معرفی ۵ تا از بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری

بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری 

در این مطلب شما را با ۵ بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری آشنا می کنیم که می توانند در امر باربری به خوبی شما را یاری دهند و از هزینه های شما بکاهند. امروزه پیشرفت تکنولوژی در تمام جوانب زندگی بشر تاثیر گذاشته و نمی توان از مزایای آن غافل شد . در ادامه با بهترین اپلیکیشن حمل و نقل  بار بین شهری و معرفی سایر آن ها آشنا خواهید شد.پس تا انتهای این مقاله با وزمه همراه باشید.

 

بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری کدام است؟ 

بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری کدام است و چگونه می تواند باعث سهولت در امر باربری شود ؟ واقعیت این است که نمی توان از پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی روزمره غافل شد. بسیاری از کسب و کارها و امور عادی زندگی مانند باربری نیز تحت تاثیر این امر قرار گرفته اند و با کمک برنامه نویسان و افراد حرفه ای در این زمینه نرم افزارهای مختلفی تولید شده اند که هر کدام به نوبه خود توانسته است در هزینه های شما صرفه جویی کنند. اگر تمایل دارید با بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری آشنا شوید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری 

بهتر است قبل از اینکه به معرفی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلف در حوزه باربری بپردازیم شما را با مهم ترین ویژگی های آن آشنا کنیم تا با آگاهی و دانش کامل دست به انتخاب بزنید و یکی از آن ها را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. نام دیگر اپلیکیشن های باربری ” اتوبار ” است که در این مطلب به وفور با آن برخورد خواهید کرد.

شهرهای تحت‌پوشش 

اتوبار آنلاین مطلوب می بایست قابلیت بارگیری و تحویل بارهای مختلف را در تمام شهرهای کشور داشته باشد . این مورد به‌ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار‌است . این خصوصیت نه‌تنها برای صاحبان بار بلکه برای رانندگان هم اهمیت فراوانی دارد ; چون در این‌صورت بعداز تحویل بار مورد نظر , به‌احتمال بسیار , راننده می تواند محموله دیگری را بارگیری نماید و بنابراین , درآمد بهتری داشته باشد .

قابلیت رصد آنلاین حالت بار 

در حمل و نقل سنتی , قابلیت اطلاع از وضعیت باربری بعد از بارگیری تا زمان رسیدن به مقصد برای صاحبان بار وجود نداشت و این مساله می توانست تا حد زیادی ناخوشایند باشد و اعتماد را از بین ببرد ; البته به‌لطف فناوری و پیشرفت تکنولوژی , این خلل حل شده‌است : اکنون بعضا از باربری‌های آنلاین این قابلیت و امکان را مهیا کرده‌اند و صاحبان بار میتوانند حالت آن را روی نقشه به‌طور آنلاین بازدید نمایند . این ویژگی نه تنها در بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری بلکه در بسیاری از اپلیکیشن های مختلف مانند ” اسنپ فود ” که در حوزه رستوران داری و غذا فعالیت می کند وجود دارد.

تنوع خودروهای حمل و باربری 

اسباب‌کشی خانه , حمل بارهای سوله و… هر یک به گونه خاصی از خودروی حمل از جمله وانت , کامیونت و خاور نیاز خواهد داشت . براین اساس یک حمل و نقل آنلاین عالی برای این که بتواند تمام مشتریان خویش را راضی نگه‌ دارد و در طولانی مدت آن ها را به خود وفادار کند , بایستی برای هر جور باری که مشتریان درخواست می دهند, خودروی مطلوب را در ناوگان خویش داشته باشد .

بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری

قیمت 

بی‌تردید , یک کدام از فاکتورهای اساسی در هر خریدی ارزش و قیمت آن است . به جرات می توان گفت تمام افراد از جمله ما رغبت داریم کیفیتی مناسب را با قیمتی منصفانه به دست بیاوریم . به این ترتیب شایسته ترین سامانه اتوبار آنلاین می بایست قیمتی منصفانه را برای سرویس ها خویش ارائه دهد .

 

بهترین باربری‌های آنلاین 

هر چند چهار خصوصیت ذکرشده تعیین‌کنندۀ شایسته ترین سامانه حمل‌ونقل آنلاین است , البته هر حمل و نقل عالی بایستی تمام این آیتم‌ها را همزمان و در توا‌ن قابل‌قبول دارا باشد , براساس این ویژگی‌ها , بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری را معرفی خوا‌هیم کرد . این ترتیب را از آخرین به اولین رتبه تقسیم بندی کرده ایم. طبیعتا هر چه به رتبه های بالاتر نزدیک می شوید شاهد افزایش کیفیت و امکانات مختلف در آن ها خواهید بود.

باربری وزمه

اپلیکیشن باربری وزمه بهترین اپلیکیشن حمل و نقل بار بوده و این امکان را به شما می دهد تا بدون واسطه بار خود را به محل موردنظر ارسال فرمایید این اپلیکیشن این امکان را به صاحبان بار، شرکت های حمل و نقل و متصدیان می دهد تا در هرکجا که هستند یک راننده کامیون و یا وانت را برای ارسال بار خود باخبر کنند و به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه به درخواست خود برسند.

آسان‌بار ” asanbar . ir 

اپلیکیشن آسان بار برای معرفی خود از این جمله استفاده می کند : «آسان‌بار پل ارتباطی در میان رانندگان تأییدشده از سمت این سامانه و شرکت‌های حمل‌و‌نقل در بستر وب است . » اعلام بار ازطریق نرم افزار این سامانه در حین زیاد کوتاهی انجام میشود ; آنگاه صاحبان بار باتوجه‌به ویژگی‌ها و امتیاز رانندگان میتوانند شایسته ترین مورد برای حمل‌ونقل را گزینش نمایند .

مزایای اپلیکیشن آسان بار 

پشتیبانی ۲۴ساعته و قابلیت رصد آنلاین مسیر حمل بار تا رسیدن به مقصد از ویژگی‌های درخورتوجه این سامانه به حساب می آید . در حال حاضر بیشتراز ۲۰ هزار راننده و ۴۰۰ کمپانی حمل‌ونقل در بستر آسان‌بار عمل می کنند . گفتنی است که‌این سامانه صرفا به شرکت‌های حمل‌ونقل خدمت‌رسانی میکند ; به‌علاوه , این مجموعه در پروسه قیمت‌گذاری دخالتی ندارد و هزینه حمل را شرکت حمل‌ونقل بین شهری مشخص و معلوم می نمایند . قطعا این آمار و مزایا روز به روز در حال افزایش است و شما شاهد بهبود کیفیت در این اپلیکیشن خواهید بود.

آنی‌بار anibar.net 

آنی‌بار با ۳۳ سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های فعال در حوزه باربری است. توجه داشته باشید که این سامانه نه‌تنها امکان حمل‌ونقل بار به اغلب استان‌ها و شهرهای کشورمان را دارد، بلکه از امکان حمل بار به آن‌سوی مرزهای کشورمان نیز برخوردار است. آنی‌بار در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده پاسخ‌گویی و حمل بار به دورترین نقاط کشور است. بارهایی که توسط باربری آنلاین آنی‌بار حمل‌ونقل می‌شوند، تحت پوشش بیمه ایران قرار می‌گیرند؛ به این ترتیب، خیال صاحبان بار آسوده خواهد بود.

اگرچه با نصب اپلیکیشن آنی‌بار به‌سادگی می‌توانید بار خود را به سراسر کشور ارسال کنید، اما مرکز تماس این سامانه نیز آماده پاسخ‌گویی و ثبت بار است؛ به‌علاوه، می‌توانید از مشاوره رایگان باربری داخلی، بین‌شهری و بین‌المللی نیز بهره‌مند شوید.

نت‌بار netbar.ir  

سامانه هوشمند حمل بار نت‌بار خدمات خود را به شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان بار ارائه می‌دهد؛ به‌علاوه، شرکت‌های حمل‌ونقل می‌توانند به‌طور رایگان در این سامانه پنل اختصاصی داشته باشند. تنوع در انتخاب خودرو یکی از ویژگی‌های درخورتوجه این سامانه است. برای حمل بار باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنید و سپس راننده مناسب برای حمل بار را انتخاب کنید. در سریع‌ترین زمان ممکن، درخواست شما برای رانندگان فعال در ناوگان نت‌بار در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

برای اطمینان از قیمت منصفانه، پس از ثبت بار، این سامانه بار را تحویل باربری می‌دهد و این موجب مشخص‌شدن قیمت خواهد شد؛ در نتیجه، صاحبان بار متحمل هزینه اضافه نخواهند شد. عملکرد مثبت نت‌بار لوح سپاس از سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته را برای آنها به ارمغان آورده است.

ترابرنت taraabar.net 

با اپلیکیشن ترابرنت تنها در شش مرحله بار خود را به مقصد خواهید رساند. طراحی وب‌سایت این اپلیکیشن به گونه‌ای است که به‌آسانی می‌توانید به‌تفکیک نوع ماشین، استعلام قیمت بگیرید. برای استفاده از خدمات این شرکت در ابتدا باید اپلیکیشن را نصب و ثبت‌نام کنید؛ سپس باید اعلام بار را انجام دهید. در آخر، پس از تحویل بار، هزینه حمل‌ونقل به‌صورت سیستمی باید پرداخت شود. ترابرنت از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجوز فعالیت دارد؛ بنابراین با آسودگی خاطر می‌توانید بار خود را به آنها بسپارید؛ به‌علاوه، امکان رصد آنلاین موقعیت بار نیز وجود دارد.

 

اوبار ubaar.ir  

اوبار یکی از بزرگ‌ترین باربری‌های آنلاین در کشور عزیزمان ایران است. در حقیقت، این سامانه پل ارتباطی میان رانندگان و صاحبان بار به شمار می رود. بیش از ۶۰ هزار راننده در ناوگان اوبار فعالیت دارند و صاحبان بار می‌توانند با وانت‌بار، خاور یا تریلی بارهای خود را جابه‌جا کنند. اوبار در اکثر شهرهای ایران فعال است. یکی از نکات قابل‌توجه در مورد اپلیکیشن اوبار، قیمت‌گذاری این سامانه است. مشتریان از دو طریق می‌توانند قیمت را مشخص کنند: اول، از سیستم قیمت‌گذاری اوبار استفاده کنند؛ روش دوم، ارائه یک قیمت پیشنهادی است: درخواست حمل بار به‌همراه قیمت برای سفیران اوبار ارسال می‌شود و پس از پذیرفته‌شدن درخواست، مابقی اقدامات مانند بارگیری و صدور بارنامه در باربری انجام خواهد شد.

پس از بارگیری، تیم پشتیبانی اوبار به‌طور ۲۴ساعته پاسخ‌گوی مشتریان خواهد بود تا از سلامت بار خود اطمینان داشته باشند؛ به‌علاوه، امکان مشاهده موقعیت بار به‌صورت آنلاین روی نقشه نیز وجود دارد. برای دستیابی به این امکانات فقط کافی است از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اوبار ثبت‌نام کنید. البته روند ثبت‌نام در اوبار کمی وقت‌گیر است.

بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری

سخن پایانی 

همان‌طور که مطالعه کردید، شرکت اوبار رتبه اول را درمیان باربری‌های آنلاین به دست آورد. اگرچه دیگر سامانه‌ها نیز خدمات کم‌وبیش مشابهی را ارائه می‌دهند، اما مزیت اوبار سیستم قیمت‌گذاری آن است. صاحبان بار می‌توانند جدای از قیمت‌گذاری سیستمی، نرخ پیشنهادی خود را نیز ارائه دهند. باوجود اینکه سامانه‌‌های بارکو و آسان‌بار، به‌ترتیب، رتبه‌های ششم و پنجم را به دست آورده‌اند، اما این به‌دلیل ضعف عملکرد این سامانه‌ها نیست. ضعف بارکو این است که این سامانه فقط در تهران فعالیت دارد و آسان‌بار نیز خدماتی برای مشتریان انفرادی ارائه نمی‌دهد. در ادامه به معرفی مختصری از بهترین اپلیکیشن باربری بین شهری مانند بارکو می پردازیم.

بارکو سامانه‌ای برای درخواست ماشین به‌منظور حمل بارهای مختلف , اسباب‌کشی و حمل نخاله است . پشتیبانی آنلاین در وب‌سایت و بیمه‌شدن بار از ویژگی‌های درخورتوجه بارکو است ; دراین صورت , برای به کار گیری از سرویس ها این سامانه , مبدأ یا این که مقصد بایستی شهر تهران باشد . امید داریم این سامانه در آتی شهرهای تحت‌پوشش خویش را توسعه و گسترش دهد .

در صورتی‌که قصد اسباب‌کشی یا باربری دارید و مبدأ یا این که مقصد شما تهران است , بارکو یک کدام از شایسته ترین گزینه‌ها خواهد بود . کارکنان پیش کسوت و با سابقه این موسسه بسته‌بندی اسباب و اثاث و وسایل را به گونه‌ای انجام میدهند که هیچ‌گونه آسیبی به وسایل نرسد ; به‌علاوه , بعد از بارگیری , مشتریان قابلیت و امکان رصد آنلاین حالت بار را خواهند داشت . به‌منظور به کارگیری از سرویس ها بارکو , از روش نرم افزار یا این که وب‌سایت این سامانه میتوانید مبادرت نمائید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.