حمل میز بیلیارد در باربری به راحتی

حمل میز بیلیارد در باربری 

حمل میز بیلیارد در باربری و نکات مختص به آن موضوع این مقاله است. بیلیارد یکی از ورزش های مورد علاقه افراد است که در اوقات فراغت به آن می پردازند. این ورزش که دارای میزی بزرگ و قواعد خاصی است بسیار مفرح و جذاب است. اما مشکل از جایی آغاز می شود که شما تصمیم به اسباب کشی دارید و نمی دانید که چگونه باید این میز را جابجا کنید که دچار آسیب نشود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این بخش شما را با روش حمل میز بیلیارد در باربری آشنا کنیم همچنین شما می توانید با اپلیکیشن حمل و نقل بار بدون اینکه نیاز باشد به بیرون از منزل بروید تا باربری مناسبی پیدا کنید می توانید در خانه باربری مناسب را پیدا کنید همچنین می توانید برای باربری بین شهری مقالات ما را در وزمه مطالعه فرمایید.

 

حمل میز بیلیارد در باربری چگونه است؟

حمل میز بیلیارد در باربری چگونه است ؟ در‌صورتی‌که میز بیلیارد در منزل دارید و یا این که مالک کلوب ورزشی می‌باشید که داخل آن میز بیلیارد دارید این مطلب می تواند برای شما مفید واقع شود. گهگاه بازی کردن بیلیارد میتواند خستگی روز را از دربین پیروز شود و ساعتها شما‌را مشغول نماید .

اما هنگامی که صحبت از اسباب کشی و جا به جایی می شود , اولیت دغدغه ای که به ذهن شما خطور می کند این است که چه‌گونه میز بیلیارد را حمل نمایید . و طبیعتا هرچه بیشتر بدین قضیه فکر‌می‌کنید‌ , واهمه و دلهره بیشتری شمارا میگیرد . خوف از زخم ندیدن میز بیلیارد و همچنین واهمه از هزینه و دردسر های حمل آن. حمل میز بیلیارد به دلیل ساختاری که دارد امری دشواری محسوب می شود . و همچنین حمل میز بیلیارد خطرناک است , زیرا احتمال زخم به میز موجود است همچنین افرادی که آن را حمل می کنند نیز در معرض آسیب قرار دارند.  خیلی مهم نیست که چطور به حمل میز بیلیارد نگاه نمائید , البته جا به جایی میز بیلیارد از محلی به محل دیگر عمل دشواری است .

حمل میز بیلیارد در باربری 

حمل میز بیلیارد به طور شخصی

همیشه حمل میز بیلیارد در باربری به عهده شرکت حمل و نقل بین شهری و درون شهری و موسسات مربوطه نیست بلکه برخی از افراد ترجیح می دهند خودشان حمل و نقل این میز را انجام دهند. در‌حالتی که خودتان قصد حمل میز بیلیارد را دارید , و فکر میکنید احتیاجی به به کارگیری از اتوبار نیست , در ذیل نکاتی را برای حمل میز بیلیارد برای شما آماده کرده ایم .

جابجایی میز بیلیارد دراسباب کشی برای کسانی است که میز بیلیارد در منزل دارند یک دغدغه جدی محسوب می شود. حمل و نقل میز بیلیارد امری کاملا تخصصی بوده و کسانی که میخواهند آنرا انجام بدهند , می بایست در‌این فعالیت تبحر و تجربه داشته باشند و بصورت یک سری نفره آنرا انجام دهند .

میز بیلیارد و اسنوکر , امروزه منزلت خاصی در مرکز تفریح و سرگرمی و شهربازی ها نزد جوان های علاقه مند به این ورزش دارد. حتما در فیلم های سینمایی بارها چشم دیده اید که جمعی از جوان ها , سرگرم بازی بیلیارد یا این که اسنوکر می‌باشند . میز بیلیارد سنگین وزن و بزرگ است و سبز رنگ وجهت حمل و انتقال آن به محل مناسب نیاز است تا چند نفر و با امداد ابزارها و تجهیزاتی دست به عمل شوند . موسسات حمل و نقل وباربری قادر هستند چنین کاری را کامل و در کمترین زمان ممکن انجام دهند .

 

روند جابجایی میز بیلیارد

روند نصب و جابجایی میز بیلیارد ( یا این که میز اسنوکر ) را برای شما به ترتیب شرح دهیم تا‌هنگامیکه قصد اسباب و اثاث کشی و حمل اسباب و اثاث به محل تازه و یا این که انتقال وسایل کلوپ ورزشی و یا این که محل کارتان به مکان دیگری را دارید , این مقوله برای شما موجب ابهام یا این که کوچکترین نگرانی و استرس نباشد .

استفاده از پایه های سیار

دوستان برای تکان دادن میز بیلیارد یا این که اسنوکر به چهارعدد پایه سیار یا این که dolly احتیاج دارید . این اساس ها شبیه شالوده های دوربین های فیلمبرداری میباشند که در صورتی توجه کرده باشید , با یاری این مبنا ها , دوربین های فیلمبرداری جابجا و تکان داده می شود . ازآنجاکه غالبا میزهای بیلیارد ۴ یا این که ۶ شالوده دارا‌هستند , به همین تعداد اساس متحرک یا این که dolly احتیاج است تا هنگام جابجایی مبنا های میز زخم نبیند و با کشیده شدن بر روی تراز زمین خراش داده نشوند و همینطور درصورتی که کفپوش آن مکان , پارکت چوبی یا این که لمینت است , آسیبی به کف وارد نشود .

هنگام جنبش دادن میز به دلیل سنگین وزن بودن آن می بایست توجه نمائید . خوب تر است این عمل را به موسسات ترابری بسپارید تا به آرامی آنرا از یک طرف بلند نمایند , بعد از آن با گذاشتن مبنا های آن سمت بلند شده , آنان‌را به آرامی بر روی مبنا های متحرک قرار دهند . و آن‌گاه همین فعالیت را برای شالوده های ضلع دیگر تکرار نمایند . برای این‌که به کمر و ستون فقرات آسیبی وارد نشود .

قرار دادن پایه ها

دقت نمایید که مبنا های متحرک دقیقا بطوردرست بر روی شالوده های متحرک , محکم شوند تا موقع تکان دادن میز , مبنا های آن رمز نخورند و از روی این dolly ها جدا نشوند . همینطور توجه نمائید که جهت قرار گیری این شالوده های متحرک , همگی به یک سمت و در امتداد بدنه مستطیلی صورت میز بیلیارد باشند .

پیش از تکان دادن میز بر روی این مبنا های متحرک , وسایل و اجسامی که رمز راه و روش می باشند را بردارید و چنانچه احیانا درمسیر پستی و بلندی موجود است , حواستان به آن باشد .

کنترل اضلاع میز

حواستان باشد که در اسباب و اثاث کشی , هنگام تکان دادن این مدل میزها بدلیل وزن سنگین وزن شان , ممکن است سرعت حرکت شان بر روی سطح ها شیبدار یک دفعه بسیار شود . به همین علت این نکته اهمیت داراست که حتما طوری اشخاص کنارهر ضلع آن بایستند که در صورت پیدایش چنین اتفاقی بتوانند براحتی آنرا در اختیار گرفتن و مجددا در مسیر درست جابجایی آن قرار دهند .

حمل میز بیلیارد در باربری 

انتقال قطعات و قسمت های مختلف میز بیلیارد

حمل میز بیلیارد در باربری شامل قطعات و قسمت های مختلف آن نیز می شود. بدین منظور برای حمل میز بیلیارد در باربری باید هر کدام از شش حفره که توپ های رنگی بیلیارد , هنگام بازی به داخل آن ها می‌افتند را با استفاده از ابزارهای مخصوص جدا کرده و جهت این عمل با امداد آچار , بندهای فلزی متصل کننده این حفره های پارچه ای را یک به یک جدا می‌کنیم و آن‌گاه آنان‌را خارج میکشیم .

با یاری آچارهای اختصاصی جزء‌جزء‌کردن قطعات چوبی , کناره های چوبی روی میز بیلیارد را یکی یکی جدا فرمایید .

اکنون لایه سبز رنگ پوشش بیرونی میز می بایست برداشته شود . برای این عمل با یاری پیچ گوشتی یا این که چه بسا دریل میتوانید پیچ های متصل کننده پوشش سبز رنگ از روی بدنه میز را جدا کرده و گشوده به همین ترتیب قطعات دیگر از جمله شالوده ها را از لایه میانی میز جدا و هر تکه را به توجه از سایر جدا نمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.