باربری بین شهری

در کمترین زمان و پایین ترین هزینه

انتقال بار از شهری به شهر دیگر همواره مشکلاتی را به همراه داشته است. بخصوص این بار ها سنگین و در ابعاد بزرگی هم باشند. اما اکنون باربری بین شهری وزمه با باربری آنلاین ، این کار را به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای برای شما انجام می دهد. 

ویژگی های مهم باربری بین شهری

رانندگان مجرب

بسته‌ بندی صحیح

ایمنی ماشین باربری

تعیین مسیر دقیق

پرسنل حرفه ای

تعیین قیمت مصوب

جهت ثبت سفارش و یا مشاوره، با ما در تماس باشید

باربری بین شهری بدون محدودیت استانی

باربری بین شهری وزمه هیچ محدودیتی در انتخاب استان و شهرهای کشور ایران را ندارد. شما در هر شهری که باشید می توانید با باربری آنلاین بار خود را به شهری دیگر حتی با مسافت های طولانی ارسال کنید 

باربری بین شهری بدون محدودیت استانی، مزایای متعددی دارد. این خدمات می‌تواند برای مشتریانی که قصد نقل مکان از یک استان به استان دیگر را دارند، یا برای کسب‌وکارهایی که نیاز به ارسال بار به سایر استان‌ها دارند، بسیار مفید باشد. همچنین، این خدمات می‌تواند به کاهش هزینه‌های حمل و نقل کمک کند.

باربری بین شهری بدون محدودیت استانی

مراحل ثبت درخواست باربری شهری

برای دریافت بهترین خدمات با ما در ارتباط باشید
۱
۲
۳
۴
مزایای باربری بین شهری

مزایای باربری بین شهری

مزایای باربری بین شهری شامل موارد زیر می باشد:

  •  امکان ارسال بار به تمامی شهرهای کشور ایران با هر مسافتی
  •  امکان ارسال بار هایی با حجم و وزن بسیار بالا
  •  ردیابی بار از طریق اپلیکیشن 
  •  ارسال بار با بسته بندی مناسب و تضمین امنیت آنها
  •  ارسال بار در زمان و روز تعیین شده توسط شما در اپلیکیشن
  •  تعیین آدرس دقیق از روی نقشه آنلاین اپلیکیشن

خدمات باربری بین شهری

خدمات به شرکت های باربری

ارسال همزمان به چند مقصد

دسترسی سریع به رانندگان

بارگذاری بارنامه

پیشروی سریع امور

خدمات به صاحبان بار

انتخاب بهترین راننده

انواع خدمات باربری

ردیابی مسیر انتقال بار

پشتیبانی همیشگی ۲۴ ساعته

خدمات به رانندگان

بیمه راننده و کامیون
دریافت اطلاعات دقیق مقصد

امکان ارائه هزینه پیشنهادی

کسب درآمد بالا

برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ما تماس بگیرید

دانلود اپلیکیشن باربری بین شهری

سوالات متداول شما درباره خدمات باربری بین شهری

پاسخ سوالات پرتکرار در مورد خدمات باربری بین شهری

زمانی که شما ماشین باربری را برای سفارش خود انتخاب می کنید تمامی ویژگی های آن به شما نمایش داده می شود. همچنین کارشناسان ما قبل از ثبت هر ماشین تمامی گواهی های آن را چک و بررسی می کنند.

بله. تمامی بارها بیمه می شوند و اگر هر خسارتی ببینند بیمه ی آن خسارت های ایجاد شده را پرداخت خواهند کرد.

پس از تایید سفارش و ثبت توسط راننده، هزینه ای در اپ مشخص می شود که این هزینه به صورت اینترنتی و با وصل شدن به درگاه بانکی پرداخت خواهد شد.

ماشین های باربری از جمله کامیون، ترانزیت، خاور و وانت بار، می توانند فعالیت داشته باشند.

بله با وجود بیمه نامه، خسارت تمام و کمال پرداخت می شود.

اخبار وزمه در خبرگزاری ها

همه چیز درمورد خدمات باربری بین شهری

هزینه باربری بین شهری

تعیین قیمت و هزینه برای باربری بین شهری به یک عدد واحد ختم نمی شود و عوامل گوناگونی برای مشخص کردن آن نقش دارند. با بررسی هر یک از این عوامل موثر بر ارزش، قیمت و هزینه باربری برون شهری متوجه ی هزینه های اصلی آن می شویم.

نوع ماشین باربری

یکی از مهم ترین عوامل موثر، نوع ماشینی است که برای ترابری انتخاب می شود. با توجه به نوع کالا، ماشینی که انتخاب می شود می تواند ابعاد متفاوتی داشته باشد و در نتیجه هزینه ی متفاوتی هم خواهد داشت.

باربری میان شهری ما با ماشین های باربری از جمله: وانت، تریلی، ترانزیت، کامیون و خاور انجام می شود که با توجه به میزان وزن و حجم بار شما، نوع ماشین انتخاب می شود. هر چقدر ماشین مستحکم تر و قوی تر باشد هزینه ی بیشتری جهت آن پرداخت می شود. تمامی ماشین های باربری استاندارد هستند و تمامی مدار لازم جهت سلامت و ایمنی را دارا هستند.

میزان بار

در اصل در ابتدای کار در باربری اینترنتی تهران وزن بار و سپس حجمی که اشغال می کند یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت باربری بین شهری است. هر چه وزن بار بالاتر رود و حجم آن نیز بیشتر باشد به ماشین باربری مقاوم تر و بزرگ تری احتیاج است.

مسافت بین شهر ها

یکی از عوامل مهم در باربری های میان شهری میزان مسافت بین شهر ها است. هر چه این مسافت بیشتر شود و شهر ها از هم دورتر باشند این هزینه بیشتر خواهد شد

زمان سپری شده

در واقع می توان گفت میزان مسافت و زمان با هم ارتباط مستقیم دارند اما گاهی ممکن است سفارش شما در زمانی از شبانه روز و یا در روزی از هفته باشد که جاده ها با ترافیک سنگین رو به رو هستند پس قاعدتا هزینه بیشتر هم خواهد شد.

بسته بندی بار

اگر بار شما حساس باشد و نیاز به بسته بندی داشته باشد، هزینه ای اضافه خواهد شد. البته هزینه ی زیادی نیست و پیشنهاد می شود برای ارسال بار بین شهری حتما از بسته بندی استفاده کنید تا در زمان دریافت با مشکلی برنخورید و خیالتان راحت باشد.

تعداد کارگر

هر کارگر برای جابه جایی هزینه ای دریافت می کند. این هزینه بستگی به تعداد بار ، وزن و میزان جا به جایی است که توسط کارگران صورت می گیرد.

اما در اپلیکیشن وزمه تفاوت هایی زیادی را متوجه می شوید. در اینجا باربری بین شهری به صورت کاملا حرفه ای اتفاق می افتد. به این صورت که پس از تعیین ماشین باربری، مبدا و مقصد و انتخاب گزینه های ویژه مثل بسته بندی ، رانندگانی که واجد شرایط باشند قیمت هایی را پیشنهاد می دهند. البته این قیمت ها باید در بازه ای مشخص باشند. سپس شما می توانید این هزینه را پرداخت کنید و پس از انجام باربری از شهری به شهر دیگر هیچ هزینه ی اضافی دیگری را پرداخت نمی کنید.

هزینه باربری بین شهری

هزینه باربری چگونه محاسبه می شود؟

بعد از این عوامل مؤثر بر باربری را شناختیم نوبت به آن می‌رسد که بررسی کنیم هزینه چگونه محاسبه و پراخت می شود. چون سامانه باربری میان شهری به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می گیرد، تمامی فرآیندها نیز در بستر فضای آنلاین انجام می شود. در همان ابتدا که مبدأ و مقصد را تعیین می کنید، رانندگانی که شرایط مناسب را دارند هر کدام هزینه ای را پیشنهاد می‌دهند و شما با انتخاب راننده سفارش خود را نهایی می کنید. هزینه ی پرداختی مشخص است و با وصل شدن به درگاه های بانکی، هزینه به صورت آنلاین پرداخت می شود.

یک سوالی که پیش می آید این است که آیا بعد از سفارش می توان آن را کنسل کرد و آیا جریمه ای باید پرداخت شود یا خیر. برای کنسل کردن سفارش بستگی به این دارد که در کدام مرحله ی سفارش هستید. اگر هنوز بارنامه برای شما صادر نشده باشد نیازی به پرداخت جریمه نیست. ولی اگر بعد از صدور بارنامه کنسل شود، باید هزینه ی بارنامه و بخشی از جا به جایی راننده پرداخت شود. اگر بارنامه صادر شده باشد و بارگیری هم انجام گرفته باشد، به عنوان جریمه هزینه ی باربری، بارنامه و راننده باید پرداخت شود.

آیا فعالیت وزمه فقط به باربری بین شهری محدود می شود؟

شرکت وزمه به هیچ عنوان کارش تنها به باربری بین شهری محدود نمی شود. در واقع شما با استفاده از اپلیکیشن وزمه می توانید دریابید که اتفاقا به همان اندازه که می توان سفارش باربری بین شهری در اپلیکیشن ثبت کرد، می توان ترابری بین جاده ای را هم در دستور کار قرار داد. باربری وزمه تقریبا تمامی شهر ها و استان های ایران را پشتیبانی می کند و به زودی حتی در شهر های کوچک هم وزمه فعال خواهد شد. در نتیجه نیازی به نگرانی از این بابت نیست و شما می توانید تمامی سفارش های باربری خودتان را در اپلیکیشن وزمه به ثبت برسانید.

باربری بین شهری وزمه فقط برای صاحبین بار مفید و کاربردی نیست بلکه برای رانندگان نیز باعث درآمدزایی می شود. هرکسی که به دنبال شغل راننده باربری است و امکان رانندگی بین شهری را نیز دارد می تواند با ثبت نام در اپ های مربوطه و ارسال مدارک به همراه پر کردن فرم، ثبت نام کند و استخدام شود. هربار که کاربری سفارشی را ثبت کند مناقصه ای بین رانندگان واجد شرایط راه اندازی می شود و هر راننده ای که سفارش را قبول کند هزینه ی مربوطه را دریافت می کند و درآمدزایی را آغاز می کند.

آیا فعالیت وزمه فقط به باربری بین شهری محدود می شود؟

نکات مهم باربری بین شهری

زمانی که باری از شهری به شهر دیگر می‌خواهد منتقل شود، شرایط خاص و مهمی لازم است که بررسی شوند و اقداماتی مطابق با آنها اجرا شوند. زیرا که در این شرایط مسافت و زمانی که سپری می‌شود طولانی‌تر است پس یکسری مسائل هستند باید جدی گرفته شوند که در ادامه آن‌ها را بررسی می کنیم.

شرایط آب و هوایی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در باربری بین استانی باید در نظر گرفته شود آب و هوای شهر مبدأ و مقصد در روز تعیین شده است. بخصوص اگر مسیر بین شهر ها، جاده ی خطرناک و پرپیچ و خمی داشته باشند، در فصل سرما و با بارش باران و برف کار بسیار سخت تر می شود. تیم پشتیبانی همواره این موارد را در نظر باید بگیرد و هشدار لازم را به صاحبین بار و رانندگان بدهد. اگر صاحب بار اصرار به انتقال بار خود در روز خاصی را دارد که شرایط جوی مناسب نیست، باید از رانندگانی مجرب با داشتن ماشین های باربری مطمئن و امن استفاده شود. رانندگانی که تجربه ی رانندگی در چنین شرایطی را دارند.

میزان مسافت بین شهرها

عامل مهم دیگر که بر باربری بین شهری تاثیر می گذارد، مسافتی است که بین شهرها باید طی شوند. حال هر چقدر این مسافت بیشتر باشد مسلما باید نکات بیشتری رعایت شود. بخصوص اگر دو شهر آب و هوای یکسانی نداشته باشند و یا جاده های پر پیچ و خم و باریکی داشته باشند. در این شرایط عموما از ماشین های باربری با استحکام بالا استفاده می شود همراه با رانندگانی که حرفه ای بوده و تجربه ی رانندگی به مدت طولانی را نیز دارند. همچنین تیم پشتیبانی نیز حتما باید مراقب استراحت های بین راه رانندگان باشد تا عقب نیفتد و راننده دچار خستگی و یا خواب آلودگی نشود.

نکات قابل توجه در باربری بین شهری

از آنجا که حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری به خاطر زیاد بودن مسافت، بسیار سخت تر از حمل بار داخل شهر بوده و نیاز به مهارت بیشتری دارد و پرسنل باید تخصص بیشتری دشته باشند.

استفاده از بسته بندی صحیح، انتخاب شرکت با کادر حرفه ای، چیدمان درست بار در ماشین، انتخاب ماشین مناسب،  بررسی سلامت و ایمنی ماشین پیش از شروع حمل اثاثیه به شهرستان، تعیین بهترین مسیر از مهم ترین نکات باربری بین شهری است که باید رعایت شوند.

نوع ماشین باربری

عامل مهم دیگر در باربری بین شهری، استفاده از نوع ماشین باربری برای جا به جایی بار است. البته انتخاب نوع ماشین به صورت مستقل اتفاق نمی افتاد و وابسته عوامل گوناگونی است. یکی از این عوامل، نوع و میزان بار است. مسلما هر چقدر وزن بار بیشتر باشد و یا حجم بیشتری داشته باشد نیازمند ماشین بزرگتری مثل تریلی هستیم ولی برای بارهای کم از وانت و نیسان نیز می توان استفاده کرد.

همچنین عامل دیگر می تواند آب و هوا باشد. اگر هوا بارانی و یا برفی باشد نیازمند ماشینی مسقف هستید و یا برای مسافت های طولانی شاید وانت گزینه ی خوبی نباشد و از ماشین های مقاوم تری باید استفاده شود.

در باربری بین شهری وزمه از ماشین های باربری مثل وانت، نیسان، تریلی، خاور و ترانزیت استفاده می شود.

تامین سلامت بار

یکی از وظایف اصلی باربری ها، تامین و تضمین سلامت بار است. بخصوص این ضمانت در باربری بین شهری از اهمیت بالایی برخوردار است. اما حادثه در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. به همین خاطر اگر مشکلی برای بار پیش بیاید ، وزمه خسارت کامل را پرداخت خواهد کرد. در باربری از شهری به شهر دیگر ممکن است مشکلاتی همچون تصادف ماشین باربری (عمد و یا غیر عمد)، واژگونی ماشین باربری، افتادن بار بیرون از ماشین که موجب شکستگی و یا آسیب می شود، آتش سوزی و یا حادثه و یا سرقت اتفاق بیفتد. به هیمن خاطر باربری وزمه بیمه نامه و بارنامه ای را به صورت آنلاین به شما تحویل می دهد و هر آسیبی که اتفاق بیفتد خسارت آن پرداخت می شود.

صدور بارنامه الکتریکی

بارنامه یکی از لزومات مهم در باربری بین شهری است. وزمه به علت ارائه خدمات به صورت آنلاین و اینترنتی، بارنامه را نیز به صورت الکترونیکی صادر و ارسال می کند. داشتن بارنامه باربری برای هر سه طرف صاحب بار، رانندگان و متصدیان بار لازم است و کار آنها را آسان تر می کند. وجود بارنامه برای باربری از شهری به شهر دیگر مزایای زیادی همچون: مشخص بودن هزینه ی پرداختی، سرعت در انجام کارها، بررسی سریع توسط پلیس و یا راهداری در جاده ها، پرداخت خسارت در زمان آسیب و .. دارد.

البته اهمیت این بارنامه در باربری جاده ای بسیار بیشتر است. زیرا به علت زیاد بودن مسافت و یا طولانی شدن زمان باربری، امکان ردیابی و بررسی راحت تر انجام می شود.

نوع بار 

یکی دیگر از عواملی که مهم و تاثیر گذار در باربری بخصوص از یک شهر به شهر دیگر، نوع باری است که جا به جا می شود. اگر بار از مواد غذایی و یا آرایشی بهداشتی هستند که در گرما ممکن است آسیب ببینند، باید از ماشین های دارای یخچال مناسب استفاده شود. اگر بار وسایل بزرگ مانند تجهیزات کشتی و یا هواپیمایی باشد که به تریلی و ماشین باربری بزرگ با تجهیزات لازم برای جاسازی آنها نیاز است. همچینن در چنین شرایطی به تعداد کارگر بیشتر با توانایی بالاتری نیاز است.

نکات قابل توجه در باربری بین شهری

مزایای باربری بین شهری

پیگیری و ثبت آنلاین 

یکی از مزیت های مهم باربری بین استانی ما این است که شما می توانید سفارش خود را به صورت دقیق با جزئیات کامل در برنامه کاربردی بر روی گوشی موبایل ثبت کنید. در این صورت تمام پیگیری ها و ردیابی بار به صورت آنلاین امکان پذیر است. چون بار از شهری به شهر دیگر منتقل می شود، این ردیابی به صورت تلفنی سخت میشود.

تحویل بار  

در همان روزی که تعیین کرده اید، راننده ماشین باربری به همراه تعدادی کارگر به مقصد می رسد. نوع ماشین باربری بر اساس میزان و وزن بار تعیین می شود. کارگران با دقت فراوان بار را با نظم و به صورت دقیق بدون هیچ آسیبی در ماشین قرار می دهند و طبق بارنامه ی صادر شده شروع به حرکت می کنند. در روز تعیین شده به مقصد خواهد رسید.

طی کردن مسیر حمل و نقل 

بر اساس آدرسی که بر روی نقشه ی آنلاین مشخص کرده اید، راننده مسیر را طی می کند تا ابتدا به مبدا و سپس به مقصد برسد. در باربری میان شهری از آنجایی که مسیر طولانی است امکان گم کردن وجود دارد که اپ آنلاین را ساده می کند. همچنین تمامی رانندگان ما خبره و با تجربه هستند و آمادگی رویارویی با هر اتفاق غیر منتظره‌‌ را دارند.

مزایای باربری بین شهری

دلایل اهمیت باربری بین شهری در چیست؟

یکی از دغدغه های شرکت های تجاری و تولید کننده مواد و ابزار در حجم و وزن بالا، جا به جایی این کالاها از شهری به شهر دیگر است بخصوص که این کارخانه هم عموما در خارج از شهر وجود دارند و همچنین این محصولات فقط به یک شهر منتقل نمی شود و ممکن به چندین شهر مختلف از شمال تا جنوب از شرق تا غرب کشور فرستاده شوند. پس خیلی مهم است که از تجهیزات باربری درستی برای این انتفالات استفاده شود. باربری که در جابه جایی بار از شهری به شهر دیگر تجربه ی کافی همراه با ماشین های باربری مناسب را داشته باشد.

هنگامی که بار از شهری به شهر دیگر منتقل می شود ممکن است مشکلات زیادی به وجود آید. نامساعد بودن شرایط جوی مانند بارش برف و باران، وزش باد شدید و ریزش بهمن، اتفاق افتادن حوادث ناگوار مانند تصادف در جاده، آتش سوزی ماشین باربری و وارونه شدن ماشین و همچنین خواب آلودگی راننده به علت طولانی بودن از جمله حوادث و رویداد هایی هستند که ممکن است اتفاق بیفتد. به همین خاطر خیلی مهم است که باربری را انتخاب کنید که همه ی شرایط لازم برای انتقال بار از شهری به شهر دیگر را داشته باشد و تمامی موارد ایمنی را رعایت کند.

باربری میان شهری شامل کدام شهر و استان ها می شود؟

هدف اصلی و کلی وزمه از باربری بین شهری این است که تمامی شهرهای کوچک و بزرگ همه ی استان های کشور عزیزمان ایران به راحتی بتوانند باربری را به صورت آنلاین انجام دهند. به همین خاطر شما برای باربری میان شهری از هر شهر و استانی در کشور ایران می توانید با دانلود اپ و نصب و سپس ثبت سفارش خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.
یکی از دغدغه های اصلی در شهر های کوچک و کم جمعیت پیدا کردن باربری خوب برای ارسال بار هایی با حجم بزرگ و وزن زیاد برای تولید کنندگان است. بخصوص که بار از شهری به شهر دیگر فرستاده می شود با مشکلات فراوانی ممکن است رو به رو شوند. ثبت سفارش باربری به صورت سنتی نیز در این جا به جایی شهری چالش هایی را به همراه می آورد. پس بهترین راه حل برای رهایی از درگیری ها ثبت سفارش به صورت آنلاین است تا بتوان بار را به راحتی پیگیری کرد و بدون مشکلی با راننده ارتباط برقرار کرد.

باربری بین شهری با رعایت پروتکل های بهداشتی

یکی از دغدغه های مهم امروز برای تمامی مردم کشور ما، رعایت پروتکل های بهداشتی در انجام تمامی امور است. تمامی کارکنان ما در بخش باربری اعم از رانندگان و کارگران تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و حتما ماسک می زنند. همچنین تست کرونا به صورت دوره ای نیز از آنها گرفته می شود تا خیال شما از جهت ناقل نبودن بیماری راحت باشد. همچنین تمامی وسایل و ماشین های باربری نیز ضدعفونی می شوند.

موارد قابل توجه در باربری بین شهری

موارد زیر از موارد قابل توجه در باربری بین شهری است:

  • نوع ماشین باربری که برای انتقال بار از شهری به شهر دیگر انتخاب می شود
  • راننده ای مجرب با داشتن سابقه ای خوب و درخشان تعیین شود
  • تمامی موارد فنی ماشین باربری قبل از حرکت بررسی شود و مشکلات حل شوند
  • با توجه به وزن بار و حجم آنها ماشین باربری انتخاب شود
  • آب و هوای مسیر حرکت در روزهای جا به جایی حتما چک شود
  • با توجه به مسافتی که قرار است طی شود تجهیزات لازم جمع آوری شود
  • بسته بندی بار و نحوه ی جایگیری آنها به گونه ای باشد تا در زمان طولانی آسیبی به آنها وارد نشود
  • راننده توقف های مشخص با بازه ی کوتاه داشته باشد تا دچار خستگی و خواب آلودگی در مسیر نشود.

موارد قابل توجه در باربری بین شهری

مزایا باربری آنلاین

امکان پیگیری لحظه ای مرسوله

یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان بار اطلاع از وضعیت بار خود بوده است. امروزه با به وجود آمدن سیستم باربری آنلاین دیگر این مشکل حل شده استو زمانی که راننده در مسیر حرکت به مقصد است شما با استفاده از اپلیکیشن باربری وزمه می توانید به صورت لحظه ای لوکیشن راننده و مرسوله را داشته باشید و با راننده ارتباط مستقیم داشته باشید. این موضوع یکی از مزیت های مهمی است که با آمدن سیستم باربری آنلاین به وجود آمده است.

صرفه جویی در زمان

به مسئله ی صرفه جویی در زمان با استفاده از باربری آنلاین پیش تر اشاره کرده بودیم اما چیزی که اهمیت دارد این است که نه تنها در فرآیند ثبت سفارش زمان کمتری صرف می کنید بلکه در زمان پرداخت هم روش های مختلفی مانند درگاه پرداخت آنلاین برایتان وجود دارد که از طریق آن بتوانید هزینه باربری را پرداخت کنید. این موضوع بدان معنی است که برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه ها حتی نیازی به حضور شما در شرکت باربری و یا نزد راننده نمی باشد. حتی اگر خودتان نیز امکان بودن در محل تحویل بار را نداشته باشید باربران برای شما بارتان را به سلامت می رسانند و حتی برای امضا بارنامه نیازی به حضور نیست و به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد و حتی می توانید بیمه باربری را مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که انجام تمام اینکارها و امضا قرارداد ها لزوما نباید آنلاین انجام شوند و امکان انجام آن ها به صورتی حضوری در شرکت باربری آنلاین و یا نزد راننده نیز امکان پذیر می باشد. در کل باربری آنلاین دست شما را باز گذاشته است تا هر طور که راحت هستید انتخاب کنید و تجربه خوبی را از باربری اینترنتی تهران داشته باشید. 

دسترسی آسان

در باربری سنتی احتیاج بود که به در خیابان ها و کوچه ها و گاهی در روزنامه ها به دنبال شرکت و یا ماشین باربری بگردیم اما امروزه با وجود باربری آنلاین دیگر این چالش همیشگی به وجود نمی آید چرا که به راحتی و تنها از طریق یک وبسایت و یا اپلیکیشن می توانید شرکت باربری مناسب خود، راننده مورد نیاز، ماشین باربری مناسب و هزینه باربری را مشخص کنید. این موضوع باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های صاحبان بار و حتی رانندگان نیز می شود.

خدمات رسانی سریع

با وجود باربری آنلاین دیگر نیازی نیست که به فکر فرآیند طولانی ثبت سفارش و ارسال راننده و ماشین باربری باشید. با وجود باربری آنلاین تنها با چند دقیقه کار کردن با تلفن همراهتان می توانید راننده و ماشین باربری متناسب با بارتان و حتی نوع مرسوله را مشخص کنید و قیمتی منصفانه برایتان محاسبه می شود. این موضوع نیز در کنار دیگر مسائلی که مطرح شد یکی از مزیت های باربری آنلاین نسبت به باربری سنتی می باشد.

تضمین هزینه باربری

منظور از تضمین هزینه در باربری آنلاین این است که علاوه بر اینکه قیمت و هزینه باربری در همان ابتدا در اپلیکیشن مشخص می شود بلکه تحت هیچ شرایطی اعم از ترافیک یا شرایط آب و هوایی و … تغییر نمی کند. این تضمین نیز وجود دارد که نسبت به کیفیت کاری که به شما ارائه داده می شود هزینه باربری منصفانه ترین هزینه می باشد. این موضوع از مزایا باربری آنلاین به حساب می آید که در باربری های سنتی وجود نداشت و در اکثر مواقع صاحب بار و راننده بر سر هزینه باربری چانه می زدند. امروزه به لطف باربری آنلاین دیگر نگرانی ای از این بابت وجود ندارد.

مزایا باربری آنلاین

باربری آنلاین حرفه ای روشی مدرن برای ارسال بار

برای آسان شدن سفارش باربری و دریافت خدمات، باربری آنلاین پیشنهاد خوبی است. در این صورت صاحبین بار یا رانندگان می توانند به آسانی با اپلیکیشن به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند.

باربری آنلاین حرفه ای روشی مدرن برای ارسال بار

برتری های باربری آنلاین

در این بخش به مزایای باربری آنلاین پرداخته می شود.

  1. امکان صدور بارنامه به صورت آنلاین
  2. صدور بیمه نامه به صورت آنلاین و پرداخت هم به صورت آنلاین
  3. امنیت بالای اپلیکیشن برای ثبت سفارش
  4. بستری شغلی مناسب برای رانندگان جهت درآمدزایی بالا
  5. هزینه ی مناسب طبق مصوبه تایید شده

چرا باربری آنلاین ؟

سفارش خدمات از طریق اینترنت در این روزها بسیار رونق پیدا کرده است. صرفه جویی در وقت، هزینه و دریافت خدمات بهتر و کیفیت بالاتر باعث افزایش تقاضا شده است. باربری به صورت آنلاین نیز در این دسته بندی وجود دارند. زمانی که سفارش حمل بار را به صورت آنلاین ثبت کنید تمامی مراحل به صورت منظم انجام می شود و دریافت و ارسال بار نیز در زمان تعیین شده با رعایت تمامی موارد انجام می شود.چرا باربری آنلاین ؟

بارنامه الکتریکی چیست؟

بارنامه الکتریکی

اخیرا بارنامه های الکتریکی جای خود را به بارنامه های کاغذی داده اند.اما سوالی که ممکن است برای هر کس پیش بیاید این است که اصلا این بارنامه چیست و چه ویژگی یا مزیت هایی درند؟
صدور این نوع از بارنامه نه فقط سبب واضح بودن کمسیون پرداختی رانندگان به شرکت های حمل و نقل می شود بلکه برعکس بارنامه سنتی باعث صرفه جویی در هزینه های مختلف صدور بارنامه می شود. البته ناگفته نماند که بارنامه های سنتی نیز مزایای خاص خود را دارند اما بارنامه الکتریکی باعث تسهیل امور می شود و به میزان قابل ملاحظه ای احتمال خطا و دستکاری را کاهش می دهد.  البته به دیگر مزایا بارنامه الکتریکی به طور جداگانه خواهیم پرداخت.

تعریف

به طور کلی بارنامه‌های الکترونیکی به عنوان جایگزین بارنامه‌ کاغذی، در واقع سندی الکترونیکی است که در هنگام تحویل بار مشخص توسط راننده برای حمل باری از مبدأ به مقصد، توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر می‌شود. قوانین و مقرراتی که در مورد بارنامه‌های کاغذی وجود داشته است، برای بارنامه‌های الکترونیکی نیز صدق می‌کند.

بارنامه الکتریکی چیست؟

باربری اینترنتی تهران؛ ارسال بار با امکانات ویژه

به صورت اینترنتی می توانید بار را در سراسر کشور از جمله تهران با خیال راحت ارسال کنید و یا به عنوان راننده ثبت نام کنید. باربری اینترنتی تهران دارای شرایط و امکانات بسیار ویژه ای است.

باربری اینترنتی تهران ارسال بار با امکانات ویژه

در تهران به راحتی بارتو ارسال یا دریافت کن

اگر در تهران هستید به راحتی و بدون هیچ دردسری می توانید از خدمات ویژه و مناسب سازی شده باربری اینترنتی تهران استفاده کنید. فقط کافیه در ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و سپس سفارش خود را نصب کنید تا خدمات باربری برای شما انجام شود. اگر هم راننده هستید می توانید با استخدام و ارائه مدارک مورد نظر درآمدزایی خود را شروع کنید. همچنین به عنوان یک شرکت باربری می توانید مشتریان زیادی از طریق اپلیکیشن ما پیدا کنید و کسب و کار خود را توسعه ببخشید. پس همین حالا شروع کنید.

در تهران به راحتی بارتو ارسال یا دریافت کن

چگونه یک شرکت باربری قابل اعتماد پیدا کنیم؟

شاید برای اکثریت سوال پیش آده باشد که چگونه به یک شرکت حمل و نقل بار اعتماد کنم و یا چگونه یک شرکت حمل بار مطمن پیداکنم. ما در این مطلب تمامی نکات در این باره را جمع آوری کرده ایم.
دادن مشاوره  ، پاسخگویی شبانه روزی ،حضور به موقع ، و از همه مهمتر ارائه بار نامه رسمی و معتبر و بیمه نامه هایش از مهمترین ویژگی های یک شکت باربری آنلاین است. اما برای پیدا کردن یک شرکت حمل ونقل قابل اطمینان به نکات زیر توجه کنید.

سوابق شرکت باربری: با مراجعه به سایت و صفحات اجتماعی شرکت مدنظرتان از نظرتان کاربران جویا شوید و از سوابق خوب شرکت مطمن شوید.

پرسش از دوستان: مطمن باشید استفاده از تجربه دوستان و آشنایانی که به تازگی اسباب کشی کرده اند کمک بزرگی می توانند در انتخاب شرکت باربری مناسب به شما کند.

قیمت مناسب باربری: شاید با خواندن این مورد اولین چیزی که به ذهنتان خطور کند مقایسه قیمت شرکت های حمل  و نقل باشد. درست است که قیمت موضوع مهمی است اما فاکتور اصلی نیست برای مثال شما باید نکاتی در رابطه با شرایط حمل بار وسایل خاص نظیر پیانو را مدنظربگیرید.

ویژگی های باربری اینترنتی تهران

امکان باربری و بارگیری در تمام کشور

یک شرکت باربری معتبر و بزرگ که به صورت اینترنتی نیز فعالیت می کند باید توانایی باربری و تحویل بار در تمام کشور را داشته باشد. این یکی از معیارهای مهمی است که این شرکت باید داشته باشد. شرکت وزمه در زمینه باربری اینترنتی تهران، دارای بزرگترین مجموعه رانندگان می باشد و با سالها سابقه و تجربه در کنار شماست تا تجربه خوبی را از باربری داشته باشید. خدمات رسانی باربری آنلاین تهران وزمه آماده خدمت رسانتی به شما عزیزان در هر زمینه ای از باربری می باشد.

داشتن امکان رهگیری مرسوله

یکی از مزیت های باربری آنلاین تهران این است که می توانید مرسوله خود را به صورت لحظه ای پیگیری کنید. این امکان در باربری های سنتی وجود نداشت و آگاه شدن از وضعیت مرسوله بسیار دشوار بود و گاه صاحبان بار با رانندگان به مشکل برخورد می کردند. اما امروزه با وجود پیشرفتی که در صنعت باربری به وجود آمده است دیگر نگرانی های قدیمی وجود ندارد.

آگاهی از هزینه باربری

در باربری سنتی اکثر اوقات با مشکل هزینه باربری رو به رو بوده ایم. امروزه با وجود خدمات رسانی باربری اینترنتی تهران و از طریق اپلیکیشن باربری به راحتی قبل از ثبت سفارش می توانیم هزینه باربری را مشاهده کنیم. این موضوع هم برای صاحبان بار یک مزیت است و هم برای رانندگان و شرکت های باربری. چرا که در همان ابتدا هزینه مشخص می شود و دیگر صاحب بار و راننده در مورد قیمت باهم چانه نمی زنند. از طرفی صرفه جویی در زمان صاحب بار به حساب می آید چرا که خیلی سریع می تواند سفارش خود را ثبت کند و از قیمت ها قبل سفارش مطلع شود.

تنوع ناوگان باربری

یکی دیگر از ویژگی های باربری آنلاین تهران این است که شبکه ای وسیع از رانندگان و کامیون ها و انواع خودرو های حمل و نقل در اختیار دارد. این موضوع کمک می کند تا صاحب بار بتواند حق انتخاب گسترده تری داشته باشد و نسبت به اندازه و مسافت و نوع جاده و مسیر خود ماشین باربری را انتخاب کند و در هزینه ها صرفه جویی کند و قیمت پایین تری برای تمام شود. از طرفی مزیت این موضوع برای شرکت باربری و رانندگان این است که وقتی ماشین مناسب با مسیر و متناسب با اندازه و حجم بار انتخاب شود از اصطحلاک کمتری بهره می برد و این موضوع به خودی خود یک مزیت بزرگ برای رانندگان و شرکت باربری به حساب می آید.

صدور بارنامه الکترونیکی

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های باربری اینترنتی تهران این است که امکان صدور بارنامه الکترونیکی را دارد که در این بارنامه تمامی اطلاعات و مشخصات مربوط به باربری مانند وزن و حجم بار، تاریخ بارگیری و تحویل بار و ارزش مادی بار درج شده است. این نوع از بارنامه های الکترونیکی قابل دستکاری یا ویرایش نیستند و بخاطر اعتبار بالا و امنیتی که دارند حتی در داخل دادگاه ها و مراجع قضائی نیز جایگاه تایید شده ای دارند. این نوع از امکانات در باربری سنتی امکان پذیر نبود اما با باربری اینترنتی تهران دیگر نیازی نیست به صورت سنتی عمل کنید.

ویژگی های باربری اینترنتی تهران

چگونه برای باربری بین شهری آماده شویم

اسباب کشی برای ما چه داخل شهر باشد چه از شهری به شهر دیگر، یکی از سخت ترین کارها می باشد اما مهمترین چزی که باید در این باره خصوصا هنگام باربری بین شهری بدانیم این است که همیشه آمادگی داشته باشیم برای این کار می توانیم از شرکت های باربری بین شهری کمک بگیریم. زیرا این شرکت ها، این قابلیت را دارند تا علاوه بر حمل بار، در مراحل بسته بندی لوازم منزل و حتی چیدن اثاثیه در محل جدید نیزبه شما کمک کنند. درکل باربری بین شهری نکاتی را شامل می شود که در ادامه به آن پردخته ایم.

انتخاب مقصد

قبل از هرگونه اقدم جهت بسته بندی لازم باید بدانید که قرر استبه کجا نقل مکان کنید. لازم است که برای انتخاب خانه خود تمامی مناطق را بررسیکنید و خودتان شخصا مکان مناسب را انتخاب کنید تا فضای جدید با حجم لوازم و اسباب شما در تناسب باشد. این مورد دررابطه با فضاهای اداری نیز صدق می کند.

مشخص کردن روز باربری

زمان دقیق  تحویل ملک جدید را به طور قطعی مشخص کنید تا در روز باربری بین شهری با کنسلی واجه نشوید تا مبادا دچار سردرگمی شوید. . زمان اسباب کشی معمولا ۱ تا ۳ روز قبل از تاریخ تحویل می باشد.

مشخص کردن روز باربری

زمان دقیق  تحویل ملک جدید را به طور قطعی مشخص کنید تا در روز باربری آنلاین بین شهری با کنسلی واجه نشوید تا مبادا دچار سردرگمی شوید. . زمان اسباب کشی معمولا ۱ تا ۳ روز قبل از تاریخ تحویل می باشد.

رزرو باربری

اینکه خودتان بخواهید تمامی پرسه اسباب کشی را به عهده بگیرید کاری با استرس است. شاید لازم نباشد هزینه زیادی پرداخت کنید اما در طول کار آرامش نخواهید داشت زیرا این کار نه تنها باعث می شود که اسباب و وسایل شما در طول پروسه دچار آسیب شود بلکه ممکن است خودتان نیز در معرض صدمه باشید.بنابراین لازمه اسباب کشی به شهرستان این است که با یک شرکت باربری آنلاین که قطعا نیروهای متخصص و ماهری دارند برای  حمل بار و بسته بندی لوازم هماهنگ کنید.

کل وسایل را تصفیه کنید

منظور از تصفیه وسایل این است که تا حد ممکن وسایل خود را بهینه کنید یعنی لوازمی که لازم ندارید را قبل از باربری آنلاین یا دوربیندازید یا به نیازمندان اهدا کنید این کار هم هزینه ها را کاهش می دهد و هم پروسه بسته بندی لوازم منزل را آسانتر می کند.

بسته بندی لوازم منزل

بعد از مرحله تصفه وسایل می توانید به سراغ بسته بندی لازم بروید و این این پروسه را شروع کنید.بسته بندی لوازم را می توانید به شرکت وزمه که یکی در باربری اینترنتی تهران یکی از بهترین ها می باشد بسپارید.البته خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید. چیزی که مهم است این است که از سازمان یافتن و نظم لوزمتان اطمینان داشته باشید زیرا این نظم مشخص، بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی به شهرستان را راحت تر و کارآمد تر خواهد کرد.

اسم محتویات جعبه ها را روی جعبه بنویسید

نوشتن روی جعبه یکی از  ممترین مراحل برای باربری می باشد زیرا این کار به شما و نیروهای باربری اینترنتی تهران اجازه می دهد تا وقتی که به مقصد رسیدید بدانید که هر بسته و کارتن متعلق به کدم قسمت یا فضای خانه می باشد و همچنین کار را برای شما راحت میکند.

هماهنگی با شرکت باربری

حتما با شرکت باربری بین شهری که اسباب کشی خود را به آن ها سپرده اید تماس بگیرید و تاریخ دقیق باربری را چک کنید تا از اشتباه احتمالی جلویری کنید و مظمن شوید که تمامی کار ها و تخمین قیمت ها با دقت انجام شده باشد و اگر سوالی داشتید از مسئول شرکت باربری بین شهری بپرسید تا همچیز هماهنگ شده باشد.

پایان اسباب کشی

در روز اسباب کشی بر کار پرسنل ناظر باشید تا مطمئن باشید که اسباب و اساسیه تان با احتیاط جا به جا می شود. و در نهایت پس از اسباب کشی از تهران به شهرستان در باربری بین شهری با توجه به اسم جعبه ها و اولویتتان شروع به بسته بندی بار کنید.چگونه برای باربری بین شهری آماده شویم