شرکت حمل و نقل بین شهری

بستری امن برای ارسال بار

به منظور راحت تر کردن حمل و نقل برای مردم در سرتاسر ایران، شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه تاسیس شده است. هدف این شرکت این است که بدون اینکه نیاز باشد واسطه ای میان کاربر و رانندگان حامل بار باشد، کاربران بتوانند فقط با یک اپلیکیشن راننده خودشان را پیدا کنند تا بار آن ها را به مقصد برساند. وزمه، زیر نظر شرکت کیهان نوید مهر کیش می باشد که سابقه طولانی مدتی در عرصه باربری بین شهری دارد و کارکنان آن به خوبی از دغدغه های مربوط به حمل و نقل مردم با خبر هستند.

ویژگی های شرکت حمل و نقل بین شهری

پشتیبانی لحظه ای

تضمین امنیت بار

دارای مجوزهای رسمی

دارای رانندگانی مجرب

امکان ثبت سفارش از اپ

اعطای خدمات ویژه

جهت ثبت سفارش و یا مشاوره، با ما در تماس باشید

شرکت حمل و نقل بین شهری و بین جاده ای وزمه

شرکت حمل و نقل بین شهری و بین جاده ای وزمه با سابقه چندین ساله در زمنیه حمل و نقل و باربری، می خواهد این امکان را برای صاحبان بار و رانندگان مهیا کند که بتوانند بدون نیاز به واسطه و دردسر فرایند باربری را انجام بدهند. وزمه تحت نظارت شرکت کیهان نوید مهر کیش فعالیت می کند و نه تنها در بحث حمل و نقل حرفی برای گفتن دارد، بلکه با ارائه اپلیکیشن حمل و نقل بار نیز خود را پیشرو در تکنولوژی و صنعت معرفی کرده است.

شرکت حمل و نقل بین شهری و بین جاده ای وزمه

الزامات و مجوزهایی که باید شرکت های حمل و نقل آنلاین داشته باشند

شرکت حمل و نقل بین شهری

شرکت حمل و نقل بین شهری آماده خدمت گذاری به تمام استان ها

فرقی ندارد شما در کدام شهر و یا استان کشور ایران هستید و مقصد بار شما چقدر از مبدا فاصله دارد. برای هر شهری، شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه آماده خدمت گذاری است تا بار شما را از مبدا به مقصد برساند.

برای ثبت سفارش فقط کافیه اپلیکیشن وزمه را دانلود کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید 

خدمات شرکت حمل و نقل بین شهری

خدمات به رانندگان

-مناقصه عادلانه

-مزایای ویژه رانندگان

-پشتیبان دائمی رانندگان

-سفارشات باربری زیاد

-کسب درآمد بیشتر

-بیمه راننده و کامیون

خدمات به صاحبان بار

-راحت و به صرفه

-پشتیبانی همیشگی

-حمل انواع بار ها

-تضمین امنیت بار شما

-پیشنهادات ویژه

-باربری جاده ای و بین شهری

خدمات به شرکت های باربری

-مزایای ویژه باربری ها

-دسترسی سریع به رانندگان

-هزینه به صرفه و مناسب

-ضامن امنیت بار شما

-سرعت بالای انجام امور

-پشتیبان ویژه باربری ها

برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی ما تماس بگیرید

دانلود اپلیکیشن باربری بین شهری

سوالات متداول شما درباره شرکت حمل و نقل بین شهر

پاسخ سوالات پرتکرار در مورد خدمات باربری بین شهری

بله شما می توانید با نصب کردن اپ به عنوان صاحب باربری ثبت نام کنید و رانندگان خود را تعیین کنید و کسب درآمد داشته باشید.

شما با دانلود و نصب کردن اپلیکیشن، فرمی را باید پر کنید که در آن اطلاعات خود و مدارک لازم را وارد می کنید. پس از تایید توسط کارشناسان ما، شما کار خود را می توانید آغاز کنید.

بله. در صورتی که صاحب بار درخواست بیمه نامه را بدهد، برای او صادر می شود و اگر بار خسارتی ببیند، به طور کامل توسط بیمه پرداخت می شود.

اخبار وزمه در خبرگزاری ها

همه چیز درمورد شرکت حمل و نقل بین شهری

شرکت وزمه دقیقا چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

شرکت حمل و نقل وزمه با ارائه اپلیکیشن وزمه قصد دارد حمل و نقل بین شهری و بین جاده ای را برای صاحبان بار و رانندگان راحت تر کند. این شرکت با ارائه خدمات متنوع به صاحبان بار، شرکت های متفرقه، شرکت های باربری و متصدیان این امکان را برایشان فراهم می کند که به بهترین نحو ممکن روند باربری پیش برود. به این صورت که شرکت ها و صاحبان بار می توانند داخل اپلیکیشن ما درخواست باربری بدهند، در مناقصه شرکت کنند و راننده خودشان را انتخاب کنند و در نهایت پروسه باربری شروع بشود.

رانندگان شرکت باربری بین شهری همگی دارای تجربه ی کافی در این زمینه هستند. تمامی مدارک و سوابق کاری آنها توسط کارشناسان ما بررسی می شود و پس از تایید استخدام آنها صورت می گیرد. همچنین بیمه نیز شامل رانندگان می شود. هر راننده با شرکت در مناقصه و پیشنهاد قیمت پایین تر می تواند شانس خود را در دریافت بار بیشتر کند. البته قیمت پیشنهادی نباید کمتر و یا بیشتر از قیمت مصوب شود. تمامی فعالیت ها و فرآیند ها توسط کارشناسان شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خدمات شرکت حمل نقل بین شهری

برای اینکه شما به عنوان یک صاحب بار و یا راننده، تجربه‌ای دلنشین داشته باشید، شرکت حمل نقل بین جاده ای ما شرایط و خدمات ویژه ای را به شما ارائه می‌دهد که در ادامه آن‌ها را بررسی می کنیم.

ایجاد مناقصه آنلاین

پس از اینکه صاحب بار سفارش خود را ثبت کرد، رانندگانی که شرایط لازم را داشته باشند درخواست می دهند. این شرایط شامل داشتن ماشین باربری مناسب با نوع بار، داشتن زمان آزاد متناسب با زمان درخواست، دارا بودن تجربه ی کافی اگر مسیر دور و یا نا امن باشد و … . پس از این که از طریق سیستم رانندگان تایید شدند، مناقصه ای آنلاین بین آنها صورت می گیرد. به این روش که هر راننده قیمت مورد نظر خود را ثبت می کند و از بین آنها، مشتریان قیمت مناسب را انتخاب می کنند و سفارش نهایی می شود. البته قیمت های پیشنهادی همگی در بازه ی مصوب هستند و قیمت خیلی کم و یا خیلی زیادی پیشنهاد نمی شود.

خدمات شرکت حمل نقل بین شهری

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان باربری ارسال بار با بسته بندی مناسب است. شرکت حمل و نقل ما با داشتن کارگرانی مجرب در زمینه ی بسته بندی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است. فقط کافی است در زمان سفارش این ویژگی را انتخاب کنید. اگر بار شما ابعاد بزرگی با وزن بالا هم داشته باشد این امکان وجود دارد و البته در این شرایط بسته بندی بسیار مهم‌تر هم است.

شرکت وزمه دقیقا چه امکاناتی را ارائه می دهد؟

چه ناوگان‌هایی در حمل بار بین شهری استفاده می‌شود؟

ثابت بودن هزینه

خیلی از اوقات پیش آمده است که در زمان سفارش باربری به صورت سنتی که از طریق ارتباط تلفنی صورت می گیرد، شخص پشتیبان هزینه ای را تعیین می کند. اما در آخر شما مجبور می شوید هزینه ی بیشتری را برای ماشین باربری و هچنین دستمزد کارگران بپردازید.

اما شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه این چنین نیست. زمانی که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کردید، هزینه مشخص می شود و شما همان موقع به صورت اینترنتی پرداخت را انجام می دهید و مجبور به پرداخت هیچ اضافاتی نخواهید بود و اگر کسی از شما هزینه ی بیشتری درخواست کرد با تماس به پشتیبانی می توانید پیگیری کنید.

ایجاد موقعیت شغلی

مزایای ویژه ای که شرکت حمل و نقل بار ارائه می دهد، ایجاد موقعیت شغلی است. موقعیت شغلی برای رانندگان وانت، کامیون، تریلی و خاور برای جا به جایی بار. رانندگان بدون واسطه ای می توانند استخدام شوند و همچنین بیمه هم شامل آنها می شود. فقط کافی است به صورت آنلاین در سامانه عضو شوند و اطلاعات خود را تحویل دهند. سپس پس از تایید توسط کارشناسان مربوطه، وارد تیم وزمه خواهند شد. هزینه ای که برای هر سفارش بار، صاحب بار پرداخت می کند تنها درصد کمی از آن کم می شود و باقی آن به صورت کامل به حساب رانندگان واریز می شود.هر چه رانندگان در اپ فعال تر باشند و قیمت منصفانه تری را پیشنهاد دهند تا در مناقصه برنده شوند، حقوق بیشتری را دریافت خواهند کرد.

پرداخت خسارت

یکی از خدمات ویژه ای که شرکت حمل و نقل بین شهری ما ارائه می کند، پرداخت خسارت برای بار ارسالی و دریافتی است. به این خاطر که بار از شهری به شهر دیگر ارسال می شود به علت شرایط جوی متفاوت (مثل برف، باران و آفتاب گرم تابستان) ، مسافت طولانی بین شهر های مختلف ایران، وقوع حادثه های مانند تصادف، آتش سوزی و یا واژگونی ماشین باربری، همگی لزوم وجود بیمه نامه برای پرداخت خسارت را ثابت می کند. البته تمامی کارکنان و پرسنل ما همواره مراقب سلامت بار شما هستند ولی برای اطمینان خاطر بیمه نامه همیشه صادر می شود.

صدور بارنامه الکترونیکی

صدور بارنامه یکی از الزام های باربری ها و تحویل به صاحبان بار است. اما از آنجایی که شرکت باربری ما همه ی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد، بارنامه را نیز به صورت الکترونیکی صادر می کند. بارنامه یکی از موارد مهم برای صاحبان بار، رانندگان و شرکت های باربری است تا بتوانند به راحتی بار را ردیابی کنند، از گذر راهداری در جاده ها و پلیس بگذرند و یا در زمان تحویل با مشکلی رو به رو نشوند. در زمان ثبت درخواست حواس تان به دریافت بارنامه باشد.

رعایت پروتکل های بهداشتی

یکی از الزامات روزانه در جهان امروز برای انجام هر کاری، رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است. باربری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و لازم است که آنها هم تمامی پروتکل ها را رعایت کنند. شرکت حمل و نقل ما با انجام تست های کووید به صورت دوره ای برای تمامی رانندگان و کارگران، همچنین با الزام زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خیال شما را از بابت ناقل بودن آنها راحت می کنند. همچنین ماشین های باربری نیز ضدعفونی می شوند تا بار شما آلوده نشود.

امکان گسترش باربری

یکی از امکانات خوبی که شرکت باربری ما ارائه می دهد این است که صاحبین هر شرکت باربری دیگری می توانند شرکت خود را گسترش دهند و مشتریان زیادی را جذب کنند. به این صورت که با ثبت نام به صورت حقوقی در اپ می توانند رانندگان خود را معرفی کنند و سفارشات مشتریان را دریافت کنند و کارمزدی بسیار ناچیز را بپردازنند. این امکان برای باربری های نوپا ئ نا آشنا بسیار کارآمد است.

رعایت نکات ایمنی

رعایت نکات ایمنی اصول بسیار مهمی است که شرکت باربری ما همیشه آن را رعایت می کند و کارشناسان نیز بررسی می کنند که حتما رانندگان نیز این نکات را رعایت کنند. معاینه ی فنی ماشین های باربری به صورت دوره ای بررسی می شود و قبل از هر حرکت کارشناس حرفه ای ماشین را چک می کند تا اگر مشکلی هست برطرف شود. راننده در دوره های زمانی مشخص توقف می کند تا استراحتی کوتاه داشته باشد و سپس حرکت می کند. اگر شرایط هوا نامساعد باشد توقفی چند ساعته خواهد داشت تا شرایط بهتر شود.

الزامات شرکت حمل و نقل آنلاین

برای اینکه در دنیای آنلاین به عنوان یک شرکت در زمینه ی حمل و نقل بتوانید فعالیت کنید، لازم است که یکسری مجوزهای رسمی را داشته باشید تا مشتریان نیز به شما اعتماد کنند و جلوی خیلی از کلاه‌برداری ها گرفته شود. 

دارای پشتیبانی قوی

از دیگر الزامات مهم برای یک شرکت باربری آن هم به صورت آنلاین، داشتن پشتیبانی اینترنتی خوب و قوی است. چون خدمات به صورت آنلاین ارائه می شود شاید خیلی از افراد نتوانند اعتماد کنند و یا بخاطر بودن در بستر اینترنت با چالش های مختلفی رو به رو شوند. از این جهت داشتن پشتیبانی کار بلد در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته بسیار مهم و حیاتی است. علاوه بر پیگیری بار که نیازمند پشتیبانی قوی در باربری آنلاین است، مراحل ثبت نام در اپ هم نیازمند تیم پشتیبانی کاربلد است تا بتوانند به راحتی افرادی را که به مشکل برخورده اند را راهنمایی کنند. مشکل ثبت نام هم برای صاحبین بار و هم برای رانندگان ممکن است رخ دهد. بخصوص برای رانندگان که باید مدارک خود را ارسال کنند بیشتر ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند که نیازمند تیمی صبور و ماهر هستیم تا با دقت پاسخگوی افراد باشند.

صدور بیمه نامه الکترونیکی

یکی از ویژگی های مهمی که یک شرکت باربری آنلاین باید داشته باشد این است که بتواند بیمه نامه بار را به صورت اینترنتی و الکترونیکی صادر کند و در اختیار صاحبین بار و رانندگان قرار دهد. بیمه نامه یکی از واجبات باربری ها است که برای صاحبین بار بسیار ضرورت دارد. این بیمه نامه اگر به صورت ورقی صادر شود مشکلات زیادی را برای صاحبین بار به وجود می آورد و درگیری هایی مانند مراجعه به باربری، هدر رفتن زمان، پرداخت پول بیشتر و … را همراه خواهد شد . اما زمانی که بیمه از طرف شرکت باربری به صورت آنلاین صادر شود این مشکلات پیش نخواهد آمد.

نماد اعتماد الکترونیک

یکی از مهم‌ترین مجوز ها، داشتن نماد اعتماد الکترونیک و یا اینماد است که شرکت وزمه نیز این نماد را داراست. پس از طی کردن یکسری مراحل قانونی و تحویل مدارک مورد نیاز این نماد صادر می‌شود که همواره موجب اعتماد سازی برای کاربران می شود.

نماد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

یکی دیگر از نمادهای مهم برای سایت شرکت های باربری، نماد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صاحبین احراز می شود. این نماد باعث اعتمادسازی به مشتریان می شود و این اطمینان را حاصل می کند که سایت و اپلیکیشن باربری دارای استاندارد های لازم هستند و هیچ گونه سواستفاده و کلاه برداری صورت نمی گیرد. شرکت ما نیز دارای این نماد است.

نکات مهم در هنگام اسباب کشی بین شهری یا داخل شهر

  1. کمی تحقیق کنید و با اولین شرکت اتوباری که در آگهی دیدید تماس نگیرید.
  2. حتما لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه ها تهیه کنید. و با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید.
  3. بیمه باربری وسایل و لوازم را حتما درخواست و چک کنید.
  4. در روز اسباب کشی، تا حد امکان از کارگران حمل بار بخواهید تا بارهای سنگین را برای شما حمل کنند زیرا که آنها حرفه ای و با تجربه هستند.
  5. یکی از مهمترین کارهاییکه هنگام اسباب کشی باید انجام دهید، فراهم کردن تعداد کافی جعبه و کارتن برای روز اسباب کشی و حمل بار است.
  6. وسایل سبک تر در جعبه های بزرگ و لوازم سنگین تر در جعبه های کوچک قرار داده شوند.
  7. حتما چند رز قبل از روز اسبابکشی به جمع آوری وسایل بپردازید.
  8. فضاهای خالی درون وسایل شکستنی ر حتما پر کنید.
  9. جعبه هارا با چسب محکم کاری کنید.
شرکت حمل و نقل بین شهری

تاریخچه باربری

بشر همواره در باربری و جابجایی کالا مشکلاتی را داشته است  اقدامات زیادی در جهت رفع این مشکل نجام داده است تصور کنید که قبل از هر نوع حمل و نقل دیگر ، انسان ها پیاده سفر می کردند. آیا می توانید از تهران تا کرج را پیاده بروید؟ خوشبختانه ، بشر از ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد تا ۳۰۰۰ قبل از میلاد توانست حیواناتی مانند خر ، اسب و شتر را برای حمل و نقل رام کند و ازآن برای حمل و نقل استفاده کند. در ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد ،اولین  چرخ در عراق اختراع شد. در ابتدا برای حمل و نقل روی آب از سازه ای شبیه قایق امروزی استفاده می شد که با سوزاندن کنده ها و حفر چوب های سوخته ساخته می شد. در سال ۳۱۰۰ قبل از میلاد ، در حالی که رومی ها دراروپا به ساخت جاده مشغول بودند اولین قایق بادبانی توسط مصری ها اختراع شد. و در طول انقلاب صنعتی ، اولین بزرگراه مدرن توسط جان لودون مک آدام ساخته شد.

نمونه ای دیگراز تلاش های بشرمی توان به رونمایی داوینچی از طرح اولین ماشین پرواز خود در حدود سال های ۱۴۹۲ پس از میلاد اشاره کرد. با اینکه هیچ وقت این ماشین ساخته نشد اما از آن به عنوان الهام بخش ترین اختراعات بعدی بشر یاد می شود.

سرانجام در قرن ۱۷ و ۱۸ ، بسیاری از روش های جدید حمل و نقل مانند دوچرخه ، قطار ، اتومبیل موتوری ، کامیون ، هواپیما و تراموا اختراع شد. در سال ۱۹۰۶ ، اولین اتومبیل با موتور احتراق داخلی ساخته شد. بسیاری از انواع سیستم های حمل و نقل مانند قایق ، قطار ، هواپیما و اتومبیل بر اساس موتور احتراق داخلی ساخته شده اند.

شرکت حمل و نقل بین شهری

اهمیت بسته بندی در شرکت حمل و نقل بین شهری

تقریبا بیشتر افراد از اهمیت بسته بندی اثاثیه منزل در هنگام اسباب کشی مخصوصا در باربری بین شهری شناخت دارند. این کار با گسترش شهر ها و افزایش لوازم خانه بسیار سخت شده است هرچند بعضی از افراد ترجیح میدهند که خودشان این کار را انجام دهند اما باید بدانید که بسته بندی اثاثیه منزل تخصص خاص و تجهیزات مخصوص دارد که معمولا همه افراد از عهده آن بر نمی آیند. و به کمک یک شرکت حمل و نقل بین شهری نیاز میباشد. همانطور که قبلا هم گفتیم اولین مرحله اسباب کشی بسته بندی آن می باشد و اهمیت بسته بندی بار کمتر ازحمل بار در شرکت حمل و نقل بین شهری نیست. زیرا بسته بندی صحیح می تواند باعث کمتر شدن فضای اشغالی لوازم، افزایش سرعت جابجایی و راحتی کار کارگران شود. بنابراین شرکت های حمل و نقل بین شهری و باربری با استفاده از نیروی کار ماهر و آموزش دیده در امر جمع آوری اثاثیه منزل و بسته بندی آن از صفر تا صد به شما خدمت رسانی می کنند.