نحوه حمل ماشین ظرفشویی در باربری چگونه است؟

حمل ماشین ظرفشویی در باربری

حمل ماشین ظرفشویی در باربری چگونه است و به چه طریقی می توان از آسیب های احتمالی به آن جلوگیری کرد ؟ واقعیت این است که در عصر مدرن وسایل جدیدی وارد زندگی انسان ها شده است که یکی از آن ها ماشین ظرفشویی است. اگر قصد اسباب کشی داشته باشید حتما نگران سلامت آن خواهید بود. به همین دلیل در این مطلب شما را با نکات مهم در حمل ماشین ظرفشویی در باربری بین شهری آشنا خواهیم کرد. همچنین شما می توانید از خدمات شرکت حمل و نقل بین شهری وزمه نیز استفاده کنید.

جا به جایی ماشین ظرفشویی در باربری چگونه انجام می شود؟

یکی از روش هایی که به کمک آن می توانید حمل ماشین ظرفشویی در باربری را انجام دهید کمک گرفتن از نیروهای متخصص در امر باربری است.  آن‌ها در ابتدا ماشین ظرفشویی را از برق جدا می نمایند و از آن به خوبی نگهداری می نمایند و آنگاه آن را به منزل تازه منتقل می نمایند . و بعد از آن , شما بایستی برای این سرویس ها پول پرداخت فرمایید . به همین بهانه داشتن آگاهی و اطلاعات کافی در خصوص چگونگی جابجایی ماشین ظرفشویی بوسیله خودتان میتواند پول زیادی را برای تان صرفه جویی نماید

شما برای حمل ماشین ظرفشویی نیاز به یک آچار قابل تهیه , یک پیچ گوشتی , پتو , واضح ساز , پلاستیک حباب دار , ریسمان , طناب یا این که نوارچسب بسته بندی و یک چرخ جابجایی است. این پروسه و نکات را برای جابجایی ماشین ظرفشویی به منزل دیگر مطالعه کنید.

اولین مرحله در جابجایی ماشین ظرفشویی : جدا کردن برق

جدا کردن منشا تغذیه نخستین کاری است که شما می بایست در هنگام جابجایی ماشین ظرفشویی به یک منزل نو انجام دهید . در حقیقت , هر زمان که بخواهید به طور کلی هر دستگاه الکتریکی را جابجا فرمائید , بایستی برق آن را جدا فرمائید.

دو روش جداگانه و مختلف برای انجام این عمل موجود است بسته به این‌که ماشین ظرفشویی شما از شبکه برق به چه شکل عمل می نماید . در جابجایی ماشین ظرفشویی در حالتی‌که کابل آن دارنده سوکت باشد که به آسانی میتوانید آن را جدا فرمایید و چنانچه سوکت نداشته باشد می بایست نقطه اتصال ماشین و کابل برق را پیدا نمایید . میتوانید از وسیله ای مانند ذره بین کمک بگیرید و این نقطه را پیدا فرمائید این دستگاه میتواند جریان الکتریکی را واضح نماید. می‌توانید آن را بکشید تا بیرون شود و یا این که میتوانید کابل را جمع فرمائید و با چسب سفت ببندید و آن را به دیواره ماشین بچسبانید.

دومین مرحله در جابجایی ماشین ظرفشویی : جدا کردن آن از شمارش گر

برای انجام این فعالیت , شما نیاز به باز دستگاه از شمارش گر بالا دارید. روش نصب معمول ماشین ظرفشویی با به کارگیری از ۲ یا این که ۳ پیچ انجام می شود که آن را به شمارنده اثبات می نماید تا دستگاه را در جای خویش نگه دارد . درب ماشین ظرفشویی را باز فرمایید و پیچ ها را با به کارگیری از پیچ گوشتی باز و جدا نمائید و آنها‌را در یک انبان پلاستیکی نگه دارید , چون ممکن است بعدا به آن ها نیاز داشته باشید.

حمل ماشین ظرفشویی در باربری

سومین مرحله در جابجایی ماشین ظرفشویی : مجزاسازی مبنا ها

مورد بعدی که می بایست بدانید این است که اغلب ماشین های ظرفشویی دارنده پاهای قابل تهیه و تنظیم می‌باشند که به طوری قرار میگیرند تا بتوانند دستگاه را سفت بر روی زمین نگه دارا هستند . به این ترتیب , برای این که بتوانید ماشین ظرفشویی را از جای خویش جابجا کنید و تکان دهید , بایستی ابتدا دو فوت آن را بلند نمائید تا کفپوش کاشی , چوب یا این که هر جور کفپوشی که در آشپزخانه دارید را خراش ندهید . در اغلب مواقع, شما نیاز به یک آچار برای باز کردن پایه های جلویی دارید . برای جزء‌جزء‌کردن اساس های عقب قابل تهیه و تنظیم , کافیست نصیب عقب ماشین ظرفشویی را مقداری بالا ببرید.

بدین منظور می توانید بخش جلویی ماشین ظرفشویی را مقداری در جهت پایین خم نمائید و پایه های عقب را بچرخانید و آنان را باز کنید. در حالت معمولی , شما نباید یک آچار برای پیچاندن آنان نیاز دارید چون آن ها از زمین بیرون خواهند شد

مرحله چهارم در جابجایی ماشین ظرفشویی : خودرو ظرفشویی را خارج بکشید

ماشین ظرفشویی به طور معمول به کابینت آشپزخانه درنظرگرفته شده و اکثر وقت ها در کنار سینک آشپزخانه قر ار دارد . قبل از این‌که ماشین ظرفشویی خویش را خارج بکشید , اطمینان داشته باشید که تماما خالی است.  تمام وسایل داخل کابینت آشپزخانه , ظروف , استکان ها و هر چیز دیگری که در باطن قفسه ها وکابینت های اطراف ماشین ظرفشویی جای ‌دارد را بیرون نمایید . تمامی اثاثیه آشپزخانه را به صورت جدا بسته بندی فرمایید . بعد , با دقت کافی , ماشین ظرفشویی را از کابینت بدور فرمایید . این فعالیت را برای دوری از شکستن هرکدام از دو خطوط تامین آب و یا این که برق قبلی از این که شما مهیا برای جدا آن ها باشید به آرامی انجام دهید.

از‌آن‌جا‌که ماشینهای ظرفشویی می‌تواند سنگین وزن باشد , از فرد دیگری برای حمل ماشین ظرفشویی در باربری استفاده کنید.

مرحله پنجم در جابجایی ماشین ظرفشویی : جدا کردن آب

وقتی که مطمئن شدید که ماشین ظرفشویی از شبکه منشا تغذیه به صورت ایمن انقطاع شده‌است ( سطح ۱ ) , وقت آن است که روزنه تامین آب را ببندید و آن را انقطاع فرمایید تا عملا از رفتن آب به دستگاه پرهیز شود.

مرحله ششم در جابجایی ماشین ظرفشویی : مجزاسازی خطوط آب

هر ماشین ظرفشویی دارنده دو خط آب است که می توان به خطوط ورود آب و خط تخلیه آب اشاره کرد. به یاد داشته باشید در حین جابجایی ماشین ظرفشویی , گذشته از کشیدن خودرو ظرفشویی از جای خویش در آشپزخانه , هر دو خط آب را جدا نمایید . به طور معمول یک مهره موجود هست که لوله آب را نگه میدارد مهره را باز نمائید تا آن را قطع فرمائید . باقیمانده باقی‌مانده آب درون لوله را تخلیه فرمائید . در صورت لزوم , از یک حوله یا دستمال کهنه برای کم آب کردن هر نوع آب باطن دستگاه و لوله ها کمک بگیرید .

چه طور قبل از جابجایی ماشین ظرفشویی را تخلیه کنیم؟

درحال حاضر که لوله آب را از دستگاه جدا نموده اید , لوله دیگر را تخلیه نمائید. لوله یا این که شیلنگ را که به سینک پیوند میخورد دنبال فرمایید اتصال آن را انقطاع فرمائید. آن را بکشید یا این که ممکن است با یک گیره متصل باشد آن را گشوده فرمائید.

حمل ماشین ظرفشویی در باربری

مرحله هفتم در جابجایی ماشین ظرفشویی : بیرون کردن آن از زیر کابینت

پیشین از این‌که بتوانید ماشین ظرفشویی را از زیر آشپزخانه خارج بکشید. ابتدا سه پرسش زیر را از خود بپرسید :

  • شما منشاء تغذیه را خاموش کرده اید؟ بررسی
  • شما خط لوله آب را با خیال و خاطر راحت انقطاع کردید؟ بررسی
  • شما با خاطر راحت خط تخلیه را انقطاع کرده اید؟ بررسی

با دقت کافی , ماشین ظرفشویی را از کابینت دور نمایید. برای نگهداری از کف آشپزخانه از زخم احتمالی , یک یا این که دو ورق مقوا را روی کف بگذارید .تا ماشین ظرفشویی خویش را خارج بیاورید تا کف آن مستقیما به کف آشپزخانه نخورد.

مرحله هشتم درجابجایی ماشین ظرفشویی : مراقبت با پتو

زمانی که آن را به آرامی از آشپزخانه و زیر سینک بیرون میکنید , برای جابجایی ماشین ظرفشویی آن را در پتوهای کلفت برای حفاظت بدون نقص بپوشانید . بعد از آن با کمک گرفتن از طناب برای مراقبت از پتو و پرهیز از تغییر تحول آن ها در حین جنبش آن را سفت نمائید.

مرحله نهم در جابجایی ماشین ظرفشویی : استفاده از چرخ

بهتر است از وسایل جابجایی استفاده به کار گیری نمائید تا از زخم های فردی و جراحت پرهیز شود. در این زمینه , شما می بایست از یک وسیله نقلیه به کارگیری نمائید تا جابجایی ماشین ظرفشویی را سوای خراش دادن کف و جنبش آن به راحتی انجام دهید . به کار گیری از طناب یا این که تسمه ها برای نگهداری از ماشین ظرفشویی ضروری است.

مرحله دهم در جابجایی خودرو ظرفشویی : کمک گرفتن از شرکت های اتوبار 

از تمام نیروی انسانی به کار گیری فرمائید که می بایست ماشین ظرفشویی را به راحتی درسمت رمپ بارگیری و بوسیله نقلیه اثاثیه کشی جنبش دهید. این فعالیت را به آرامی و محتاطانه انجام دهید . با به کار گیری از تسمه یا این که طناب , دستگاه را در سوی کامیون جابجا فرمائید.

هشدار : جابجایی ماشین ظرفشویی به وسیله خودتان میتواند خطرناک باشد

درصورتی که هیچ وقت چنین کاری را تا قبل از این انجام نداده اید و راجع‌به آن نگران می باشید , بایستی از یک کمپانی ماهر حمل و نقل و حمل و نقل یاری بگیرید . هزینه جابجایی خودرو ظرفشویی مسلما به میزان ای نیست که شما این کلیه نگرانی تحمل نمائید جهت جابجایی ماشین ظرفشویی میتوانید با کمپانی حمل بار تماس بگیرید.

شما می توانید برای درخواست دادن باربری خودتان از اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان وزمه تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.