بهترین باربری در دوران کرونا کدام است ؟

باربری در دوران کرونا 

باربری در دوران کرونا تبدیل به یکی از دغدغه های مهم جامعه شده است. زیرا ویروس کرونا به شدت در حال گسترش است و عدم رعایت نکات مهم در حین اسباب کشی یا باربری می تواند به میزان زیادی در شیوع این بیماری در بین افراد جامعه تاثیر گذار باشد. اگر قصد دارید در این دوران اسباب کشی کنید به شما پیشنهاد می کنیم مطلب ” باربری در دوران کرونا ” را مطالعه کنید پس تا انتهای این مقاله با وزمه همراه باشید.

 

باربری در دوران کرونا

بهترین روش برای باربری در دوران کرونا چیست و چگونه می توان اسباب کشی و باربری را در این دوران به بهترین نحو انجام داد ؟ اپلیکیشن حمل و نقل بار کمکی است که شما بتوانید در این دوران مریضی کرونا بیرون نروید و غیر حضوری سفرشات و یا مورد های دیگر را انجام دهید. تعیین شایسته ترین و مناسب ترین اتوبار برای باربری در دوران کرونا از اهمیت زیاد ویژه ای برخودار میباشد . چراکه با انتخابی غلط ممکن است جان دوستان خوب خویش را به خطر اندازید . باربری با حضور این بیماری ریسک زیادی را شامل حال شما می کند و می بایست بتوانید درصد تولید مشکلات را به شدت کاهش دهید .

در دوران اخیر با شیوع ویروس کرونا با معضلی با اسم اتوبار در دوران کرونا نیز روبه رو هستیم که سبب شده بر استرس و نگرانی اشخاص افزوده شود . مطلقا اثاثیه کشی و اتوبار اثاث خانه مدام از اتفاقات دوچندان استرس زا بوده است , که‌این روز ها با وجود ویروس کرونا این استرس چند برابر شده‌است . با اعتنا به همگی گیری این ویروس توصیه میشود تا حد ممکن از اسباب و اثاث کشی صرفه نظر فرمائید . البته درصورتی که ناچار به انجام آن میباشید سفارش مینماییم تا با ما در‌این مقاله همراه باشید . و تمام همت خویش را در رعایت این موردها نمائید.

بهترین روش برای باربری در دوران کرونا

ضد عفونی محل نو  

تلاش نمائید تا منزل خویش را چندی پیش از اسباب و اثاث کشی تحویل بگیرید تا زمان و زمان کافی برای ضدعفونی نمودن تمامی بخش های آن را داشته باشید . به شما توصیه می‌نماییم که چه بسا در صورتیکه منزل نوساز است از این مساله به راحتی گذر نکرده و دقت زیادی به خرج دهید . برای ضدعفونی کردن منزل از موادی نظیر الکل و شوینده های توانمند به کار گیری نمائید . حتما به این نکته توجه داشته باشید که در‌این مواقع به هیچ عنوان کودک ها خویش را به منزل نو نبرید . حتما ماسک و دستکش همراه خویش داشته باشید . در طول پاک کردن منزل به هیچ عنوان از مواد غذایی استفاده نکرده و مراقب باشید که به هیچ عنوان دست های خویش را به صورتتان نزنید .

همه در و پنجره ها را گشوده گذارده و سیستم های تهویه را روشن فرمایید . همگی نصیب ها از جمله دستشویی , کمدهای دیواری , آشپزخانه و . . . را به صدق الکل پاشیده و آن گاه با مواد شستشو بشویید . در‌این حالت از تمیزی و ضد عقونی شدن منزل اطمینان خاطر خواهید داشت .

باربری در دوران کرونا

بسته بندی لوازم و نکات مهم آن

مسلما برای بسته بندی وسایل در جابجایی به امکانات بسته بندی نیاز خواهید داشت . البته با دقت به حالت فراوان ویژه فعلی این مبادرت مطلقا به هیچ عنوان درست نخواهد بود . چراکه احتمال کثیف بودن این باکس ها به ویروس کرونا فراوان بالا می‌باشد . شایسته ترین تعیین برای اتوبار در دوران کرونا این است که به جهت بسته بندی اسباب تان برنامه کودکان های اختصاصی اسباب و اثاث کشی را خرید نمائید . حتما درب باکس ها را سفت نمایید . تا حد ممکن قابلیت انتقال آودگی به باطن باکس ها را به صفر رسانید . این روش برای باربری بین شهری و درون شهری در دوران کرونا بسیار مطلوب می باشد.

اقدامات پیشین از لوازم کشی در دوران کرونا

یکی مهم‌ترین اقدامات قبلی از بردن اسباب به خانه نو اینست که منزل را برای ورود , ضد عفونی فرمائید . در زمینه ی منزل های خالی مشکلی نیست و با شستشو و اسپری های ضدعفونی معمولی هم میتوانید محل را پاک فرمایید . ولی درباره‌ی منزل های قدیمی یا این که سوئیت هایی که تا قبل از این در آن جا زندگی می کرده اید وضعیت فرق می کند . برای پیشگیری از هر جور خطر احتمالی حتما ساختمان را پیشین از اثاث کشی , ضد عفونی نمائید .

  • در صورت قابلیت ۷۲ ساعت گذشته کلید خانه تازه را گرفته و اقدامات شست و رفت و ضد عفونی را انجام دهید
  • دست‌کم ۲۴ ساعت بعداز ضد عفونی کردن خانه , اسباب را به محل انتقال دهید .
  • با کمپانی اتوبار تماس گرفته و در باب اقدامات بهداشتی سوال فرمائید .
  • برای روز اسباب و اثاث کشی به مقدار کافی اسپری ضد عفونی دردسترس قرار دهید .
  • چه بسا با وجود رعایت بهداشت از طرف خدمتکار حمل بار گشوده نیز خودتان محل رفت و آمد کارگرها را با اسپری الکلی ضدعفونی نمایید .
  • از موقعیت راه و روش ها و منع عبور در حمل بار به شهرستان آگاه گردید .

باربری در دوران کرونا

نکات باربری در دوران کرونا 

  • در خصوص باربری در دوران کرونا تمیزکاری خانه در طول شیوع بیماری های ویروسی و عفونی اهمیت بیشتری داراست . از شرکتهای خدماتی برای شست و رفت بی نقص خانه یاری بگیرید .
  • در صورت قابلیت و امکان یکی دو روز کودک ها و سالمندان را به خانه اقوام و نزدیکان انتقال دهید تا خطری متوجه شان نباشد .
  • کلیه برنامه کودک های بسته بندی , کاغذها و پوشش های پلاستیکی را به محض گشودن از خانه بیرون نمائید .
  • اشخاص کمتری را مشغول شغل های اسباب کشی فرمائید توده شدن اقوام برای جابجایی اثاثیه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود .
  • از شرکت حمل و نقل بین شهری و درون شهری در زمینه ی اقدامات بهداشتی و ضدعفونی کامیون حمل بارسوال نمایید . ضروری است تا پتوها و کامیون حمل و نقل بعد از هر لوازم کشی به خوبی ضدعفونی شود .

 

بهترین اتوبار در دوران کرونا کدام است؟

رعایت نکات بهداشتی به وسیله کمپانی حمل و نقل که آن را تعیین می‌نمایید با اهمیت است . چراکه با کوچکترین کوتاهی و سهل انگاری ممکن است مشکلات فراوان متعددی برای شما تولید شود . ولی شایسته ترین اتوبار در‌این روز ها کدام است؟؟؟

باربری در دوران کرونا

توصیه به استفاده از خدمات آنلاین باربری در دوران کرونا 

استفاده از خدمات آنلاین باربری در دوران کرونا چه مزایایی دارد ؟ در سال های نه چندان دور که شاهد پیشرفت فناوری نبودیم افراد برای انتقال بار باید به طور حضوری به شرکت های باربری مراجعه می کردند. این امر زحمت زیادی برای آن ها داشت. زیرا باید چند شرکت را بررسی می کردند تا هر کدام که خدمات بیشتر و هزینه کمتری دارد را انتخاب کنند. اما امروزه این امر میسر نیست. زیرا فناوری به میزان قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و به دلیل وجود ویروس کرونا مراجعه حضوری به شرکت ها توجیهی ندارد.

شما از این طریق می توانید به طور همزمان هزینه های باربری را از چند شرکت مختلف استعلام بگیرید و هیچ نگرانی از بابت ویروس کرونا نداشته باشید. این اپلیکیشن ها بر روی تلفن همراه هوشمند نصب می شوند و خدمات بسیار متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهند. در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که از جمله مزایای استفاده از خدمات آنلاین باربری در دوران کرونا محسوب می شود.

صرفه جویی در زمان و انرژی 

همان طور که اشاره کردیم بعد از اینکه شما نرم افزار و اپلیکیشن های مربوطه را بر روی تلفن همراه هوشمند یا تبلت خود نصب کردید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شرکت های باربری نخواهید داشت. این امر مزایایی از جمله صرفه جویی در زمان ، انرژی و در امان ماندن از ویروس کرونا را به دنبال دارد. به طور کلی می توان گفت که ارائه خدمات آنلاین نه تنها در حوزه باربری بلکه در بسیاری از کسب و کارهای دیگر توانسته تا حد زیادی کارهای افراد را در دوران کرونا تسهیل کند.

چانه نزدن بر سر قیمت 

زمانی که نرم افزار را بر روی موبایل خود نصب می کنید متوجه می شوید که قیمت ها به صورت آنلاین نمایش داده می شوند و شما در صورت تمایل باید این مبلغ را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید. به این دلیل که پرداخت به صورت غیر حضوری انجام می شود پس دیگر موقعیتی برای چانه زدن بر روی قیمت وجود ندارد. این امر کار شما و شرکت را راحت می کند. بسیار جالب است که بدانید تعداد زیادی از قراردادهایی که کنسل می شوند بر سر چانه زدن بر روی هزینه باربری است.

ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان 

باربری در دوران کرونا به وسیله اپلیکیشن ها مزایای زیادی برای مشتریان دارد. به عنوان مثال شما می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه اقدام به انتخاب راننده و ماشین باربری کنید. حتما رانندگان زیادی درخواست شما را خواهند پذیرفت و در روز و ساعت تعیین شده از طرف شما به محل مراجعه می کنند.

مشاهده لحظه به لحظه موقعیت بار 

نرم افزارها و اپلیکیشن ها این امکان را دارند که با نمایش نقشه ، موقعیت بار را به شما نشان دهند. از این رو دیگر جای نگرانی نیست و شما می توانید زمان دقیق حرکت ماشین و رسیدن او به مقصد را مشاهده کنید. این مزیت در سال های گذشته وجود نداشت و صاحبین بار از رسیدن یا نرسیدن بار اطمینان پیدا نمی کردند مگر اینکه به صورت تلفنی جویای این مساله شوند.

کلام آخر

  • با ورود به منزل نو توجه فرمایید تمام باکس ها را در داخل یک اتاق قرار دهید و وسایل را پخش نکیند . در طول ورود بسته ها را ضدعفونی نمایید . تعداد اشخاص حاضر در محل را تا حد ممکن کاهش دهید تا قابلیت رعایت مسافت های اجتماعی وجود داشته باشد .
  • از حضور خردسال ها در محل به شدت پرهیز فرمائید . می‌توانید خردسال ها خویش را به منزل اقوام برده و بخواهید از آنان محافظت کنند .
  • بعداز باز کردن بسته بندی ها همگی امکانات بسته بندی را از خانه خارج ببرید . همت فرمایید درحین دکوراسیون وسایل هم از مواد ضد عفونی به کارگیری نمائید .
  • برای راحتی و اطمینان خاطر از رعایت همگی این موردها می‌توانید از صفر تا صد حمل و نقل و لوازم کشی تان را به یک موسسه مورد اطمینان ترابری محول فرمایید . تا همه مورد ها را برای شما در حیث گرفته و به شایسته ترین صورت ممکن جابجایی را برای شما انجام دهند . 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.