نکات طلایی انتخاب باربری ارزان

یکی از دغدغه های افرادی که قصد اسباب کشی دارند ” انتخاب باربری ارزان ” است. شرکت های مختلفی در حوزه باربری فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها امکانات متفاوتی را در اختیار مشریان خود قرار می دهد. در این مطلب تصمیم گرفتیم شما را با نکات مهم در خصوص” انتخاب باربری ارزان ” آشنا کنیم تا اگر قصد اسباب کشی دارید بتوانید آن را به بهترین نحو انجام دهید.

انتخاب باربری ارزان

انتخاب باربری ارزان 

معمولا افراد تمایل دارند علاوه بر ” انتخاب باربری ارزان ” ، اسباب کشی با کیفیت نیز داشته باشند.  به همین دلیل است که آن ها به سراغ خدمات موسسات و شرکت های اسباب و اثاث کشی ارزان و باربری بین شهری با بودجه کم می روند. اما این مساله می تواند در برخی از مواقع باعث افزایش استرس شما بشود.  . نکته ای که در این هنگام باید به آن توجه داشته باشید وقت و زمان شماست .

چیزی که امروزه اغلب اشخاص در امرار معاش و شهرنشینی با فشار و استرس های روزمره با آن مشغول می ‌باشند این است که برای کارها روزانه وقت زیادی در اختیار ندارند . از این رو هر چه در طول جابجایی و حمل بار بتوانید سرعت عمل خود را بیشتر کنید مسلما برای برای شما بهتر خواهد بود. اما از سوی دیگر در عوض سرعت بالاتر ، انجام شدن شغل های اتوبار و لوازم کشی انجام آن ها به وسیله خدمتکار حمل بار , مخارج اتوبار فراتر میرود .

البته از سوی دیگر درصورتی که خودتان بخش اعظمی از امور را انجام دهید ,  ( به عنوان مثال بجای استفاده از سرویس های بسته بندی اسباب و اثاث خانه یا شرکت حمل و نقل بین شهری , خودتان اقدام به خرید کارتون کنیدو بعداز گردآوری اسباب و وسایل منزل خودتان آن ها را بسته بندی کرده و در باکس و کاتون لوازم کشی قرار دهید . ) ولی نکات دارای اهمیت دیگری هم می بایست رعایت نمایید که در‌این بخش برخی از آن‌ها را به شما معرفی میکنیم :

شرکت اتوبار مقرون به صرفه پیدا کنید ! 

ممکن است نخستین چیزی که برای یک جابجایی و اسباب و اثاث کشی ارزان قیمت به ذهن تان رسد این باشد که خودتان فارغ از نیاز به شرکت حمل و نقل بتوانید اسباب و اثاث کشی کنید . که‌این روش همیشه نمی تواند صحیح باشد. و در حالتی‌که می‌خواهید اسباب و اثاث کشی و جابجایی اثاثیه و لوازم خود را با قیمت مناسب انجام دهید , می‌توانید با هر مورد از شرکت ها اتوبار و باربری تهران تماس حاصل نمایید و از آن‌ها در رابطه هزینه ها و نرخ حمل و نقل بپرسید . بدین ترتیب می‌توانید حدود قیمت ها را بدانید و همینطور در انتخاب اتوبار و همچنین ” انتخاب باربری ارزان ” و مناسب با نرخ مطلوب تصمیم بگیرید .
همچنین با استفاده از اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه میتوانید در کمترین زمان سفارش باربری خود را ثبت کنید .
این اپلیکیشن این امکان را به شما میدهد تا درخواست دریافت بار خود را ثبت کنید و رانندگان با توجه به مکان شما بار را تحویل گرفته و به مقصد مورد نظر شما برسانند.

اما به یاد داشته باشید که مسلما هر چه مقصد شما دورتر باشد ( چه در درون و یا این که اطراف تهران و چه هنگامی که قصد حمل بار به شهرستان ) نیز هزینه حمل و جابجایی بارها و اسباب بیشتر خواهد شد . ولی میتوانید در نهایت برای پایین آوردن نرخ و قیمت از کمک عزیزان و قوم و قبیله خویش نیز استفاده کنید .

انتخاب باربری ارزان

فقط وسایل ضروری را جابجا کنید ! 

این نکته را نیز فراموش نکنید که طبیعتا هر چه تعداد وسایل شما برای حمل و جابجایی بیشتر باشد , می‌تواند در هزینه آخرین اتوبار و به کارگیری از سرویس ها موسسات حمل و نقل تهران تاثیرگذار باشد و هزینه ها فراتر برود . به دلیل آن که تعداد بیشتری خدمتکار حمل و نقل نیاز خواهد بود و از سمت دیگر خودروی اتوبار نیز  فرق خواهد کرد . اشخاصی که وسایل کمی دارند در اغلب مواقع براحتی میتوانند با به کار گیری از سرویس ها وانت بار تهران , براحتی مبادرت به جابجایی وسایل و اسباب خانه به محل تازه نمایند . البته در مواقعی که وسایل و اثاثیه و لوازم آن ها بیشتر و بزرگتر است , نیاز به به کارگیری از خاور است که در این حالت هزینه جابجایی بیشتر می شود .

لذا این مورد حیاتی است که از مدتی قبل از آغاز اسباب کشی , بعضی از وسایل و لوازمی که احتیاج ندارید را بدور بیندازید . بعضا از مواد غذایی , اسباب و اثاث کهنه , جامه ها , چه بسا بعضی از مبلمان و صندلی هایی که در گیر فساد شده و بهتر است بدور ریخته شوند و بطور خلاصه هر چیزی که کهنه و فرسوده شده و محافظت آن‌ها عملا کمکی به شما نمیکند و تنها فضای منزل و یا این که محل کارتان را اشغال می نماید .

در منزل نو بعد از مستقر شدن تلاش فرمایید تا آنجایی که ممکن است اثاثیه و اسباب جدید و تازه تهیه و تنظیم فرمایید . البته در طول لوازم کشی نیز با خودتان راستگو باشید و ملاحظه کنید که آیا حقیقتا وسایل و لوازم ای که انتقال می دهید , به درد شما می خورند یا این که خیر؟ در شرایطی که به چیزی حقیقتا احتیاج ندارید و از سمت دیگر قیمت مالی و یا این که معنوی خاصی نیز برای شما ندارند خوب تر است از بردن آن ها به منزل تازه جلوگیری و تا حد قابلیت و امکان وسایل طولانی تر را بدور بریزید .

خودتان بسته بندی کنید ! 

در‌حالتی که می‌خواهید تا حد زیادی از مخارج اسباب و اثاث کشی و اتوبار کم کنید توصیه می کنیم که خودتان مبادرت به خرید باکس و جعبه نمائید و آنگاه بسته بندی را خودتان به یاری عزیزان و اعضای خانواده انجام بدهید . با این روش می توانید تا حد زیادی هزینه اسباب و اثاث کشی را کاهش می دهید . مسلما خودتان نیز میتوانید براحتی کتب , جامه , وسایل معمولی و نشکستنی را براحتی در کارتون و باکس ها قرار دهید .

اما دو نکته را درین در میان فراموش نکنید اولیه این‌که کارتون های درجه یک و مطلوب تهیه کنید دوم این که در هنگام گماردن اشیا شکستنی در باکس ها و بسته بندی آن ها نهایت دقت را به خرج دهید . چرا که با کوچک ترین بی احتیاطی , ممکن است آسیب جدی و جبران ناپذیری به آن‌ها وارد شود . به ویژه شی ها شکستنی لاکچری و قیمتی از جمله بعضی ظروف قیمتی و یا این که لوستر های ارزشمند .

انتخاب باربری ارزان

از چمدان استفاده کنید ! 

یکی دیگر از نکاتی که در خصوص ” انتخاب باربری ارزان ” وجود دارد این است که از وسایلی نظیر چمدان میتوانید در هنگام اسباب و اثاث کشی استفاده کنید . به یاد داشته باشید که چمدان تنها برای مهاجرت نیست و می توان از آن برای حمل و جابجایی و حمل و نقل نیز بهترین استفاده را کرد . بصورتی که برخی از وسایل و اسباب خویش از قبیل کتاب , جامه , پارچه را در آن‌ها گذارده و با خویش حمل نمائید .

زمان جابجایی را در نظر بگیرید !  

یکی‌از مهمترین عامل ها در تاثیر گذاری ارزش و نرخ موسسات حمل و نقل تهران , زمان آن است . بطوری که در روزهای فصل‌ تابستان به هم ریخته ترین  و شلوغ ترین فصل برای اثاثیه کشی و اتوبار است و نرخ ها درین فصل بالاتر می‌ رود . اما در طول هفته نیز روزهای تعطیل پایان هفته , غالبا نرخ ها مقداری گرانتر است زیرا بخش اعظمی از اشخاص بدلیل مشغله های زیاد در زمان هفته نمی توانند مبادرت به اسباب و اثاث کشی نمایند و از این رو از شرکت ها باربری تهران میخواهند که پایان هفته کارکنان و کارگران حمل بار را به محل آنان اعزام نمایند .

به طور معمول در فصل های سرد سال از آنجا که مشتریان کمترند , بهای لوازم کشی و جابجایی بار در آن فصول نیز کمتر است .

مهم ترین وظایف شرکت باربری چیست ؟

پس از اینکه به بررسی نکات طلایی انتخاب باربری ارزان پرداختیم نوبت به این می رسد که به مهم ترین وظایف شرکت باربری نیز اشاره کنیم. تنها ارزان بودن شرکت نباید ملاک انتخاب شما باشد بلکه باید خدمات شرکت را از لحاظ مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. در ادامه به معرفی چند نمونه از وظایف شرکت باربری اشاره می کنیم که از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب باربری ارزانمتعهد به انجام خدمات

قبل از اینکه هر گونه خدماتی از شرکت به مشتری ارائه شود ، بین آن دو قرارداد امضاء می شود. در این قرارداد تبصره و بندهایی وجود دارد که شرکت متعهد به انجام آن هاست. قطعا یکی از مهم ترین وظایف شرکت باربری این است که تمام و کمال به تعهدات خود پایبند باشند و آن ها را انجام دهند. این امر سبب می شود تا به مرور زمان اعتماد مشتریان به شما افزایش پیدا کنند و از مشتری معمولی تبدیل به مشتری وفادار شوند. تحقیقات نشان داده که بخش اعظمی از درآمد هر شرکت بر اساس مشتریان ثابت و وفادار او بدست می آید. پس تلاش کردن در جهت برآورده کردن نیاز مشتری و پایبند بودن به تعهدات می تواند آینده کسب و کار شما را تضمین کند.

مسئولیت پذیری

شرکت باید به طور تمام و کمال مسئولیت خود را بپذیرد .در برخی از مواقع اموال و اسباب مشتری در حین بارگیری ، حمل و یا تخلیه بار دچار مشکلاتی از جمله شکستگی می شود. شرکت باید مسئولیت این قصور را گردن بگیرد و خسارت مشتری را پرداخت کند. در غیر این صورت مشتری می تواند از او شکایت کند و طلب خسارت کند. مسئولیت پذیر بودن شرکت یکی دیگر از ویژگی شرکت باربری است. لازم به ذکر است که انتخاب باربری ارزان می تواند بر اساس فاکتورهایی از جمله مسئولیت پذیری صورت بگیرد.

استخدام رانندگان و کارگران با تجربه

استخدام رانندگان حرفه ای از جمله مهم ترین وظایف و مسئولیت هایی است که شرکت باربری به عهده دارد. واقعیت این است که مشتری به شما اعتماد می کند و حمل بار و اسباب خود را به شما می سپارد. اگر شما در انجام این کار کوتاهی کنید و از نیروها و رانندگانی غیر حرفه ای استفاده کنید قطعا در طول بارگیری ، حمل و نقل و تخلیه بار دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

بیمه کردن بار

در حال حاضر اغلب مشتریان ترجیح می دهند از خدمات بیمه ای استفاده کنند. زیرا این خدمات می تواند ریسک و خطرات احتمالی آن ها را پوشش دهد. بهترین شرکت های باربری اقدام به صدور بیمه نامه می کنند و مشتری بابت صدور این سند باید هزینه بیشتری به شرکت پرداخت کند اما خیالش از بابت سالم رسیدن بار به مقصد راحت خواهد شد. در بیمه نامه اطلاعاتی از جمله ارزش بار ، وزن آن ، تاریخ دقیق بارگیری و تخلیه بار ذکر می شود و در صورت بروز حوادثی از جمله تصادف ، واژگونی ، سرقت و …. شرکت بیمه گر موظف به پرداخت خسارت خواهد بود. شما می توانید با انتخاب باربری ارزان نیز از این خدمات بهره مند شوید.

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.