و مردم‌دار باشد. قطعاً این برخورد مناسب و خوش‌رویی باعث ایجاد حس خوب در مشتری شده و سبب جلب اعتماد آن‌ها می‌شود.

صداقت: یکی دیگر از ملاک ها مشتریان در انتخاب حمل بار اینترنتی بر اساس صداقت کارگران می باشد زیرا داشتن این ویژگی باعث می شود تا و نسبت به وعده‌ای که به مشتری می‌دهند خلف وعده نکنند. کارگران حمل بار اینترنتی صداقت خود را با رفتار و خوش قولی به مشتر نشان می دهد و در مورد خدماتی که مشتری ارائه می‌دهند صادقانه برخورد می کند.

مسئولیت پذیری: از ویژگی برتر کارگران حمل بار اینترنتی میتوان به مسئولیت‌پذیری آن ها اشاره کرد که در صورت بوجوود آمدن مشکل یا آسیب رسیدن و صدمه به کالا هنگام جابجایی کارگرحمل بار باید مسئولیت کار خود را بر عهده بگیرد. بدیهی است که در صورت بروز این مشکلات شرکت حمل بار نیز پشتوانه کارگران است و آن‌ها تنها نخواهند نبود.

امانت داری: کارگران حمل بار اینترنتی صد در صد باید امانت دار و در نگهداری لوازم مشتریان کوشا باشند زیرا مشتری برحسب اعتمادی که به شرکت باربری دارد کالای خود را در اختیار شرکت قرار می‌دهد. بنابراین این موضوع برای مشتریان، به‌خصوص برای کسانی که اولین بار است که با شرکت باربری همکاری می‌کنند بسیار مهم است.

تخصص و مهارت: باربری و چیدمان کالا همچنین بسته بندی لوازم به نوع خود تخصص و هنر حساب می شود زیرا هر کالایی را با روش مخصوص به خود باید جا به جا کر بنابراین کارگران اپلیکیشن حمل و نقل بار ملزم هستند که از مهارت جا به جایی اقلام منزل با ایمنی کامل و سرعت بالا بسته بندی لوازم منزل و چینش اثاثیه روی ماشین باربری به صورت اصولی برخوردار باشند و تجربه و سابقه در این زمینه داشته باشند.

کارگران باربری چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟

تمامی نکاتی که جهت انتخاب کارگر اپلیکیشن حمل و نقل بار ذکر شد از ویژگی های مهم کارگران است و یک شرکت حمل بار اینترنتی که رضایت مشتری برایش مورد اهمیت باشد قطعا باید کارگرانی را استخدام کند تا تمامی این شرایط را داشته باشند.لازم به ذکر است که کارگران اپلیکیشن حمل و نقل وزمه داری تمامی این ویژگی ها می باشند. زیرا حضور یک کارگر معمولی یا کارگر متخصص در زمینه های فنی در زمینه اسباب کشی بر راحت تر شدن اسباب کشی تأثیر زیادی می گذارد.

حمل آینه

یکی ازدغدغه های افراد در اسباب کشی و حمل بار اینترنتی جابجایی وسایلی همچون آینه می باشد زیرا آینه‌ها مخصوصاً آینه‌های قدی و بزرگ در جابجایی و اسباب کشی ها بسیار حساس هستند و فقط با رعایت چند نکته ساده می توانید از آسیب دیدن این وسیل شکستنی جلو گیری کنید.

اولین و مهمترین نکته ای که  باید در جابجایی آینه رعایت کنید استفاده از کارگران حرفه ای حمل بار اینترنتی است که حتی اگر بسته بندی لوازم را به آن ها نسپارید خیالتان از جابجایی امن راحت باشد.

دومین مورد استفاده از نایلون های حباب دارو پوشش‌هایی از پشم و جعبه‌های چوبی خاص برای بسته بندی آینه میباشد و در صورت عدم دسترسی می توانید از پتو و یا ماشین های حمل بار اینترنتی که مجهز به ضربه گیر هستند استفاده کنید.

دورتادور آینه‌های کوچک یا متوسط را می توانید با  بابل رپ بپوشانید و آن را در ر یک کارتن بسته بندی قرار دهید.

برای قرار دادن آینه‌های بزرگ داخل کارتن بسته بندی اثاثیه حتماً قسمت جلوی آینه را با نوارچسب به‌صورت ضربدری محکم کنید به‌این‌ترتیب در صورت شکستن آینه در حمل بار اینترنتی  از ریختن قطعات شکسته داخل جعبه جلوگیری می‌کنید. توجه کنید که چسب را به‌صورت مستقیم روی خود آینه نچسبانید زیرا ممکن است اثر آن روی آینه باقی بماند.