نکات جابجایی و حمل ماشین لباسشویی در باربری

جابجایی و حمل ماشین لباسشویی در باربری

برای حمل ماشین لباسشویی در باربری میتوانید از شرکت هایی که در حوزه حمل و نقل فعالیت می کنند کمک بگیرید ولی در‌صورتی‌که قصد دارید خودتان اقدام به انجام این کار کنید ما به شما کمک خواهیم کرد تا این فعالیت را انجام دهید . حمل ماشین لباسشویی در باربری مانند سایر وسایل سنگین خانه نیاز به مهارت دارد. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از باربری بین شهری با کارشناسان شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه در ارتباط باشید.

 

حمل ماشین لباسشویی در باربری با چه فرایندی انجام می شود؟

مناسب ترین راه و روش برای حمل ماشین لباسشویی در باربری این است که ابتدا اجازه دهید اشخاص ماهر تمام فرایند جابجایی را در دست بگیرند و این دستگاه سنگین وزن را از منزل خارج کنند مثلا شما می توانید از طریق اپلیکیشن حمل و نقل بار ما در خواست راننده بکنید که در این کار هم مهارت لازم را دارد و بعد دستگاه را با خیال و خاطر راحت درون ماشین حمل و نقل بارگیری نمایند . با این وجود , در حالتی‌که شما نمیتوانید از یک کمپانی حمل و نقل دارای اعتبار اقدام به استخدام نیروی ماهر نمایید, بایستی بدانید که حمل ماشین لباسشویی در باربری بسیار دشوارخواهد بود مگر این که شما محتوای این مقاله را به خوبی مطالعه کنید و نکاتی که گفته می شود را با دقت اجرا کنید.یا اینکه از یک شرکت ترابری کمک بگیرید.

برای جابجایی ماشین لباسشویی حتمی است موردها ذیل را انجام دهید :

  • تنظیم یک پتوی قابل انعطاف و یا این که روکش مراقبت کننده و وسایل بسته بندی
  • انقطاع کردن و تخلیه خطوط ماشین لباسشویی
  • به کارگیری از امکانات حمل و نقل مطلوب
  • و . . .

آیا جابجایی ماشین لباسشویی ضروری است؟

نکته قابل توجه این است که آیا ماشین لباسشویی شما مدل جدیدی از انواع ماشین لباسشویی است و یا این که به مقدار کافی قدیمی است . برای جابجایی ماشین لباسشویی قدیمی بایستی دقت فرمایید که آیا این جابجایی مقرون به صرفه است و یا این که خرید یک ماشین لباسشویی تازه خوب تر و مقرون به صرفه تر است ؟ به هر حال تصمیم با شماست و شما میتوانید ماشین لباسشویی قدیمی تان را جابجا فرمایید و یا این که هزینه این جابجایی را صرف خرید یک ماشین لباسشویی نو کنید .

امکانات حمل و نقل حمل ماشین لباسشویی در باربری

از یک کمپانی اتوبار خوش نام و معتبر امکانات لازم را برای جابجایی ماشین لباسشویی را اجاره فرمائید . در شرایطی‌که هنوز نیز شک و تردید دارید که آیا میتوانید فارغ از استفاده از این امکانات ماشین لباسشویی خویش را تکان دهید , نباید بیشتر از آن شک نمایید . چرخ اتوبار هنگام انتقال وسایل سنگین وزن و بزرگ دیگر مثل :

  • مبلمان
  • فریزر و یخچال
  • ماشین ظرفشویی
  • اجاق‌گاز

و غیره هم تماما به درد شما می‌خورد .

حمل ماشین لباسشویی در باربری

به کارگیری از روکش نگهدارنده برای جابجایی ماشین لباسشویی

لحظه ای که ماشین لباسشویی شما تماما برای اتوبار فراهم است , شما بایستی از آن برعلیه برخورد های تصادفی و خراش در حین جنبش نگهداری نمائید . پتو ها و کاور های ماهر شایسته ترین حفظ کننده برای ماشین لباسشویی مهیا می نماید , ولی از پتو های خانگی معمولی و یا این که ورق های بزرگ از بسته بندی حباب دار هم به خیر انجام می شود .

به کارگیری از کتابچه راهنما در جابجایی ماشین لباسشویی

ازدستورالعمل های تولید کنندگان برای جابجایی ماشین لباسشویی به کارگیری نمایید و با آن‌ها برای ایمنی بیشتر مشاوره نمائید . در صورتی اثاثیه الکتریکی را با اسم تجاری نو خریداری کردید , دفترچه راهنمای استفاده کننده می بایست جایی با سندها خرید باشد – فاکتور و ضمانت طومار . در شرایطی که شما ماشین لباسشویی تان را استوک خریداری کردید , پس این راهبرد ممکن است هیچوقت در اختیار شما نباشد .

یک جستجوی پر سرعت در وب کتابچه راهنمای برای گونه ظریف شما خلل شمارا حل می نماید – اسم تجاری و دسته ماشین خویش را بنویسید و بعد واژه و کلمه ( کتابچه راهنما ) را کاوش نمائید . در‌صورتی‌که هنوز نمی توانید آن را پیدا فرمائید , پس خوب تر است سراغ فروشگاهی که ماشین را به شما فروخته است و از آن‌ها امداد بخواهید . در شرایطی‌که راهبرد های ظریف در زمینه‌ی چگونگی فراهم سازی و جابجایی ماشین لباسشویی خویش را برای تکان دنبال نمائید میتوانید خیلی معمولی آن را جابجا نمایید . در صورتی‌که خیر , سفارش های کلی ما برای جابجایی ماشین لباسشویی به میزان کافی می‌تواند به شما در‌این جابجایی و اثاث کشی یاری کند .

آماده ساختن حمل ماشین لباسشویی در باربری

قدم ۱ : ماشین لباسشویی خویش را از وجود هرگونه لباس باقی مانده خالی فرمایید . این که آنان را شستشو دهید یا اینکه شستن آن ها را به زمان دیگری موکول کنید.

قدم ۲ : ابتدا ماشین لباسشویی خویش را به طور کامل پاکیزه و کم آب نمائید . از مواد شستشو به کارگیری نکنید .

قدم ۳ : به چه شکل جابجایی ماشین لباسشویی را آغاز کنیم؟ با بستن شیر آب محل ورود آب ماشین را جدا فرمایید . غالبا می بایست آن را در جهت عقربه های ساعت چرخاند .

قدم ۴ : ابتدا با فعال کردن یک چرخه شستشو با آب گرم برای حدود ۳۰ ثانیه یا این که بیشتر , ما‌نده ماده شوینده و آب را شیلنگ بیرون نمائید , بعد از آن تمام آب ناشی از شستشو را از روش شلنگ تخلیه بیرون فرمائید .

قدم ۵ : ماشین لباسشویی خویش را خاموش فرمائید و آن را از برق جدا فرمائید .

قدم ۶ : ماشین لباسشویی شما ممکن است صرفا یک شیلنگ آب ( صرفا آب گرم ) داشته باشد و یا این که دستگاه ممکن است دارنده دو شلنگ آب باشد – یکی برای آب سرد و دیگری برای آب گرم . درهرحال , شیلنگ ( های ) شستشو را از آب با به کارگیری از انبردست جدا فرمایید . هر میزان آب باقی‌مانده را با یک سطل خالی فرمائید .

قدم ۷ : با امداد انبردست , شلنگ های خروجی را از ماشین لباسشویی جدا نمایید , آنها را در یک گونی پلاستیکی نرم بزرگ قرار دهید و آن را نزدیک ماشین نگه دارید . شما چه بسا میتوانید آن گونی را در درون ماشین هم قرار دهید تا آن را امن نگه دارید .

حمل ماشین لباسشویی در باربری

بقیه روند جابجایی ماشین لباسشویی

قدم ۸ : درب ماشین لباسشویی خویش را به برهه زمانی ۲۴ ساعت گشوده بگذارید تا درون آن به طور کامل کم آب شود . این سطح تضمین می نماید که هیچ رطوبتی درون آن نیست . و بازدارنده تشکیل هر نوع کپک می شود . زیرا تشکیل کپک نقش موثری در تخریب قطعات داخلی لباسشویی دارد. درصورتی که بازه زمانی زمان زیادی را نداشته باشید , می توانید داخل دستگاه لباسشویی را با یک دست کم آب نمایید .

قدم ۹ : در‌صورتی‌که به تنهایی نمی توانید فرآیند جابجایی ماشین لباسشویی را انجام دهید , از دست کم دو نفر برای یاری به جابجایی ماشین لباسشویی به کار گیری فرمائید .

قدم ۱۰ : درب ماشین خویش را با پلاستیک های بسته بندی حفظ فرمائید تا از احتمال گشوده شدن تصادفی در بدترین لحظه ممکن پرهیز شود . همینطور , شلنگ تخلیه و کابل برق را در پشت ماشین نگهداری فرمایید تا از هر مدل احتمال وقوع اتفاق مصون بمانید .

نکات حیاتی در حمل ماشین لباسشویی در باربری

  • برای جابجایی ماشین لباسشویی از پلاستیک های بسته بندی حباب دار بزرگ و یا این که یک سری پتو جهت ساخت یک لایه به کارگیری فرمایید . براین اساس , در زمینه ی خش های تصادفی و یا این که برخورد بدون واسطه با شی ءها دیگر نگران نخواهید بود . بدور تا به دور آن را هم با تسمه یا این که طناب یا این که چسب بسته بندی فرمائید .
  • هشدار : جابجایی ماشین لباسشویی به دلیل وزن زیاد آن خطرناک باشد . روش مطلوب برای جابجایی ماشین لباسشویی در حالت درست است . این امر بیش تر از حد خطرناک است که یک ماشین لباسشویی را به صورت خوابیده حرکت دهید , چون میتواند منجر شود که به آن زخم رسد .
  • دوستانتان به شما در جابجایی ماشین لباسشویی امداد می نمایند تا آن را امن و مطمئن از منزل خارج فرمائید و باطن ماشین حمل اسباب قرار دهید . در هنگام جابجایی ماشین لباسشویی خویش به بالا یا این که ذیل پلکان ها به آرامی این فعالیت را انجام دهید و در هر قدم یک پلکان تکان فرمایید تا آسیبی به خودتان و ماشین وارد نشود .
  • ماشین لباسشویی خویش را با به کارگیری از سطح شیبدار بوسیله نقلیه انتقال دهید . بعد از این فعالیت آن را با تسمه و طناب به طور کامل سفت فرمایید تا جای هیچ حرکتی برای آن باقی نماند و به خویش و وسایل دیگر زخم نرسد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.