اسباب کشی در تابستان یا زمستان؟

اسباب کشی در تابستان بهتر است یا زمستان ؟ در صورتی که قصد اسباب کشی در فصل‌تابستان را دارید و رغبت دارید نکاتی برای اثاثیه کشی در فصل‌تابستان را بدانید , سفارش می‌کنیم مقاله ذیل را مطالعه نمایید. زیرا فصل تابستان یکی از فصول پرطرفدار برای نقل و انتقال و جابجایی است. در این فصل مزایای زیادی وجود دارد که شما را ترغیب به اسباب کشی می کند. اسباب کشی در تابستان دارای نکاتی است که با خواندن این مطلب به آن ها پی خواهید برد پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با وزمه همراه باشید.

اسباب کشی در تابستان 

برخی از افراد معتقد هستند که اسباب کشی در تابستان امری دشوار است . با این وجود , برای بخش اعظمی از خانواده ها فصل تابستان شایسته ترین زمان برای لوازم کشی است . به دلیل وضعیت جوی و تعطیلی مدارس فصل تابستان را بهترین موقع برای اسباب کشی می دانند. چنانچه که‌این فصل را برای اسباب و اثاث کشی گزینش نموده اید , می بایست بدانید که نسبت به فصل‌های دیگر , جابجایی راحت تر و آسان ‌تری خواهید داشت مخصوصا اگر اسباب کشی شما نیازمند باربری بین شهری باشد

اسباب و اثاث کشی در فصل ‌تابستان 

مناسب ترین زمان برای جابجایی و نقل و انتقال روزهای طولانی و بلند تابستان است . اسباب کشی در این فصل که یکی از فصول گرم سال است مزایا و معایبی دارد که هر کدام از آن ها به نوبه خود می تواند باعث تسهیل در امر اسباب کشی یا ایجاد سختی در آن نمایند.

مزایا و معضل های اسباب کشی در تابستان 

تغییر تحول مدرسه ها برای فرزندان شما راحت تر است . آن‌ها میتوانند قبل از آغاز سال تحصیلی نو , با منزل تازه سازگار شوند و عزیزان جدیدی برای خویش پیدا نمایند . همینطور , تحصیلات فرزندان شما از این لوازم کشی مختل نمیشود و آنان بدون چاره نخواهند شد که کلاس های درس را از دست دهند .

بحران : از‌آن‌جا‌که فصل‌تابستان زمان اوج اثاثیه کشی است , شرکت های اتوبار و حمل و نقل از دسترسی کمتری برخوردار خواهند بود . پس این مساله دارای اهمیت است که در بهترین زمان برنامه ریزی کنید و هماهنگی های لازم را با یکی از معتبرترین و خوش نام ترین موسسات باربری انجام دهید. .

فصل‌تابستان به معنای موقعیت آب و هوایی گرم است . مشکلات هوای سرد برای خودداری از فرایند اسباب کشی نیست . روز ها طول بیشتری هم دارند و اصطلاحا روزها بلند هستند. به‌این مفهوم که روشنایی روز بیشتری برای کامل شدن لوازم کشی موجود است .

مشکل ۱ : با دقت به حالت گرم فصل‌تابستان , اسباب و اثاث کشی شما می‌تواند خسته کننده تر از وضعیت معمولی باشد , چه بسا ممکن است خطرناک باشد . گرما زدگی و تشنگی بیش از حد در این فصل مخصوصا در شهرهای جنوبی کشور بسیار طاقت فرساست و از مشکلات اسباب کشی در تابستان محسوب می شود.

مشکل ۲ : به دلیل مواردی مانند عرضه و تقاضا , اثاثیه کشی در حین فصل تابستان نقطه عطف اسباب و اثاث کشی برای شما هزینه ی بیشتری خواهد داشت . اما هزینه اسباب کشی در فصول سرد سال مانند زمستان و بهار کمتر است اما در نظر داشته باشید که پیدا کردن مکان نیز امری دشوارتر خواهد بود.

اسباب کشی در تابستان 

نکات ایمنی برای لوازم کشی در فصل‌تابستان 

انجام هر گونه عمل بدنی در وضعیت آب و هوایی گرم خطرناک است . هر کس در تابستان در معرض کار بدنی شدید جای دارد , بایستی اقدامات احتیاطی ضروری را انجام دهد . این اقدامات مشتمل بر موردها تحت است :

  • بلوز ها و شلوارهای رنگی روشن بپوشد تا خنک شود . پوشیدن رخت سبک سبب می شود که اشخاص در زمان لوازم کشی حس بهتری داشته باشند . جامه های کتانی گردش هوا را به مراتب خوب تر انجام می دهند و منجر دوری از سوزش گرما و بقیه بیماری های مربوط به گرما میشوند .
  • در هنگام اسباب و اثاث کشی در گرمای فصل‌تابستان شما نیاز شدیدی به آبمیوه خنک پیدا خواهید کرد . تن شما برای خنک ماندن در هنگام گرما نیاز به آبمیوه خنک دارا است . نوشیدن مایعات خنک به شما یاری می نماید تا دمای تن متناسب باشد . با نوشیدن آب میوه ها , الکترولیت انرژی خویش را محافظت فرمائید . برای کارگران , اعضای خانواده یا این که هرکسی که به شما در اثاثیه کشی یاری دهد , آبمیوه تهیه و تنظیم نمائید .
  • به یاد داشته باشید که از لوسیون های ضد آفتاب برای نگهداری از پوست خویش به کارگیری نمائید . برای حفظ از صورت , پوست رمز و گردن خویش هم می‌توانید از کلاه استعمال کنید .

اسباب کشی در تابستان  

به شما پیشنهاد می کنیم برای اسباب کشی در فصل گرما برنامه ریزی داشته باشید . نقطه عطف فصل اثاثیه کشی از آخر خرداد ماه آغاز میشود و تا آخرها شهریور ماه ادامه خواهد داشت . هر کس می‌خواهد یک کمپانی ماهر را استخدام نماید یا این که مایل به اجاره کامیون برای لوازم کشی در نقط ی اوج این فصل باشد , بایستی از پیشین طرح ریزی خوبی داشته باشد . به دلیل تقاضای متعددی که غالبا با تابستان همراه است , جابجایی ها ممکن است برای سرمایه خویش از این مخارج بیشتری را برای سرمایه خویش در لحاظ بگیرند .

برای خودداری از غلط و صرف مخارج فراوان , پیش از زمان اثاثیه کشی هزینه لوازم کشی را برآورد نمایید . برای شما مناسب است که نرخ ها را میان بخش اعظمی از شرکتهای مقایسه فرمائید .

شما با رزرو از روز قبل منافع بیشتری کسب خواهید کرد و مبلغی را صرفه جویی میکنید که می توان برای بقیه جنبه های لوازم کشی صرف کرد . از قبلی منابع ما یحتاج خویش را تهیه و تنظیم نمائید و وسایل اضطراری نظیر برنامه کودک , نوار بسته بندی , نایلون حبابدار و غیره را برای لوازم کشی عده نمائید .

 

اسباب کشی در تابستان

مهیا شدن برای هوای گرم در طی یک اسباب و اثاث کشی تابستانی 

چه بسا در‌حالتی که هوا آفتابی و صاف باشد , هنوز نیز قوانینی برای مشکلات آب و هوایی موجود هست که قادر است لوازم کشی شما‌را به خطر اندازد . اگرچه شما نمی توانید پیشین از طرح ریزی برای ماه های لوازم کشی خویش , آب و هوا را پیش گویی فرمایید , ولی می‌توانید با بررسی پیش گویی و طرح ریزی مطلوب , آن را در هفته های منتهی به مورخ اثاثیه کشی در دست گرفتن فرمائید .

در‌صورتی‌که در تاریخ مشخص اسباب کشی بیش تر از حد گرم است , اثاثیه کشی را به تعویق بیندازید . از آنجایی که احتمال گرمازدگی زیاد میباشد قطعا ارزش آن را ندارد که خویش و خانواده خویش را به خطر بیاندازید .

مناسب ترین روش برای دوری از گرمازدگی اسباب و اثاث کشی در ساعت‌ها نخستین صبح یا این که در عصر است که تابیدن خورشید در کمترین حد جای‌دارد . علاوه بر قرار دریافت کردن فشار بر روی شما , گرما همینطور می‌تواند سبب وخیم شدن کامیون هم شود .

بقیه مخاطرات احتمالی هوا که ممکن است با آنها روبرو گردید دربرگیرنده گردباد های شدید , رعد و برق یا این که طوفان است . با طرح ریزی ظریف معاش خویش را در معرض خطر قرار ندهید .

شرکت ها و موسسات باربری در تمام شهرهای ایران با در اختیار داشتن امکانات مدرن و توسعه یافته و بکاگیری کارگران حاذق آماده ارائه سرویس های متفاوتی می ‌باشد . این حمل و نقل اقدامات لازمی را که باید برای اثاثیه کشی در تابستان صورت پذیرد , به خیر و با رعایت استانداردهای جانور انجام می‌دهد .

باربری با اپلیکیشن حمل و نقل بار

اپلکیشن حمل و نقل بار یک ایده عالی و یک روش خوب برای خدمات باربری میباشد. با اپلیکیشن حمل و نقل بار شما دیگر نگرانی از بابت حمل و نقل بار خود نخواهید داشت، اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه مزیت های فراوانی دارد که هم برای باربری ها و هم برای صاحبان بار امکانات زیادی دارد و تقریبا همه چالش های حمل و نقل بار را هم برای صاحبان و هم برای شرکت حمل و نقل بین شهری از بین برده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.