برترین ویژگی اپلیکیشن باربری را بشناسید !

ویژگی اپلیکیشن باربری

در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی اپلیکیشن باربری آشنا کنیم. به کارگیری از نرم افزار و اپلیکیشن های حمل بار اینترنتی با فراگیر شدن تکنولوژی و استفاده از تلفن های همراه هوشمند گسترش پیدا کرده اند. استفاده از این نرم افزارها باعث افزایش سرعت در جابجایی وسایل و مرسوله های پستی شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در خصوص ویژگی اپلیکیشن باربری برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم. پس تا انتهای این مقاله با وزمه همراه باشید.

 

ویژگی اپلیکیشن باربری چیست؟

ویژگی اپلیکیشن باربری چیست و استفاده از آن چگونه باعث افزایش رفاه کاربران خواهد شد؟ در شهر بزرگی مثل تهران که روزمره نیم میلیون بسته پستی و وسایل جابجا میگردند , نیاز به یک نرم افزار عالی برای ثبت نیاز کاربران است . دارا بودن مورد های جامع و کاربردی و پباده سازی راحت , همینطور دسترسی و سرعت بالا از جمله خصوصیت هایی است که نرم افزار باربری بایستی داشته باشد . به دنبال معرفی ویژگی اپلیکیشن باربری باید خدمت شما عزیزان بگوییم که پست پر سرعت ، نصب آسوده و دسترسی پر سرعت به یک نرم افزار از مهم‌ترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

ویژگی اپلیکیشن باربری

ساخت نرم افزارهای باربری 

در دنیای دیجیتال امروزکسب و کارها همواره در پروسه تغییرند و ما هر روز شاهد پرورش و ارائه سرویس ها دردسترس و بهتر از کسب و کار هستیم .باربری آنلاین یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه شهری بوده و اکنون شاهد حضور ماشین کرایه ای های اینترنتی , پیک موتوری آنلاین و اتوبار های آنلاین بین شهری و همچنین درون شهری هستیم .

کمپانی پیشگامان دامنه فناوری تحت عنوان یکی‌از وسیع ترین و بروزترین موسسات فعال در مسئله پباده سازی و پیاده سازی قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت و نرم افزار گوشی , همگی زیرساخت ها و بستر تولید استارتاپ ها و کسب و شغل های هوشمند را تولید کرده است .

اپلیکیشن ماشین کرایه ای آنلاین , پیک موتوری آنلاین , باربری اینترنتی تهران و سرویس ها یاری در بین جاده ای از مهم ترین محصولات ما در مسئله اتوبار و همچنین ویژگی اپلیکیشن باربری است .

نرم افزار حمل و نقل پیشگامان یکی از بهترین سیستم های موجود در مسئله رزرو و درخواست وانت , کامیونت و کامیون بوده , که بصورت به طور کامل ساکن و امن پباده سازی شده است و رابط کاربری و سیستم مدیریت دوچندان هوشمند و توسعه یافته ای را دارا میباشد . این پلتفرم در قالب نرم افزار آندروید و IOS و همینطور پرتال اینترنتی پیاده سازی شده‌است و پنل مدیر آن با خصوصیت های منحصر پیاده سازی شده‌است .

 

 

 

اپلیکیشن باربری چه ویژگی هایی داراست ؟ 

در این بخش که آن را اصل مطلب می نامیم شما را با بخش مهمی تحت عنوان ویژگی اپلیکیشن باربری آشنا می کنیم. اگر می خواهید که یک اپلیکیشن خوب را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

ویژگی اپلیکیشن باربری

تعیین مبدا و مقصد 

برای گزینش مبدا و مقصد شما میتوانید با به کار گیری از نقشه گوگل و بقیه نقشه های ساکن تعیین مسیر نمایید , قابلیت و امکان جستجوی صوتی و متنی مسیر هم در‌این سیستم موجود است . تعیین مبدا و مقصد یکی از مهم ترین و جالب ترین ویژگی اپلیکیشن باربری بین شهری است که می توان آن را در سایر اپلیکیشن ها نیز مشاهده کرد. با وجود این ویژگی شما نیازی به وارد کردن آدرس به صورت دستی ندارید و تنها با انتخاب مسیر از روی نقشه می توانید مسیر را تعیین کنید.

مشاهده نرخ حمل بار 

شما میتوانید مبنی بر فاصله و انتخاب نوع وسیله باربری بین شهری یا داخل شهر , نرخ حمل آن را ملاحظه کنید , در سیستم مدیر کرایه پارامترهای کنترلی متعددی را از نگاه ازدحام , موقعیت آب و هوا , تخفیفات حیطه ای , کدهای تخفیف و هواداری در اختیار مدیریت سیستم قرار می‌دهد . وجود این ویژگی و مشاهده قیمت حمل بار قبل از انتخاب می تواند از جهات زیادی برای شما مفید واقع شود. زیرا در صورت عدم رضایت از نرخ می توانید آن را کنسل و لغو کنید و یا با تغییر وسیله نقلیه مبلغ حمل بار را به میزان زیادی کاهش یا افزایش دهید. به طور معمول این ویژگی از ویژگی اپلیکیشن باربری محسوب می شود.

جزئیات وسیله حمل بار 

شما قادرید علاوه بر تعیین روش پرداخت کرایه ( کیف پول, کارت بانکی و کرایه در محل ) , جزئیات گیرنده بار وارد نموده تا از تحویل بسته خویش مطمئن گردید . انتخاب گیرنده بار در اپلیکیشن های باربری باعث می شود تا محموله به هر شخصی تحویل داده نشود و امنیت آن به میزان چشم گیری افزایش یابد. حتی می توانید این مورد را تعیین کنید که در صورت رویت کارت ملی گیرنده محموله به او تحویل داده شود.

ویژگی اپلیکیشن باربری 

جزئیات بار 

در‌این سیستم شما خواهید توانست جزئیات بار , خصوصیات تحویل گیرنده بسته و سایر توضیحات بار ( نظیر شکستنی , قابل اشتعال و . . . ) را معین نمایند . در این مواقع نحوه نگهداری از بار و نوع بسته بندی آن نیز تغییر می کند و از بار شما مراقبت بیشتری به عمل خواهد آمد.

امکان ارسال تماس برای تحویل گیرنده 

در صورتی‌که شما تمایل داشته باشید می‌توانید اسم و گوشی تلفن تحویل دهنده را معلوم فرمائید تا رانندگان بتوانند به راحتی با ارسال کننده مرسوله رابطه برقرار نمایند . این ویژگی که جزو ویژگی اپلیکیشن باربری محسوب می شود این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا با وارد کردن شماره تلفن تحویل گیرنده امکان برقراری تماس را فراهم کنید تا محموله پستی به راحتی به او تحویل داده شود.

قابلیت برقراری تماس امن

این خدمت , قابلیت و امکان مخفی نمودن شماره مشتری و سرویس ها دهندگان را داراست , با این خدمت یوزرها می توانند با رانندگان تماس صوتی و چهره یی داشته باشند ( و بلعکس ) فارغ از این‌که شماره آنان نمایش داده شود . این خصوصیت با به کار گیری از قابلیت و امکان های اپراتورهای گوشی و بصورت اینترنتی قابل پیاده سازی است .

کاربری آسان

محیط اپلیکیشن باید به نحوی باشد که کاربران تجربه لذت بخشی از آن داشته باشند. تجربه کاربری آسان سبب می شود تا کاربران شما مجددا از اپلیکیشن شما استفاده کنند. مواردی همچون مراحل ساده در ثبت نام و ورود به نرم افزار از جمله فاکتورهایی است که اپلیکیشن های باربری دارند . بسیاری از افراد برترین ویژگی اپلیکیشن حمل و نقل را در استفاده آسان از آن می دانند. زیرا تمام افراد سواد کافی در این زمینه ندارند و نمی توانند به راحتی با دنیای دیجیتال ارتباط برقرار کنند.

ویژگی اپلیکیشن باربری

دارا بودن درگاه های پرداخت اینترنتی

هنگامی که سخن از اپلیکیشن و استعلام هزینه از طریق آن می کنیم قطعا باید درگاه و روشی برای پرداخت پول در آن وجود داشته باشد. این امر می تواند روند پرداخت را تسهیل کند و دیگر نیازی به پرداخت در محل نباشد. اسکناس های کاغذی می تواند زمینه را برای آلودگی های مختلف از جمله ویروس ها مهیا کند. همچنین دادن کارت عابر بانک به فرد دیگری برای پرداخت پول نیز امنیت آن را به خطر می اندازد.

امکان رزرو سرویس برای روزهای آینده

بسیار جالب است که بدانید یکی از برترین ویژگی اپلیکیشن باربری این است که شما بتوانید برای سرویس خود را برای روزهای آینده رزرو کنید. این مساله امنیت خاطر را به شما می دهد که در روز تعیین شده اقدام به باربری کنید. در برخی از اپلیکیشن ها حتی می توانید درباره کارگران شرکت اطلاعات مختلفی بدست آورید و در صورت تمایل کارگر مورد نظرتان برای باربری انتخاب کنید.

امکان رزرو سرویس برای افراد دیگر 

اگر شخصی در اطراف شما وجود دارد و به دلیل ناتوانی قادر به استفاده از اپلیکیشن های شرکت حمل و نقل بین شهری  نمی باشد جای نگرانی نیست ! زیرا شما می توانید برای او سرویس مورد نظر را رزرو کنید. تمام مشخصات از جمله نوع بار ، نوع ماشین ، روز دلخواه ، ساعت مورد نظر و تمام فاکتورهای مورد نظر را وارد کنید تا عوامل شرکت در روز و ساعت مشخص برای انجام باربری به محل مورد نظر بیایند.

تخفیف های مناسبتی

در حال حاضر شرکت های مختلفی که در حوزه خدمات آنلاین در حال فعالیت هستند تلاش دارند تا در مناسبت های مختلف به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتریان جشنواره تخفیف راه اندازی کنند. مناسبت و میزان تخفیف در اپلیکیشن نمایش داده می شود و افرادی که تمایل دارند می توانند از آن استفاده کنند. دنیای تبلیغاتی بسیار گسترده است و افراد به روش های مختلف مانند ایجاد کد تخفیف می توانند نسبت به جذب بیشتر مشتریان اقدام کنند. علاوه بر این روش های دیگری مانند قرعه کشی و … نیز وجود دارد که اغلب افراد را برای استفاده از برترین ویژگی اپلیکیشن باربری تشویق می کند.

داشبورد مدیریت

کاربران بعد از ثبت نام و ورود به اپلیکیشن دارای محیطی به نام داشبورد مدیریت می شوند. در این بخش می توانند به طور کلی بر سیستم خودشان نظارت داشته باشند و مواردی از جمله تعداد بار ، هزینه های پرداخت شده ، روزهای سرویس و …. را در اختیار داشته باشند. این امر سبب می شود تا تمام کارهای انجام شده به وسیله مشتری قابل نمایش باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.