رعایت نکات کلیدی برای حمل ساید بای ساید در باربری

حمل ساید بای ساید در باربری

برای حمل وسایل منزل از جمله حمل ساید بای ساید در باربری نیاز به افراد حرفه ای و متخصص است . تکنیک و روش هایی موجود هست که می تواند از جراحت و آسیب دیدگی وسایل خانه در حین حمل جلوگیری کند . یاد گرفتن این روش ها از وارد شدن زیان به وسایل تا حد زیادی می کاهد . برای حمل وسایل سنگین وزن مانند فریزر و یخچال ساید بای ساید در باربری نیز رعایت این نکات الزامی است. همچنین شما می توانید برای دانلود اپلیکیشن حمل و نقل بار به صفحات دیگر ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر از باربری بین شهری ما نیز می توانید با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه تماس بگیرید.

حمل ساید بای ساید در باربری چگونه انجام می شود؟

حمل ساید بای ساید در باربری چگونه است ؟ شیوه حمل فریزر ساید بای ساید و جابجایی ساید بای ساید در هنگام اثاثیه کشی از اهمیت بالایی برخوردار‌است و کوچکترین ضربه به آن ممکن است سبب وارد شدن آسیب به یخچال فریزر شود . بدون شک در اثاثیه کشی با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین وزن و باارزش مانند فریزر و یخچال فریزر ساید بای ساید روبرو شده اید . حمل وسایل سنگین وزن خانگی ( حمل پیانو ) نیز به همین صورت است . انجام این کار نیاز به توجه و دقت ویژه , تخصص و مهارت دارد . اولین شرط برای حمل ساید بای ساید در باربری داشتن زور بازو است . البته این مورد به هیچ وجه کافی نیست . حمل وسایل بزرگ و سنگین وزن در شیوه پلکان و راهروهای تنگ به تخصص و استفاده از یکسری اصول و تکنیک نیازمند است . روش هایی که از آسیب دیدن زیبایی ظاهری و وسایل فنی پرهیز نماید .

خصوصیت کارگران حمل ساید

مستخدم حمل ساید اشخاص با توان بدنی بالا میباشند که از تخصص کافی برای حمل گونه های بخچال ساید برخوردارند . خدمتکار حمل ساید غالبا بوسیله موسسات حمل و نقل پیدا می شوند , از این رو همواره سفارش می شود در شرایطی که قصد نقل و انتقال یخچال فریزر ساید خویش را دارید حتما با کمپانی حمل و نقل و باربری تماس حاصل نمایید تا نیروهای حرفه ای و زبده خود را به شما معرفی کنند.

نکات گزینش خدمتکار حمل ساید

در تعیین موسسه باربری برای ارسال خدمتکار حمل ساید دقت فرمائید . حتما توجه نمایید که خدمتکار حمل ساید را شرکتهای اتوبار گزینش فرمایید و به اشخاص دیگر اعتماد نکنید . حمل فریزر ساید نیاز به مهارت قابل قبولی داراست بهتر است این عمل را به دست اشخاص مجرب واگذار فرمایید . تلاش نمایید از خدمتکار حمل ساید بخواهید سردخانه شما‌را قبل از حمل بسته بندی نماید تا مشکلی به وجود نیاید. در‌حالتی که پهنای پلکان ها و پاگرد ها کم باشد کارگران حمل ساید ناچار به جدا کردن درب های سردخانه شما هستند که هزینه گشوده و بسته کردن درب یخچال فریزر ساید جدا است .

فراهم سازی فریزر و سردخانه برای لوازم کشی

در ابتدا و قبل از شروع بایستی مواد غذایی درون فریزر و یخچال فریزر را خالی کنیم . این مواد مشتمل بر تمام مواد به ویژه مواد فاسد شدنی می شود . چون این مواد علاوه بر فاسد شدن , باعث افزایش وزن سردخانه هم می گردند و چه بسا ممکن است در اتوبار ضربه خورده و علاوه بره غیر قابل استفاده شدن آن مواد غذایی , منجر فساد و آلوده شدن فریزر هم شوند .

همگی قطعات متحرک داخل فریزر را جدا کنید

به ‌این صورت که قفسه های داخلی سردخانه را با چسب پهن کاغذی سفت فرمائید , لطفا هیچ بخشی از درون فریزر از چشمتان بدور نماند , جا تخم مرغی , قفسه ها , جامیوه ای , درب یخچال و قفسه های درون یخچال فریزر را حتما جدا کنید تا علاوه بر کاهش وزن ساید بای ساید شاهد سالم ماندن آن ها در حین باربری نیز باشیم.

حمل ساید بای ساید در باربری

کابل برق را جمع کنید

نکته مهمی که در خصوص حمل ساید بای ساید در باربری وجود دارد جمع کردن کابل برق آن است. درب یخچال فریزر و یخچال جهت حمل چسب زده شود تا در حین باربری و جابجایی گشوده نشوند .

بدور یخچال فریزر با کابل رپ و یا این که فوم ضربه گیر برای پرهیز از جراحت دیدگی به شیوه ای مطلوب و بطور سفت بسته بندی گردد .

پیچ های قابل تهیه در ذیل سردخانه و یخچال فریزر بدون نقص بسته شوند

در صورتیکه سردخانه جدید و پلمب باشد با کارتون منحصر خویش و پلمب شده حمل می شود در غیراینصورت نباید با کارتون یا این که پلاستیک بسته بندی شود و به وسیله کارگران با پتو پیچیده می شود .

در هنگام جابجایی بصورت عمودی حمل شود . با اعتنا به آلرژی سردخانه بخاطر گاز فریون , موقع جابجایی اش بایستی توجه و دقت کرد .

یخچال را سریعا به برق متصل نکنید

زمانی که وارد منزل نو میشوید , فریزر را سریعا به برق نزنید . زیرا در اثر جابجایی فریزر , روغن درون موتور سردخانه نیز جابجا می شود . به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که ۲ الی ۳ ساعت حوصله فرمایید و آنگاه فریزر را به برق بزنید .

روش حمل سردخانه ساید بای ساید در اسباب و اثاث کشی

با اعتنا به ارزش بالای سردخانه ساید بای ساید حمل آن در لوازم کشی از حساسیت بالایی برخوردار است ; این دستور اهمیت بکارگیری از کارکنان اهل فن و متخصص را دو چندان مینماید . سردخانه های بزرگ ساید بای ساید بعداز حمل و پس از گذر از راهروها و محل ورود ساختمانها , احتمال فراوانی برای جراحت دیدگی دارا هستند . استفاده از ابزار ضروری نظیر پتو و کارتن به میزان اضطراری و همینطور بعضی تکنیک‌ها , میتواند به تندرست وصال کالاهای حیاتی خانه شمارا تضمین نماید .

یک کدام از ترفندهایی که در کنار به کار گیری از نیروی حمل خبره موردنیاز است , گشوده نمودن درب سردخانه و یخچال می باشد که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ یاری شایانی می‌نماید .

به همین دلیل گهگاه حتمی است هنگام اعزام نیرو برای حمل اسباب و اثاث , تکنسین فنی مرتبط با سردخانه هم همراه مجموعه حمل و نقل به مبدا اعزام می شوند تا درب ها را پیشین از زیر آوردن از رویه پلکان یا این که بالابر گشوده نموده و به توجه بسته بندی کنند . انجام این کار از افتادن هر نوع خط و خش و قرشدگی درب سردخانه دوری میکند .

بعد از انجام مراحل بالا , ابزاری کاربردی به اسم چرخ دستی موجود است که می تواند به راحتی وزن بالای سردخانه را تحمل کند و به دلیل داشتن چرخ زیاد می تواند به شما کمک کند . مخصوصا هنگامی که شما در منزلی با داشتن پلکان های فراوان گذران زندگی می کنید که به کارگیری از این چرخ دستی ها بسیار حتمی است .

یکی دیگر از این ابزار ها , کمربند هایی است که افراد حامل به خویش بسته و به یخچال فریزر می بندند تا بتوانند آن را حمل نمایند .

حمل ساید بای ساید در باربری

بهترین روش برای بلند کردن یخچال ساید بای ساید

شایسته ترین روش برای بلند کردن و حمل ساید بای ساید در باربری این است که , ابتدا کمربند ها را بسته و از سفت بودن آن اطمینان نتایج فرمائید آنگاه با کج کردن آن به آرامی روی چرخ دستی نهاده و آن را حمل نمائید . حتما اعتنا نمائید که‌این عمل بوسیله تعدادی نفر صورت بپذیرد و به صورت تکی اجرا نشود چون خطرها دوچندان برای کمر دارااست و افزون بر آن , به دلیل وزن دوچندان یخچال فریزر , احتمال افتادن آن هم موجود است .

حتما دقت داشته باشید که یخچال فریزر را به صورت پشت جا به جا نکنید چون روغن های موجود در لوله های آن می ریزد و در هنگام روشن کردن آن , موتور به صدق فعالیت نمی‌کند .

در هنگام حمل با چرخ دستی , حتما از چند نفر کمک بخواهید . تعداد یک الی دو نفر جهت نگه داشتن و محافظت ایمنی یخچال فریزر و یک الی دو نفر جهت حمل سردخانه . در جهت مخالف شیب حرکت کردن هم می تواند کمک زیادی به حمل آن کند . در حین مسیر حتما همت نمایید با متانت و فارغ از شتااب اجتناب فرمائید تا خسارتی به سردخانه وارد نشود .

در هنگام منتقل کردن دستگاه به اتومبیل نیز بوسیله یکسری نفر که یک سری برای بلند کردن , تعداد برای اخذ درون اتومبیل و یک نفر در یک طرف محافظت و نیفتادن فریزر نیاز دارید .

حمل ساید بای ساید

توصیه می‌کنیم یخچال فریزر را ایستاده در اتومبیل قرار دهید ; زیرا راحت تر است و نیز به فریزر آسیبی نمیرسد . در مرحله بعدی برای حمل ساید بای ساید در باربری از محل قدیمی به محل نو , بایستی سردخانه را با رعایت احتیاط در از داخل خودرو در آورده و در چرخ دستی قرار بدهیم و وارد محیط جدید کنیم .

حمل یخچال فریزر به وسیله شرکت ها حمل بار

راه‌حل بعدی این است که حمل یخچال فریزر ساید بای ساید را به کارگران خبره و چابکدست موسسات اتوبار بسپارید . در‌این روش هزینه ای که به خدمتکار پرداخت می‌کنید , به مراتب کمتر از هزینه ای است که در صورت ساخت نقص‌ برای سردخانه می بایست برای تعمیر یخچال فریزر به سرویسکار سیار بپردازید .

ارزش و هزینه حمل فریزر ساید بای ساید

هزینه حمل فریزر ساید بای ساید به فاکتورهای متمایز از جمله دسته یخچال فریزر و محل مبدا و محل مقصد مربوط است .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.