۹ راهکار عالی برای بسته بندی وسایل برقی در باربری!

بسته بندی وسایل برقی در باربری

نحوه بسته بندی وسایل برقی در باربری موضوعی است که می بایست به آن دقت ویژه‌ای شود . واهمه و استرس از زخم دیدن وسایل خانه در حین لوازم کشی مدام میان تمام اعضای خانوده وجود دارد. معمولا و سایل برقی دارای قیمت بالایی هستند و خراب شدن آن ها باعث ایجاد خسارات مالی متعددی خواهد شد. در این مطلب شما را با بسته بندی وسایل برقی در باربری بین شهری آشنا می کنیم.

بسته بندی وسایل برقی در باربری چه اهمیتی دارد؟

بسته بندی وسایل برقی در باربری امری بسیار مهم و حساس است. امروزه با وجود شرکت‌های حمل و نقل و باربری حرفه‌ای و باتجربه این استرس و هراس از جراحت دیدن اسباب و اثاث در اشخاص کاهش پیدا کرده است . این شرکت‌های حمل و نقل نیروهایی کارشناس در موضوع بسته‌بندی اسباب برقی را دارا‌هستند که بسیار ماهر و حرفه ای هستند و به گونه‌ای اسباب و اثاث برقی را بسته بندی می کنند که چه بسا کوچک‌ترین آسیبی به آنان وارد نشود . شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه این اطمینان را به شما می دهد که در این رابطه برای فرایند باربری شما مشکلی پیش نیاید.

البته یافتن شرکت‌های اتوبار مطمئن هم امری دشواری است . چه بسا کسانی که تصمیم به جابه جایی در بیرون شهر می گیرند هم می توانند از سرویس و خدمات این موسسات استفاده کنند . این روش یعنی به کارگیری از یک اتوبار مناسب ترین روش در اثاثیه کشی است چون دیگر شما هیچ استرس و سختی‌ای را متحمل نخواهید شد و به راحتی یک لوازم کشی بی دردسر را تجربه خواهید کرد .

در ادامه مطلب طریق بسته بندی صحیح اسباب برقی در اسباب و اثاث کشی و ترفندهای متفاوتی در این باره را ذکر خوا‌هیم کرد . ترفندهای همچون بسته بندی فریزر , اجاق , اتومبیل لباسشویی و … را که بسیار کاربردی میباشند .

بسته بندی اثاثیه برقی در اثاثیه کشی

اثاثیه برقی خانه جز گران‌ترین و ارزشمندترین اسباب خانه می باشند , در اتوبار این اسباب می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرد تا اتفاقی برای اسباب و اثاث برقی شما پیش نیاید که سبب اندوه گردد . بسته بندی هر وسیله‌ای برای اسباب و اثاث کشی اصول و قواعدی دارد , به عنوان مثال طریق بسته بندی وسایل برقی در باربری سبب می شود تا آسیبی به اسباب و اثاث نرسد .

پیشنهاد می گردد برای بسته بندی اسباب از یک کمپانی اتوبار ترابری یاری بگیرید ; ولی در حالتی‌که خودتان تمایل به‌این فعالیت را دارید برای بسته بندی اسباب برقی به روش‌های ذیل فعالیت نمایید .

بسته بندی وسایل برقی در باربری

بسته بندی فریزر در باربری

یکی اثاثیه لوکس و دوستداشتنی خانواده‌ها سردخانه است . گرفتاری اغلب خانواده‌ها درطول روز لوازم کشی بسته بندی فریزر است . درپی نکاتی درباره با حمل و بسته بندی سردخانه ذکر خوا‌هیم کرد .

خالی کردن سردخانه

در خصوص بسته بندی وسایل برقی در باربری باید بگوییم که قبل از تکان دادن سردخانه هر چیزی که در آن است را خالی فرمائید و مطمئن گردید که یخچال فریزر و فریزرتان از مواد غذایی , چاشنی جات , قطعات یخ و یا این که هر چیز دیگری که ممکن است در آن سر وصدا تولید نماید یا این که منجر سنگینی سردخانه شود را خالی نمائید . سفارش ما این است که تمام محتویات را از یخچال فریزر بیرون فرمایید . چنانچه مواد غذایی در یخچال فریزتان است یا این که آنها را مصرف فرمائید و یا این که داخل یخچال‌های مسافرتی قرار دهید و با خویش به منزل نو ببرید . البته داخل سردخانه چیزی نگذارید .

کلیه قفسه‌های سردخانه را بیرون فرمایید

شیوه بسته بندی اثاثیه برقی در اسباب کشی نیازمند صبر متعددی است علی الخصوص در موضوع جابه جایی فریزر که بزرگ‌ترین وسیله برقی در منزل است . هر جزئی از یخچال فریزر که قابلیت جدا شدن و جابه جایی را دارااست از آن بیرون نمایید . این اجزا دربرگیرنده قفسه‌ها , سینی‌ها و دیگر اجزای متحرک آن می‌باشند . جهت تندرست ماندن و جراحت ندیدن قفسه‌ها در حین اسباب و اثاث کشی خوب تر است ابتدا آنان‌را درون حوله قرار دهید و آنگاه لیبل‌ها را وصل فرمایید و با دقت آنها‌را جابه جا فرمایید . می توانید به جای بیرون کردن قفسه‌ها از فریزر آنان را با چسب نواری فیکس نمایید . البته خوب تر است آنها به صورت جدا در آورید.

در‌حالتی که فریزر شما از نوعی است که قفسه‌های آن ثابت است یا این که درآوردن آنها مشقت بار است درین حالت خوبتر است آنها را از سردخانه بیرون نکنید . این فعالیت از شلوغی بیشتر در باربری خودداری مینماید .

فریزر را خاموش کرده و سیم برق را بکشید

به شما پشنهاد می کنیم که سیم برق یخچال فریزر را دو روز گذشته از اتوبار بکشید و با طناب یا این که کشی آن را اثبات نمائید .

در صورت لزوم یخچال را یخ‌زدایی فرمایید

یخچال فریزر بدیهی است روزمره میزان قابل توجهی یخ در یخچال فریزر ساخته میگردد . که پیشین از آغاز حمل و نقل می بایست آن را یخ زدایی فرمایید . این مراحل در میان ۶ تا ۸ ساعت زمان می برد . شایسته ترین زمان برای این عمل شب پیشین از نقل و انتقال است .

درب‌ها را بسته و ایمن نگه دارید

در روش بسته بندی صحیح اثاثیه برقی در اسباب و اثاث کشی مهم ترین رکن محافظت ایمنی است . با امداد یک طناب مقاوم یا این که یک کابل لاستیکی درب یخچال فریزر را سفت ببندید , در صورتیکه سردخانه شما دارنده دو درب است دستگیره‌ها را به یکدیگر سفت ببندید .

نکته : مراقب باشید به درب‌های یخچالتان فشار متعددی وارد نشود چون ممکن درب‌ها از نیز ترازی بیرون شوند .

به طور کلی پیشنهاد می گردد در نقل و انتقال اثاثیه از جمله یخچال فریزر از یک اتوبار امداد بگیرید چون باربری‌ها صفر تا صد حمل بار را به‌ عهده می گیرند و به صورت کاملاً تخصصی انجام میدهند .

بسته بندی وسایل برقی در باربری

بسته بندی اجاق

در خصوص بسته بندی وسایل برقی در باربری باید بگوییم که قبلی از بسته بندی اجاق‌گاز ابتدا آن را با شوینده‎های منحصربه‌فرد پاک کنید تا چربی و روغن گاز از بین برود و بسته بندی را آلوده نکند . گام دوم برای بسته بندی اجاق جدا کردن تمام قطعاتی که قابلیت و امکان نقل و انتقال را دارا‌هستند جدا نمائید .

درباره با جدا کردن شلنگ گاز در صورتی مهارت ندارید از تکنسین امداد بگیرید تا اتفاق غیر منتظره‌ای پیش نیاید , سیم برق , فر اجاق‌گاز را هم عالی بپیچانید و در یک کناره عده فرمائید , تا در زمان اسباب و اثاث کشی زخم نبیند . خوب تر است برای بسته بندی گاز ازکارتن نخستین آن به کارگیری فرمایید .

طبیعی است که اغلب اشخاص بخاطر نداشتن جا کارتن و جعبه اجاق خویش را بدور انداخته باشند , در این‌حالت خوبتر است از سرویس ها بسته بندی یک کمپانی حمل و نقل حرفه‌ای یاری بگیرید .

بسته بندی ماشین ظرفشویی

برای بسته بندی ماشین ظرفشویی که در برخی از آشپزخانه‌ها موجود هست , ابتدا می بایست مخزن دستگاه را خالی نمائید . چون مخزن جدا از خویش دستگاه برقی بسته بندی میگردد . در خصوص بسته بندی وسایل برقی در باربری و ماشین ظرفشویی در مقاله ای جداگانه به توضیح آن پرداخته ایم. در این بخش نیز به طور مختصر شما را با بهترین روش جابجایی و بسته بندی آن در باربری نیز آشنا می کنیم.

به شما پیشنهاد می کنیم که دستگاه را قبلی از بسته بندی پاک و کم آب کنید فعالیت شما بعداز نقل و انتقال و هنگام گشودن لوازم از کارتن‌ها و چیدنشان راحت‌تر بشود .

بسته بندی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی جز اسباب برقی است که در تمام خانه‌ها موجود است و کمتر خانه‌ای را می‌توان فارغ از ماشین لباسشویی یافت , ماشین لباسشویی جز کاربردی‌ترین اثاثیه خانه محسوب میشود . از آن جایی که‌این دستگاه با آب و برق به صورت هم‌زمان فعالیت میکند , می بایست هنگام بسته بندی آن از تکنسین ماهری یاری گرفته شود .

بایستی مطمئن باشید که چه بسا یک قطره آب در ماشین لباسشویی باقی نمانده است و خوبتر است با پارچه یا این که حوله‌ای از وجود آب یا این که عدم وجود آن مطمئن گردید . پیشنهاد میشود حتماً راهنمای طرز بسته بندی صحیح اسباب و اثاث برقی در لوازم کشی را پیش از حمل بار مطالعه نمائید .

بسته بندی وسایل برقی در باربری

نکته مهم

حدوداً بیشتر اسباب خانه با برق فعالیت می کنند البته اصلی‌ترین اسباب برقی خانه مشتمل بر سردخانه , ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی , اجاق‌گاز و . . می شوند . طرز بسته بندی صحیح اسباب و اثاث برقی در اسباب و اثاث کشی زیاد با اهمیت است چون با کوچک‌ترین خطا در طریق بسته بندی ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به اسباب وارد شود . بنابراین در بسته بندی وسایل برقی در باربری بهتر است از کمپانی حمل و نقل به کارگیری فرمایید .

اپلیکیشن حمل و نقل بار

جدای از تمام این موارد شما می توانید با دانلود اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه، دیگر نگران موارد اینچنینی در باربری نباشید. اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه هم برای صاحبان بار مزایایی را به همراه دارد و هم برای باربری ها امکانی فراهم می کند تا مشکلی برای انتقال بار هایشان نداشته باشند. اپلیکیشن حمل و نقل بار ما را می توانید از کافه بازار و گوگل پلی دانلود کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.