چگونگی بسته بندی و حمل تلویزیون در باربری

حمل تلویزیون در باربری

امروزه حمل تلویزیون در باربری نسبت به سال‌های قبلی ساده‌تر انجام میشود وقتی که تلویزیون‌های نسل قدیمی که سایز بزرگ و وزن زیادی داشتند به دلیل حجم و وزن زیاد دوچندان آنها جابجایی و تکان آن ها به دشواری صورت می‌گرفت. البته اکنون تلویزیون‌ها چه بسا از صفحه نمایش لپ‌تاپ شما هم نازک‌تر می‌باشند و به‌راحتی در یک کامیون حمل و نقل یا این که چه بسا عقب اتومبیل شما جای می گیرند . بااین‌حال , تنها به‌این خاطر که حرکت و حمل آنان آسان‌تر شده‌است , به‌این مفهوم نیست که آن ها کمتر آسیب‌پذیر می‌باشند . در این مطلب قصد داریم شما را با روش حمل تلویزیون در باربری آشنا کنیم تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از اپلیکیشن حمل و نقل بار و باربری بین شهری وزمه، با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه تماس بگیرید.

 

حمل تلویزیون در باربری چگونه انجام می شود؟

حمل تلویزیون در باربری امری حساس است. یک تصور اشتباه که بخش زیادی از مردمان هنگام حمل‌ونقل تلویزیون انجام میدهند این است که از آنان مراقبت و محافظت نمی کنند – اکثر وقت ها آسیب‌ها در پشت کامیون اثاث‌کشی برای این‌گونه اسباب با اهمیت حادثه میفتد .در‌صورتی‌که شما یک تلویزیون گران قیمت با صفحه‌نمایش بزرگ دارید , می خواهید کلیه اقداماتی که واجب است تا مطمئن گردید که آن را به‌طور ایمن بسته‌بندی کرده‌اید را انجام دهید و اثاثیه کشی به منزل نو را سوای کمترین ضرروزیان به وسایلتان به پایان برسانید . برای اینکار می توانید از اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه استفاده کنید.

راهنمای بسته بندی تلویزیون

ممکن است تصور کنید که چه طور یک تلویزیون صفحه‌نمایش بزرگ را بسته بندی کنم , هیچ جعبه‌ای به‌اندازه کافی بزرگ نیست که بتوان آن را درون آن جا قرار داد, شما ممکن است برای بارگیری آن درون کامیون حمل اسباب , تلویزیون را با پتو بپوشانید و امیدوار باشید که آسیبی به آن وارد نشود . ( شما نیز دچار اشتباه می شوید . بدین معنی که شما دقیقا مانند هر وسیله دیگری که جابجا میکنید , تلویزیون شما می بایست تا حد ممکن حفظ شود . و این مساله به محافظتی بیشتر از پیچیدن یک پتو به دور آن در پشت اتومبیل حمل و نقل نیاز دارد.

چیزی که برای بسته بندی و جابجایی تلویزیون نیاز دارید بیشتراز یکسری پتو و پد است که می توانید از شرکت‌های بسته بندی اسباب و اثاث خانه یا این که نمایندگی‌های مجاز خریداری فرمایید . شما می بایست به‌اندازه کافی از این پتوها و پدها برای پیچیدن به دور تلویزیون داشته باشید و هر اینچ از آن را عالی پوشش دهید تا از آمدن هر جور ضربه و شوک به آن تلویزیون خودداری شود . در صورتی‌که شما می خواهید حفاظت بیشتری از آن داشته باشید , بعد از گماردن پتو و پد تلویزیون را در یک لایه‌ی کوچک بسته بندی قرار دهید و آن را با نوار بسته بندی ایمن نگه‌دارید .

این شایسته ترین شیوه برای بسته‌بندی تلویزیون شما و مراقبت از آن گذشته از بار گذاری آن بر روی کامیون حمل بار و باربری در حین جابجایی تلویزیون است , در حالتی که شما نتوانستید باکس یا این که کارتون مطلوب تلویزیون را پیدا نمایید . با این وجود , جعبه‌های حمل بار به‌خصوص برای تلویزیون‌های با صفحه‌نمایش بزرگ موجود است که می توانند در هرزمانی در زمان جابجایی تلویزیون از آن مراقبت نمایند .

حمل تلویزیون در باربری

جعبه های دوجداره در حمل تلویزیون در باربری

قطعا هرگونه ضربه و خراش برای تلویزیون شما زیان آور است . به این ترتیب در حمل تلویزیون ال ای دی و ال سی دی می بایست از پدهای محافظت‌کننده به کارگیری فرمائید و عالی آن را بسته بندی نمائید . باکس مهمترین روش بسته بندی برای او به شمار می رود . این جعبه‌های منحصربه‌فرد تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ با دو لایه مقوا در هر دیوار باکس برای حفظ بیشتر ساخته‌شده است . باکس همینطور میتواند به‌طور مستقل یا این که به‌عنوان قسمتی از یک کیت بی نقص که دربرگیرنده ویژگی‌های محافظتی بی نقص است در زمان جابجایی تلویزیون از آن حفظ کند .

علاوه بر جعبه‌های دوجداره بزرگ , چندین لایه‌های محافظتی و فوم که در سراسر لبه‌های تلویزیون قرار میگیرند و در زمان جنبش از هرگونه ضربه و شوک به تلویزیون باطن باکس دوری میکنند . ضربه‌ها یک کدام از مهم ترین مواقعی می باشند که منجر زخم رساندن به تلویزیون‌ها شده‌است . شما می توانید این جعبه‌های بزرگ را برای جابجایی تلویزیون به‌صورت اینترنتی از کمپانی باربری خریداری نمائید . برای خرید این جعبه‌ها جهت جابجایی تلویزیون ورقه بزرگ دست‌ودل‌باز باشید چون در‌صورتی‌که مایل به‌صرفه جویی باشید و از جعبه‌های معمولی برای جابجایی تلویزیون خویش کمک بگیرید ممکن است سبب جراحت رساندن به آن گردید و ضرروزیان آن بیشتراز خرید یک باکس معمولی باشد .

جابجایی تلویزیون

اکنون که تلویزیون به‌خوبی بسته بندی شده و امن است , می توانید شروع به حمل تلویزیون کنید . صرفا به‌این استدلال که شما تلویزیون را در یک باکس قشنگ و مقاوم قرار داده‌اید یا این که آن را درون لایه‌های پتو و لایه‌های پد محافظت‌کننده پیچیده‌اید , بدین مفهوم نیست که در جابجایی تلویزیون به‌طور ناگهانی آسیب‌ناپذیر است . ولی در هنگام بلند کردن و تکان دادن تلویزیون مضاعف مراقب باشید چون هنوز نیز می تواند آسیب پذیر باشد. حمل تلویزیون در باربری نیازمند دانستن نکات بسیار مهمی است تا آسیب های احتمالی را کاهش دهد و چه بسا درصورتی که آن را در یک باکس قرار داده باشید و یا این که به دور آن پتو پیچیده شده احتمالاً هنوز به‌طور چشمگیری آسیب‌پذیر است . درحالی‌که هیچ راهی مشخصی برای جابجایی تلویزیون در کامیون اثاث کشی نیست , چراکه هر تلویزیون به‌طور متمایز طراحی‌شده و در اندازه‌های گوناگون موجود هست , در اینجا بعضی نکات کلی برای پیروی از آن در هنگام جابجایی تلویزیون موجود هست  که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

کمک گرفتن از افراد حرفه ای

حتما در هنگام حمل تلویزیون در باربری از افراد حرفه ای کمک بگیرید . در صورتیکه شما در هم اکنون جابجایی تلویزیون با صفحه‌نمایش بزرگ با بیش تر از ۵۵ اینچ میباشید , شما احتمالاً نیاز به امداد برای حمل آن دارید . درحالی‌که وزن آن ممکن است برای شما زیاد باشد , مقدار آن هم به‌گونه‌ای است که شما دست کم به یک نفر دیگر برای حمل آن نیاز دارید , به این ترتیب اطمینان داشته باشید که کسی وجود داشته باشد تا به شما یاری دهد تا بتوانید جابجایی تلویزیون و بارگیری آن را خوبتر انجام دهید .

تلویزیون‌های بزرگ‌ تر جابجایی مشکل ‌تر

بدون شک هر چه تلویزیون بزرگ‌تر باشد , جابجایی تلویزیون هم سخت‌تر خواهد بود . هرچند تلویزیون‌های جدیدتر به‌اندازه مدل‌های نسل قبل بزرگ و سنگین وزن نیستند , ولیکن هنوز نیز جابجایی آن ها سخت و دشوار است , مخصوصاً آن‌هایی که بزرگ‌تر میباشند . همینطور به‌ندرت قسمت‌هایی برای یک شخص موجود است که بتواند تلویزیون را نگه‌داشته و عالی در دست بگیرد تا آن را به‌خوبی بلند نماید , و در‌صورتی‌که تلویزیون در پتو و پد محافظت‌کننده پیچیده شده باشد , این فعالیت قادر است سخت‌تر هم باشد . شایسته ترین روش برای حمل تلویزیون در هنگام بارگیری آن این است که تحت آن قرار بگیرید و از ذیل آن را پشتیبانی فرمائید , درحالی‌که اطمینان نتیجه ها فرمائید که بیش‌ازحد فشار بر روی مرحله صفحه‌نمایش وارد نمی کنید .

حمل تلویزیون در باربری 

استفاده از امکانات مطلوب حمل تلویزیون

به شما پیشنهاد می کنیم برای حمل تلویزیون در باربری از یک وسیله چرخ دار استفاده کنید . این‌یک وسیله دارنده چرخ است که به شما قابلیت و امکان میدهد که اجسام بزرگی که به‌طورمعمول قوی به جابجایی آنها نخواهید بود را به وسیله خودتان تکان دهید در حالتی‌که تکان و جابجایی سخت است ,

به عنوان مثال اگر وجود مسافت زیادی بین کامیون اتوبار و تلویزیون وجود دارد می توانید از این چرخ ها استفاده کنید و یا اینکه عبور از پله‌های زیاد چهت رسیدن به درب خروج در اثاثیه کشی تلویزیون و راهروهای رشته رشته که امکان عبور آسوده تلویزیون‌های بزرگ را به شما نمی‌دهند و بسیاری از موارد دیگر .

فراموش نکنید که به کار گیری از چرخ حمل و نقل هوشمندانه‌ترین راه و روش برای اطمینان از ایمنی در هنگام جابجایی تلویزیون و حفظ بیشتر از آن است .

نقطه امن در کامیون حمل و نقل

در حین جابجایی تلویزیون هنگام گذاشتن تلویزیون در کامیون مراقب باشید .هنگامی‌که تلویزیون را بیرون از منزل و بیرون از کامیون حمل و نقل جابجا میکنید و آماده‌ی بار گذاری آن می باشید , حتمی است اطمینان داشته باشید که تلویزیون را در یک مکان امن در کامیون قرار می‌دهید , یافت کردن چنین مکانی نیاز به برنامه‌ریزی و تمرکز داراست . صفحه‌های نمایش تلویزیون‌ها دوچندان مهم میباشند . به همین دلیل شما نباید تلویزیون را در موقعیت هایی مانند نزدیکی لبه‌ها ، گوشه‌های تیز ، نزدیک اجسام سنگین وزن قرار دهید . و یا این که اشیای سنگین وزن روی آن بگذارید . نهادن آن بالای وسایل دیگر هم قابلیت سقوط تلویزیون را فراهم می کند.

جایی که احتمال افتادن چیزی روی آن باشد هم برای تلویزیون شما خطرناک است . مناسب ترین مکان برای جابجایی تلویزیون گذاشتن آن در جلوی کامیون و یا این که جستن نقطه امنی در عقب کامیون برای آن است تا به‌خوبی از آن مراقبت شود . در صورتی ضروری است می توانید از خودروی فردی برای انتقال تلویزیون ال سی دی یا این که ال ای دی کمک بگیرید .

برای اطلاعات بیشتر از باربری بین شهری هم شما می توانید به دیگر صفحات ما مراجعه کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.