۵ تا از بهترین استارتاپ های باربری آنلاین در ایران

استارتاپ چیست؟

پس از مطالعات و بررسی هایی در خصوص این واژه در برخی از وب سایت ها آن را کارآغازیان معنی میکنند که معادل فارسی واژه ی startup می  باشد. در حالی که فرهنگستان فارسی این ادعا را تکذیب کرده است .

ولیکن در صورتی که این واژه برای شما ملموس نمی باشد، هم‌چنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای توصیف شرکت های استارت آپی، اصطلاح شرکت نوپا باشد.

این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده ‌هایی ریسک پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز درحد فرض است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند و در زمینه فنّاوری تکنولوژی فعالیت می‌کنند. شرکت‌های نوپا در دوره حباب دات کام محبوب شدند. ما در این مقاله شما را با استارتاپ های باربری آنلاین آشنا می کنیم.

شرکت های نوپا دارای ویژگی های ذیل می باشد :

۱.مبتنی بر ارایه یک نوآوری جدید

۲.مبتنی بر کار تیمی

۳.عدم قطعیت (احتمالا شکست بسیار بالا است)

  1. امکان توسعه پذیری کسب و کار

 استارتاپ های باربری آنلاین

استارتاپ های باربری آنلاین

باربری های سنتی همیشه در زندگی و اقتصاد مردم نقش بسیار مهمی داشتند ؛ اما با ورود فناوری به سامانه های حمل و نقل کشور این وظیفه مهم امروز بر دوش استارتاپ های باربری آنلاین یا همان باربری بین شهری و شهری و همین طور شرکت حمل و نقل بین شهری و شهری است. در حال حاضر این باربری های آنلاین ( اپلیکیشن حمل و نقل بار ) است که می تواند این نقش مهم را حتی بهتر از روش سنتی آن به اجرا در بیاورد.

امروزه فناوري ماهيت و نوع كار را تغيير داده و باعث رشد در جوامع اقتصادی شده و تاثير آن به حدي است كه بر تمام کسب و کارهای سنتی سایه سنگینی انداخته ؛ شاید به همین دلیل است که به روز بودن در زمینه فناوری در تمام کسب و کارها امر ضروری است.

ضروری است که بدانید، تكنولوژي از دو لغت يوناني techno هنر و مهارت و logia علم و دانش تشكيل شده در واقع همان هنر و علمی که امروزه شرکت های بابری آن را سرلوحه کسب و کارخود قرار داده است .

هرچند با وجود نرم ‌افزار‌های مختلف در این حوزه، همچنان افرادی را میبینیم ، که با مراجعه حضوری به باربری‌ و ترابری ها، برای انجام امور جا به جایی و حمل کالای خود همچنان به صورت سنتی سفارش بار می دهند ولیکن استفاده از استارتاپ های بابری آنلاین مزایای بیشتری نسبت به بابری های سنتی دارند .

مزایای استفاده از استارت آپ های باربری آنلاین

  • دیگر نیازی به گشت و گذار در خیابان های اطراف ندارید و این یعنی صرفه جویی در وقت و انرژی، شما می توانی این میزان از وقت و انرژی را صرف کارهای روزمره دیگر کنید.
  • حالا خیال شما راحت است مبلغ تمام شده کار را ابتدا مشاهده می کنید و دیگر نیازی به چونه زدن به روش سنتی نیست و این یعنی راحتی خیال از هزینه انجام شده که در روش سنتی نشانی از آن دیده نمی شود.
  • در  حمل بار آنلاین دیگر نیازی نیست که نگران زمان باربری باید، بعد از سفارش شما که تنها با زدن یک اشاره بر روی صفحه گوشیتان است در کوتاه ترین زمان ممکن راننده ماشین باربری به آدرس سفارش دهنده می رسد و با توجه به قوانین که در این نوع باربری مشخص شده دیگر نباید نگران جا به جایی بار و مراقبت از آن ها بود.
  • یکی دیگر از ویژگی های استفاده از استارت آپ های باربری آنلاین استفاده از نقشه برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد است چیزی که در روش سنتی جایگاهی ندارد و شما با خیال راحت می توانید از زمان سفارش تا رسیدن به مقصد وضعیت بار خود را رصد کنید.
  • همچنین شما میتوانید موقعیت بار خود را روی نقشه به صورت آنلاین ببینید و متوجه خواهید شد که بار شما الان دقیقا در کجا قرار دارد.

شما با استفاده از استارت آپ های باربری آنلاین میتوانید به سادگی و در هر موقعیتی که هستید( داخل منزل، محل کار، در سطح شهر) سفارش حمل بار خود را در کمتر از دو دقیقه ثبت کنید و تمام مراحل آن را به صورت آنلاین انجام داده و روند انجام باربری را مشاهده نمایید.

 

 استارتاپ های باربری آنلاین

معایب حمل بار سنتی

همانطور که از نامش مشخص است باربری سنتی یک روش قدیمی است و هنوز افراد زیادی از آن بهره می برند که اگر مطمئن شوند عیب و ایراد این ماجرا در روش آنلاین از بین رفته است، انتخاب خود را تغییر می دهند.

روش های سنتی باربری هر چند که محبوبیت خود را بین مردم حفظ کرده اند اما معایب کمی هم ندارند. این معایب عبارتند از:

  •  اولین مشکل پیدا کردن باربری نزدیک است، به این دلیل که باربری نزدیک هزینه و دردسر(رفتن به بیرون و پیدا کردن ماشین باربری) کمتری را برای در خواست کننده به همراه دارد.
  • در مرحله دوم قیمت باربری است؛ بعد از پیدا کردن باربری نزدیک حالا باید قیمت ها را مقایسه کنیم تا مناسب ترین قیمت باربری را انتخاب کنیم.
  • بهترین باربری از نظر خدمات را انتخاب کردید مرحله بعدی کارگران باربری هستند که تنها مسلط به جابه جایی وسایل سنگین آن هم به صورت غیرحرفه ای هستند. امروزه با وجود داشتن وسایلی همچون گازهای جدید، یخچال های ساید بای ساید یا لوازم مدرن مطمئنا با این کارگران در ادامه به مشکل خواهید خورد؛ زیرا آن ها حتی قادر به بسته بندی وسایل کوچک هم نیستند چه برسد به لوازم به روز منزل که متخصص خاص خود را می خواهد.
  • اگر تمام این مراحل به سلامت بار شما جا به جا شود زمان تسویه حساب روش های سنتی بدون چونه زدن امکان ندارد؛ زیرا باربری های سنتی با شگردهای خاص خود طوری حساب را می نویسند که بدهکارترین شخص در این معامله شما خواهید شد.

 

حال شما را با ۵ تا از بهترین استارت آپ های باربری آنلاین در ایران آشنا میکنیم

شرکت حمل و نقل آنلاین وزمه

شرکت حمل و نقل آنلاین زینگ

شرکت حمل و نقل آنلاین اوبار

شرکت حمل و نقل آنلاین ترابرنت

شرکت حمل و نقل آنلاین بارکو

امیدواریم این مطلب در خصوص اشتراک گذاری مطالبی مربوط به استارتاپ های بابری آنلاین برای شما مفید واقع گردیده باشد .

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.